වාහන සම්බන්දව කෙල උනු පාඩු උනු #කුනු අතැකී#

Hyaenidae

Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    නෑ. ඔරිජිනල් විදියට හදපු ෆේක් පොතක් පෙන්නන්න ඇත්තෙ. හරි පොත මුලින්ම පෙන්නුවා නම් වාහනේ විකුණගන්න බැරි නිසා ෆේක් එකක් හදාන ඇති ගන්න එන අයට පෙන්නන්න. ඒක දුන්නොත් මාට්ටු නිසා හරි පොතට මාරු කරන්න ඇති.

    Apoi

    ඒ කියන්නෙ වාහනයක් ගනිද්දි ලියන ලියුමේ "ලියාපදිංචි කිරීමේ සහතිකයේ විශේෂ සටහන් (4) කොටුවේ ORIGINAL ලෙස සටහන් ව ඇති XX-XXXX දරන වාහනය" කියලා ලියවගන්න වෙනවා කියන එකද?

    RMV website eken Rs.150 deela CR eka verify karaganna thiyenne ethakota hari, letters liyanna one na :D
     
    Last edited:

    Identity

    Well-known member
  • Aug 15, 2016
    23,218
    18,866
    113
    අදාල නෑනේ
    Mulma wahane 10+ years parana Toyota Corolla 121 ekak. Ganiddi kisi awlak thibbe na. Aragena masa dekak withara yanakota oil adu wenawa. Kokatath kiyala wahane service ekath kara. 1500km withara duwaddi oil kuren bagayai oil thiyenne. Hadanna demmama engine overhaul ekak karanna ona kiwwa, ekata 1 lak withara kudu.

    Elangata onna suspension awul danenna patan gaththa. Suspension aluthen danna 50k withara giya.

    Ohoma masa keepayak duwaddi onna heating awul. Radiator eka galawala baladdi kawadawath radiator eka sudda kerila na..Aluthen radiator ekak dala lede hadanna 40k wage yanna athi.

    Dan onna thawa masa keepayak yanakota start wennathi ledak awa. Baladdi alternator eka sawuththu wela. Makabas karaya kiwwa aluthen danna ona na mage laga second hand ekak thiyenawa kiyala uge laga thibba ekak 9500 kata enge gahuwa. Eka dapu dawase indan driving belt eka paninawa. Ohoma gihilla.barima thena aluthen alternator ekak aran demma 25k.

    Den ithin ohoma thawa masa 6k withara diwwama gear slip wenawa wage danuna. Automatic gear oil change karala balamu kiwwa. Onna eka karala masayak withars duwaddi gear maru wenne na hariyata. Galawala balala kiwwa gearbox ekath hadanna ona kiyala. Ekata 80k withara giya.

    Den ohoma duwaddi engine eke eka cylinder ekaka miss ekak enna patan gaththa. Eka hadanna spark plugs, ignition coil wala idala petrol pump ekata wenakan parts aluthen replace kara. 30k withara ethanath kudu.

    Oya tika karala dawasakath duwaddi check engine light eka paththu wenawa. Hoyala balinnam oxygen sensor ekatath kela wela. Eka danna 12500.

    Dan ubala hithanne wede iwarai kiyala neda. Na bola, ohoma tika dawasak duwaddi A/C weda karanne na. Dan ithin wahana hadalama athe sallith na, 40,000 lease ekakuth gewana gaman thamai me gema adinne. A/C gas top up karagena diwwa masa 4k withara. Hema masema Rs2000 ka withara gas gahuwa. Ohoma gihin A/C ekatath kela welama giya. A/C compressor eka dala service eka karanna thawa 20k withara kudu.

    Dannam yantham iwarai kiyala hitha hadagena dawasak U-Turn ekak gahaddi kata kata gala saddayak awa. Baladdi CV joint walatath badu hari. Wahane godakma sure hinda CV joint witharak danne nathuwa axel ekath ekkama depaththema replace kara. E tikath ekka thawa sensor wagayak replace kara MAP sensor, TR switch wage ewa. E repair ekatath 40k wage yanna athi.

