වාහන සම්බන්දව කෙල උනු පාඩු උනු #කුනු අතැකී#

Tanto

Well-known member
  • Jun 10, 2016
    3,639
    1,904
    113
    මටත් ඔහොම පස්නයක් උනා හැබයි ලොකු එකක් නෙවේ
    1 මට වාහනයක් තිබිල නැ මිට ඉස්සර හැබැයි එහෙම වෙච්ච දේවල් වලින් මම ගොඩක් දේවල් ඉගෙන ගත්තා
    මේකයි සීන් එක
    මම ගත්තේ Suzuki swift jeep model එකක් මැද්දේ antenna එක තියෙන ඉතින් අරගෙන ආව ගෙදර අරගෙන ආව දවසෙම පැලෙන්න වැස්ස වහන්න රෙද්දක් වත් නැ අඋලක් නැ නේ කියල මාත් ඔහේ තිබ්බ ... හුටා උදේ car එකේ දොර ඇරලා බලද්දී මාලු ටැංකිය වගේ වතුර
    ගත්ත එකාට call කරලා කිඋව උ කියනවා එහෙම වෙන්න බෑ ලු ... බැලුව windscreen එක වටේ biding එක තැනකින් ගැලවිලා නොර්මල් තියෙද්දී පීන්නේ නැ ඇතුලෙන් එලියට තද කලාම windscreen එක එලියට තල්ලු වෙනවා
    biding දැන්ම 7000ක් ගියා ... දැන් හරි ගෙනල්ල windscreen එක වැහෙන්න්න ඉටි කොලයක් දාල වහල තිබ්බ එදත් වැස්ස
    එලඟ උදේ දොර ඇරලා බලනකොට ඇතුලේ ආයේ වතුර බලද්දී antenna එක body එකට සෙට් වෙන තැන ගැලවිලා පස්සේ radiator paste දාල ඇලෙව්වා පස්සේ අවුලක් නැ

    තව දවසක් service එකේ එක්කෙනා ඇහුව engine එක හොදන්නද කියල මාත් හා කිඋවා මේයකා high pressure වතුරෙන් ඇල්ලුවා නේ එන්ගිම Oxygen sensor එක ගියා 1000ක පෙට්‍රල් ගහල 4km යද්දී පෙට්‍රල් නැ
    දැන්ම sensor එක 9000/= ඉවරයි

    ඊට පහුවෙනිදා යන්ඩ යනකොට car එක accelerate වෙනවා විතරයි යන්නේ නැ සමහර වෙලාවට යනවා ආයේ accelerate වෙනවා විතරයි යන්නේ නැ මම හිතුවේ ගිඅර් box තියන්න වෙයි කියල
    කොහොම හරි ගෙනිච්ච garage එකට scan කලා throttle body malfunction දැන්ම එකත් 12000/= කුඩු ..


    එදා ඉඳන් එන්ගිම හෝදන්නේ නැ
     
    • Like
    Reactions: EkLadka

    anuradhamapa

    Well-known member
  • Aug 23, 2006
    13,512
    3,758
    113
    Mama gatta hyundai matrix ekak.....2013 gatte 14.50 kata ....... masa deken dekata mokak hari ulawwak wenawa ekata. anthime wikka 2017- 11.25. e dena dawas wala petrol 117, dan tibuna nam denna wenne nikan......... petrol weda kaleth 6kmpl....... e dawas wala petrol ganawa aye padi hambenakal innawa petrol gahanawa.......

    passe genwa japan Wagon R ekak .
     
    Last edited:

    Arcadian

    Well-known member
  • Mar 1, 2011
    2,953
    2,133
    113
    මගෙ 3වෙනි කාර් එක විදියට ගත්තෙ Toyota AE 110 එකක්. හොදට පාවිච්චි කරල තිබුන. මම 3rd owner. Service records තිබුන හොදිට. 165000 දුවල තිබුන (කරකවලද දන්නෙ නැඇ) .වාහනේ නම් පට්ට. 2M වලට ගත්ත. කලින් තිබ්බ Indian ලඩි එක්ක බලද්දි නම් සුපිරි වන්ඩියක්. අරගෙන මාසයක් යන්න කලින් (1000 KM) dashboard එක Oil indicator light එක පත්තු වෙන්නෙ නතුව ගියා but Engine Oilඅඩු වීමක්වත් වෙන අවුලක් නම් අවේ නැහ. තව සති කීපයක් යනවිට. (Daily use from Rathmalana to Colombo) Race/ accelerate කරන කොට එනව නිකන් අමුතු සද්දයක්. Pickup එකත් ටිකක් අඩු වෙලා වගේ. හිමිට accelerate කරනකොට engine knock කරනව වගේ දනුනෙ. (digi digi sound).

    දැම්ම අදුරන gurage එකකට. ඌ කිව්ව full service එකක් එහෙම කරල belts එහෙම adjuts කරල ගත්තම හරි යවි කියල. මමත් හා කියල කල service එකක් කරල උගෙන්ම. Belts ඔක්කොම වගෙ මාරු කල. (including timing belt) 17000ක් ගිය. නම්ත් ලෙඩේ නම් අඩු නැහ. දැන් ඩිගි ඩිගි සද්දෙ වැඩියෙන් ඇහෙනවා. අරූ කියපි වාහනේ නම් කිසි අවුලක් නැ engine නම් හොඩඉ ඔය සද්දෙ එන්නෙ AC එකෙන්. AC Compressor එකක් දාන්න කිව්ව. මට ඇල්ලුවෙ නැ උගෙ කතාව cz AC වැඩ එලකිරි වගේ. දැම්ම වෙන තැනකට. ඌත් ඔක්කොම ලබ්බවල් ගහල, scan කරල කිව්ව engine එක ගෙවිල වෙන එකක් තියමු කිව්ව. මගෙ දෙලො රත් උනා. තාව ගල්කිස්සෙ එකෙක් ගාවට දම්ම. එක එක එව්ව කියල සති 3ක් විතර තියා ගත්ත car එක. Engine එක යටින් ගලවල හැමදාම බලන්න යනකොට. යන්තම් ඔක්කොම ඉවර‍ය් කියල දුන්න. සද්දෙ නම් අඩු වෙලා නමුත් මට satis නැහ. 43000ක් bill එක. ඌට බැනල මම ගිහින් දැම්ම Auto miraj එකට චෙක් කරන්න. එකෙ සෙට් එකත් scanners, test run ඔක්කොම කරල කිව්ව rod knocking එකක් එන්නෙ. Piston සවුත්තු වෙලා එක්කො engine ekak තියන්න වෙනව නැත්නම් piston සෙට් එකක් දාල boar කරන්න වෙනව කියල. ලක්ශ 2ක් විතර යනව කිව්ව වැඩේට. එකත් බලන්නම් කියල shape වෙලා ඇවිත් අපහු යනගමන් කලින් බාස ගාවට ගිහින් බනල තමය් ගෙදර ගියේ. ගූග්ලෙ එකන් බලල, videos එහෙම බලල මටත් හිතුනා මෙහෙම ලොකු ලේඩාක් වෙන්න ඇති කියලා. පහු වෙනිදා නිවාඩුවකුත් දාල කලුතර පැත්තෙ හොද place එකක් තියෙනව කියල ගියා.