    Thawa masa keepayak yaddi onna Tyre 4th lellatama gewila. Tyre 4 danna 60k withara yanawane eka karala tikak duwaddi battery ekatath badu banis. Battery eka danna 18k.

    Kohoma hari 40,000+ km duwala, okkoma leda tikath hadala, lease ekath iwara karala thamai wahane dunne. Eken gaththa experience eka kiyala nima karanna ba.

    PS: ahh thawa timing belt eka dala anith alternator, power steering belts maru kara. Ekata 20k wage yanna athi
     
    Last edited:

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    Mulma wahane 10+ years parana Toyota Corolla 121 ekak. Ganiddi kisi awlak thibbe na. Aragena masa dekak withara yanakota oil adu wenawa. Kokatath kiyala wahane service ekath kara. 1500km withara duwaddi oil kuren bagayai oil thiyenne. Hadanna demmama engine overhaul ekak karanna ona kiwwa, ekata 1 lak withara kudu.

    Elangata onna suspension awul danenna patan gaththa. Suspension aluthen danna 50k withara giya.

    Ohoma masa keepayak duwaddi onna heating awul. Radiator eka galawala baladdi kawadawath radiator eka sudda kerila na..Aluthen radiator ekak dala lede hadanna 40k wage yanna athi.

    Dan onna thawa masa keepayak yanakota start wennathi ledak awa. Baladdi alternator eka sawuththu wela. Makabas karaya kiwwa aluthen danna ona na mage laga second hand ekak thiyenawa kiyala uge laga thibba ekak 9500 kata enge gahuwa. Eka dapu dawase indan driving belt eka paninawa. Ohoma gihilla.barima thena aluthen alternator ekak aran demma 25k.

    Den ithin ohoma thawa masa 6k withara diwwama gear slip wenawa wage danuna. Automatic gear oil change karala balamu kiwwa. Onna eka karala masayak withars duwaddi gear maru wenne na hariyata. Galawala balala kiwwa gearbox ekath hadanna ona kiyala. Ekata 80k withara giya.

    Den ohoma duwaddi engine eke eka cylinder ekaka miss ekak enna patan gaththa. Eka hadanna spark plugs, ignition coil wala idala petrol pump ekata wenakan parts aluthen replace kara. 30k withara ethanath kudu.

    Oya tika karala dawasakath duwaddi check engine light eka paththu wenawa. Hoyala balinnam oxygen sensor ekatath kela wela. Eka danna 12500.

    Dan ubala hithanne wede iwarai kiyala neda. Na bola, ohoma tika dawasak duwaddi A/C weda karanne na. Dan ithin wahana hadalama athe sallith na, 40,000 lease ekakuth gewana gaman thamai me gema adinne. A/C gas top up karagena diwwa masa 4k withara. Hema masema Rs2000 ka withara gas gahuwa. Ohoma gihin A/C ekatath kela welama giya. A/C compressor eka dala service eka karanna thawa 20k withara kudu.

    Dannam yantham iwarai kiyala hitha hadagena dawasak U-Turn ekak gahaddi kata kata gala saddayak awa. Baladdi CV joint walatath badu hari. Wahane godakma sure hinda CV joint witharak danne nathuwa axel ekath ekkama depaththema replace kara. E tikath ekka thawa sensor wagayak replace kara MAP sensor, TR switch wage ewa. E repair ekatath 40k wage yanna athi.

    Thawa masa keepayak yaddi onna Tyre 4th lellatama gewila. Tyre 4 danna 60k withara yanawane eka karala tikak duwaddi battery ekatath badu banis. Battery eka danna 18k.

    Kohoma hari 40,000+ km duwala, okkoma leda tikath hadala, lease ekath iwara karala thamai wahane dunne. Eken gaththa experience eka kiyala nima karanna ba.

    Ochchara wiyadam koralath 40,000 da ban diwwe! :dull:
     

    rusiyanuwa

    Active member
  • Mulma wahane 10+ years parana Toyota Corolla 121 ekak. Ganiddi kisi awlak thibbe na. Aragena masa dekak withara yanakota oil adu wenawa. Kokatath kiyala wahane service ekath kara. 1500km withara duwaddi oil kuren bagayai oil thiyenne. Hadanna demmama engine overhaul ekak karanna ona kiwwa, ekata 1 lak withara kudu.