    චමිල කියල කෙනෙක්. වාහනේ bonnet එක අරිද්දිම මිනිහ ලෙඩෙ කියල ඉවරය්. කලින් වාහනේ එක තැන ගොඩක් කාලයක් තියල. ඉට කලින් එකත් හරියටම් maintain කරල නැ වගේ. Oil light එක පත්තු වෙලා නැත්තෙ එක ලාවට අටවපු එකක් ලු. කලින් එකා ලෙඩෙ දෑනගෙන තමය් විකුනල තියෙන්නෙ.1lak පනිනව කිව්ව. මට දැන් තිත්ත වෙලා. Indian වාහන හොද‍ය් කියල හිතුවා. කලින් එකාගෙ අම්ම මතක් කරගෙන වැඩේට agree උනා. මොනව කරන්නද ඉතින්. කරමු කියල කිව්ව. සති 2ක් කොට උඩ. ඊට පස්සෙ ඔක්කොම දෙවල් check කරල හදල ගත්ත. Piston 4ක් අලුතෙන් දාල රින්ග් සෙට් එකත් අලුතෙන් දාල හදුව. හදල ඉවර උනාට පස්සෙ මම test drive කලා. එතකොට තම 5AFE engine එකේ නියම performance දැනුනෙ :love:. වැඩේ නම් හොදටම කරල තිබුනා. Bill එක 147000. හැමිනෙනව පෙන්ස්. නමුත් සද්ද් බද්ද් එකක වත් නැහ. ගාන ගෙවල බබා වගෙ ගෙනවා වාහනේ. කිසි අවුලක් නැහැ ඉට පස්සෙ. එකෙන් ඉට පස්සෙ රට වටේ ගියා. (කතරගම, පිදුරුතලාගල, Trinco) After 2 years පස්සෙ පොඩි පොඩි ලෙඩ තමා අවේ.Running repairs. එවාත් කලුතර චමිල ට දාල හැදුවෙ. ඉට පස්සෙ ලොකු ලෙඩකට අවේ shocks මාරු කරන එක විතරය්. හැබය් කවදාවත් මග හිටලා නම් නැහැ. Still I love that car :love:


    machan කලුතර චමිල ge address eka mokadda?
     

    SumuduSulari

    Member
    Jan 27, 2018
    935
    83
    0
    වහනේක ලෙඩක් ආවම කලබල නොවී පැත්තකට වෙලා හිතපන් වෙන්න පුලුවන් දෙවල් මොනාද කියලා. හොදම යාලුවා ගූගල් ගෙන් ටිකක් අහපන්. ඌ දෙයි පොඩි ඉගි ටිකක්. ගොඩක් දෙවල් ඉගන ගන්න පුලුවන්

    ow ban garage ewunuth bula gahanne. un 100k withara dewal dadaa balanawa. ape salline yanne.
     

    Kolama

    Well-known member
  • Sep 11, 2008
    19,478
    23,744
    113
    ලිම්පෝපෝ කන්දෙ
    මටත් ඔහොම පස්නයක් උනා හැබයි ලොකු එකක් නෙවේ
    1 මට වාහනයක් තිබිල නැ මිට ඉස්සර හැබැයි එහෙම වෙච්ච දේවල් වලින් මම ගොඩක් දේවල් ඉගෙන ගත්තා
    මේකයි සීන් එක
    මම ගත්තේ Suzuki swift jeep model එකක් මැද්දේ antenna එක තියෙන ඉතින් අරගෙන ආව ගෙදර අරගෙන ආව දවසෙම පැලෙන්න වැස්ස වහන්න රෙද්දක් වත් නැ අඋලක් නැ නේ කියල මාත් ඔහේ තිබ්බ ... හුටා උදේ car එකේ දොර ඇරලා බලද්දී මාලු ටැංකිය වගේ වතුර
    ගත්ත එකාට call කරලා කිඋව උ කියනවා එහෙම වෙන්න බෑ ලු ... බැලුව windscreen එක වටේ biding එක තැනකින් ගැලවිලා නොර්මල් තියෙද්දී පීන්නේ නැ ඇතුලෙන් එලියට තද කලාම windscreen එක එලියට තල්ලු වෙනවා
    biding දැන්ම 7000ක් ගියා ... දැන් හරි ගෙනල්ල windscreen එක වැහෙන්න්න ඉටි කොලයක් දාල වහල තිබ්බ එදත් වැස්ස
    එලඟ උදේ දොර ඇරලා බලනකොට ඇතුලේ ආයේ වතුර බලද්දී antenna එක body එකට සෙට් වෙන තැන ගැලවිලා පස්සේ radiator paste දාල ඇලෙව්වා පස්සේ අවුලක් නැ