    Elangata onna suspension awul danenna patan gaththa. Suspension aluthen danna 50k withara giya.

    Ohoma masa keepayak duwaddi onna heating awul. Radiator eka galawala baladdi kawadawath radiator eka sudda kerila na..Aluthen radiator ekak dala lede hadanna 40k wage yanna athi.

    Dan onna thawa masa keepayak yanakota start wennathi ledak awa. Baladdi alternator eka sawuththu wela. Makabas karaya kiwwa aluthen danna ona na mage laga second hand ekak thiyenawa kiyala uge laga thibba ekak 9500 kata enge gahuwa. Eka dapu dawase indan driving belt eka paninawa. Ohoma gihilla.barima thena aluthen alternator ekak aran demma 25k.

    Den ithin ohoma thawa masa 6k withara diwwama gear slip wenawa wage danuna. Automatic gear oil change karala balamu kiwwa. Onna eka karala masayak withars duwaddi gear maru wenne na hariyata. Galawala balala kiwwa gearbox ekath hadanna ona kiyala. Ekata 80k withara giya.

    Den ohoma duwaddi engine eke eka cylinder ekaka miss ekak enna patan gaththa. Eka hadanna spark plugs, ignition coil wala idala petrol pump ekata wenakan parts aluthen replace kara. 30k withara ethanath kudu.

    Oya tika karala dawasakath duwaddi check engine light eka paththu wenawa. Hoyala balinnam oxygen sensor ekatath kela wela. Eka danna 12500.

    Dan ubala hithanne wede iwarai kiyala neda. Na bola, ohoma tika dawasak duwaddi A/C weda karanne na. Dan ithin wahana hadalama athe sallith na, 40,000 lease ekakuth gewana gaman thamai me gema adinne. A/C gas top up karagena diwwa masa 4k withara. Hema masema Rs2000 ka withara gas gahuwa. Ohoma gihin A/C ekatath kela welama giya. A/C compressor eka dala service eka karanna thawa 20k withara kudu.

    Dannam yantham iwarai kiyala hitha hadagena dawasak U-Turn ekak gahaddi kata kata gala saddayak awa. Baladdi CV joint walatath badu hari. Wahane godakma sure hinda CV joint witharak danne nathuwa axel ekath ekkama depaththema replace kara. E tikath ekka thawa sensor wagayak replace kara MAP sensor, TR switch wage ewa. E repair ekatath 40k wage yanna athi.

    Thawa masa keepayak yaddi onna Tyre 4th lellatama gewila. Tyre 4 danna 60k withara yanawane eka karala tikak duwaddi battery ekatath badu banis. Battery eka danna 18k.

    Kohoma hari 40,000+ km duwala, okkoma leda tikath hadala, lease ekath iwara karala thamai wahane dunne. Eken gaththa experience eka kiyala nima karanna ba.

    එකම ගැරේජ් එකෙන් වාහන හදන එක එක අතකින් පහසුවක් වගේ දැනුනට වාහනේ ගොඩක් ලෙඩ වෙන්නෙ එකම ගැරේජ් එකට වාහනේ දානකොටයි. සමහර බාස්ලා නිතරම එන වාහන ලෙඩ කරනවා. ඒ වගේම කතාවක් තියෙනවා සමහර බාස්ලා අතගැහුවොත් වාහනේ කොට උඩ ම තමයි කියලාත්.
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,560
    22,255
    113
    Gotland
    Mulma wahane 10+ years parana Toyota Corolla 121 ekak. Ganiddi kisi awlak thibbe na. Aragena masa dekak withara yanakota oil adu wenawa. Kokatath kiyala wahane service ekath kara. 1500km withara duwaddi oil kuren bagayai oil thiyenne. Hadanna demmama engine overhaul ekak karanna ona kiwwa, ekata 1 lak withara kudu.