    තව දවසක් service එකේ එක්කෙනා ඇහුව engine එක හොදන්නද කියල මාත් හා කිඋවා මේයකා high pressure වතුරෙන් ඇල්ලුවා නේ එන්ගිම Oxygen sensor එක ගියා 1000ක පෙට්‍රල් ගහල 4km යද්දී පෙට්‍රල් නැ
    දැන්ම sensor එක 9000/= ඉවරයි

    ඊට පහුවෙනිදා යන්ඩ යනකොට car එක accelerate වෙනවා විතරයි යන්නේ නැ සමහර වෙලාවට යනවා ආයේ accelerate වෙනවා විතරයි යන්නේ නැ මම හිතුවේ ගිඅර් box තියන්න වෙයි කියල
    කොහොම හරි ගෙනිච්ච garage එකට scan කලා throttle body malfunction දැන්ම එකත් 12000/= කුඩු ..


    එදා ඉඳන් එන්ගිම හෝදන්නේ නැ

    Bumpation :love:
     

    nvhcc89

    Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ
    peugeot 406 executive 2001 ekak gatha goda kalekata kalin 21.50 laks

    after 3 months gearbox del unna, carmart ekata gihin damma 60K bill ekak hada kuwa hannda baa sir gearbox ekak damu meka common case ekak kiyala, ganna 9 laks

    huta sali naa genawa usagenna gedara ( lorry ekak dagenna )

    2 years cotan uda, watemma aragenna giya hannda eka kuta baa used gearbox 3 damma, ekak 2.50 laks wage mataka

    ekak wath weda kale naa, animata after 2 years koswathe peugeot pot eka kola haduwa emma car ekka sale karala gedara genawth naa 16.50 dunna,

    9 laks athin dala ICICI bank ekan maseta 36k gewannda gathe

    36 x 24 = 8.65 + 9 -> 17.6 car insurance , travelling , usagenan yanna cost adugane 2~3 wath yanna athi

    aha eka parak car ekak usagenna hihin damma kadawath pathe ekakuta eka 3.5 laks gahta anithma car eka aragenna awe bomma amaruwen eka kali galwala

    lost eka adugane 20~22 laks

    kelinma kolage arthike del,

    ganwanam katiya gannda peugeot, mam mam dan hari balaneth naa jarawa, mehe inna redde maka bas la hadanna daneth naa gobayo

    mage 2nd vehicle eka oka, geme epa dan use karanath EU car ekak but peugeot wage jarawak neme

    appaa, mata penne garage karayo ubawa haawa karala kadagena wawagena kala wage :(
     

    nvhcc89

    Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ
    me lagadi, clutch pump eka gihin, clutch eka yatata yanawa hutas gala, ude idan lawata danila thibbe, check kara mama, clutch oil ann manan okkoma thibba, hawasa office arala highlevel hitiye kottawen daala matara yanna raa 7 ta withara, friday traffic eke clutch eka ahnnema na, gear danna ba, dagaththath control ekak na dapu gaman wahane yanawa :rofl: Navinne trafficekath set una supiriyatama , hithaganin athal eka, hena kattak kaala highway ekata dagena awa ehemmama eka digata matara, lede man danna nisa aulak na, pahu wenidam pump eka dagaththa 4000k wage giye okkotama

    p.s monawa unath wahane podi ledak hari, podima aulak hari thibboth mata hariyata raata ninda yanneth naha ban, eka hadagannakan pissek wage inne. :P:love:
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: EkLadka

    ieannet

    Well-known member
  • Oct 15, 2006
    2,181
    1,772
    113
    appaa, mata penne garage karayo ubawa haawa karala kadagena wawagena kala wage :(

    yes and no, machan recon gearbox 3k damma , 1 and 2 both not work, 3rd eka weda kala but gear maru unee naa, used gearbox ekak a kale 2.50~3 wage unna, new eka 0.9 million

    kadawatha ekatanam hau unna sirawatama, tadi geka innada oya kadawathea pare tadi building eakka thiyanna wahana eka eka seen danna ekka tama, a kaleth ekata gedara uge wahana 4 wage thiba, gedarata security dala kotipathi patta horek, wade dana gathe pase ne :oo:
     

    asylum

    Well-known member
  • Sep 25, 2013
    39,551
    1
    31,693
    113
    කැමති තැනක
    whana walin nam shanne padu wela thiyenawa okoma kiyanan giyoth dawask wath yai. :sorry::sorry::sorry:


    FB15 ekak gaththa 2015 di gaththe lawyer kenek gen car eke documents check karadi book eke thibbe original kiyala salli gewala wahane aran awtih aluthin insurance daddi thamai wade note une dan book eke thiyenne duplicate kiyala aya monawa karanda call karama pora kiyanawa potha duplicate thamai ai baluwe nadda kiyala.:angry::angry::angry: kalakniya potha maru karala wahane ta salli gewadi bank ekedi.


    wahanen padu una 4LKS wage wikunaddi.:angry::angry::angry:
     

    rusiyanuwa

    Active member
  • whana walin nam shanne padu wela thiyenawa okoma kiyanan giyoth dawask wath yai. :sorry::sorry::sorry:


    FB15 ekak gaththa 2015 di gaththe lawyer kenek gen car eke documents check karadi book eke thibbe original kiyala salli gewala wahane aran awtih aluthin insurance daddi thamai wade note une dan book eke thiyenne duplicate kiyala aya monawa karanda call karama pora kiyanawa potha duplicate thamai ai baluwe nadda kiyala.:angry::angry::angry: kalakniya potha maru karala wahane ta salli gewadi bank ekedi.


    wahanen padu una 4LKS wage wikunaddi.:angry::angry::angry:

    ඒ කියන්නෙ වාහනයක් ගනිද්දි ලියන ලියුමේ "ලියාපදිංචි කිරීමේ සහතිකයේ විශේෂ සටහන් (4) කොටුවේ ORIGINAL ලෙස සටහන් ව ඇති XX-XXXX දරන වාහනය" කියලා ලියවගන්න වෙනවා කියන එකද?
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    whana walin nam shanne padu wela thiyenawa okoma kiyanan giyoth dawask wath yai. :sorry::sorry::sorry:


    FB15 ekak gaththa 2015 di gaththe lawyer kenek gen car eke documents check karadi book eke thibbe original kiyala salli gewala wahane aran awtih aluthin insurance daddi thamai wade note une dan book eke thiyenne duplicate kiyala aya monawa karanda call karama pora kiyanawa potha duplicate thamai ai baluwe nadda kiyala.:angry::angry::angry: kalakniya potha maru karala wahane ta salli gewadi bank ekedi.


    wahanen padu una 4LKS wage wikunaddi.:angry::angry::angry:




    maru kala kiyanne pora gawa original book eka tiyanawada?
    Original eka pora gawa tiyagena mokada karanne? wenama wikunanawada?
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    whana walin nam shanne padu wela thiyenawa okoma kiyanan giyoth dawask wath yai. :sorry::sorry::sorry:


    FB15 ekak gaththa 2015 di gaththe lawyer kenek gen car eke documents check karadi book eke thibbe original kiyala salli gewala wahane aran awtih aluthin insurance daddi thamai wade note une dan book eke thiyenne duplicate kiyala aya monawa karanda call karama pora kiyanawa potha duplicate thamai ai baluwe nadda kiyala.:angry::angry::angry: kalakniya potha maru karala wahane ta salli gewadi bank ekedi.


    wahanen padu una 4LKS wage wikunaddi.:angry::angry::angry:

    Ithin uu mokatada orig. potha thiyagaththe?
     

    rusiyanuwa

    Active member
  • maru kala kiyanne pora gawa original book eka tiyanawada?
    Original eka pora gawa tiyagena mokada karanne? wenama wikunanawada?

    නෑ. ඔරිජිනල් විදියට හදපු ෆේක් පොතක් පෙන්නන්න ඇත්තෙ. හරි පොත මුලින්ම පෙන්නුවා නම් වාහනේ විකුණගන්න බැරි නිසා ෆේක් එකක් හදාන ඇති ගන්න එන අයට පෙන්නන්න. ඒක දුන්නොත් මාට්ටු නිසා හරි පොතට මාරු කරන්න ඇති.