    Elangata onna suspension awul danenna patan gaththa. Suspension aluthen danna 50k withara giya.

    Ohoma masa keepayak duwaddi onna heating awul. Radiator eka galawala baladdi kawadawath radiator eka sudda kerila na..Aluthen radiator ekak dala lede hadanna 40k wage yanna athi.

    Dan onna thawa masa keepayak yanakota start wennathi ledak awa. Baladdi alternator eka sawuththu wela. Makabas karaya kiwwa aluthen danna ona na mage laga second hand ekak thiyenawa kiyala uge laga thibba ekak 9500 kata enge gahuwa. Eka dapu dawase indan driving belt eka paninawa. Ohoma gihilla.barima thena aluthen alternator ekak aran demma 25k.

    Den ithin ohoma thawa masa 6k withara diwwama gear slip wenawa wage danuna. Automatic gear oil change karala balamu kiwwa. Onna eka karala masayak withars duwaddi gear maru wenne na hariyata. Galawala balala kiwwa gearbox ekath hadanna ona kiyala. Ekata 80k withara giya.

    Den ohoma duwaddi engine eke eka cylinder ekaka miss ekak enna patan gaththa. Eka hadanna spark plugs, ignition coil wala idala petrol pump ekata wenakan parts aluthen replace kara. 30k withara ethanath kudu.

    Oya tika karala dawasakath duwaddi check engine light eka paththu wenawa. Hoyala balinnam oxygen sensor ekatath kela wela. Eka danna 12500.

    Dan ubala hithanne wede iwarai kiyala neda. Na bola, ohoma tika dawasak duwaddi A/C weda karanne na. Dan ithin wahana hadalama athe sallith na, 40,000 lease ekakuth gewana gaman thamai me gema adinne. A/C gas top up karagena diwwa masa 4k withara. Hema masema Rs2000 ka withara gas gahuwa. Ohoma gihin A/C ekatath kela welama giya. A/C compressor eka dala service eka karanna thawa 20k withara kudu.

    Dannam yantham iwarai kiyala hitha hadagena dawasak U-Turn ekak gahaddi kata kata gala saddayak awa. Baladdi CV joint walatath badu hari. Wahane godakma sure hinda CV joint witharak danne nathuwa axel ekath ekkama depaththema replace kara. E tikath ekka thawa sensor wagayak replace kara MAP sensor, TR switch wage ewa. E repair ekatath 40k wage yanna athi.

    Thawa masa keepayak yaddi onna Tyre 4th lellatama gewila. Tyre 4 danna 60k withara yanawane eka karala tikak duwaddi battery ekatath badu banis. Battery eka danna 18k.




    Kohoma hari 40,000+ km duwala, okkoma leda tikath hadala, lease ekath iwara karala thamai wahane dunne. Eken gaththa experience eka kiyala nima karanna ba.


    4.85 k gihin bota :baffled:
     

    Identity

    Well-known member
  • Aug 15, 2016
    23,218
    18,866
    113
    අදාල නෑනේ
    Ochchara wiyadam koralath 40,000 da ban diwwe! :dull:

    Ow ban :dull:

    එකම ගැරේජ් එකෙන් වාහන හදන එක එක අතකින් පහසුවක් වගේ දැනුනට වාහනේ ගොඩක් ලෙඩ වෙන්නෙ එකම ගැරේජ් එකට වාහනේ දානකොටයි. සමහර බාස්ලා නිතරම එන වාහන ලෙඩ කරනවා. ඒ වගේම කතාවක් තියෙනවා සමහර බාස්ලා අතගැහුවොත් වාහනේ කොට උඩ ම තමයි කියලාත්.

    Garage 4 - 5 kin wage ban oya weda tika kare

    4.85 k gihin bota :baffled:

    18.25 kata wahane aran 22.75 kata dunne
    Echcharama awlak na ne :baffled:
     

    asylum

    Well-known member
  • Sep 25, 2013
    39,551
    1
    31,693
    113
    කැමති තැනක
    ඒ කියන්නෙ වාහනයක් ගනිද්දි ලියන ලියුමේ "ලියාපදිංචි කිරීමේ සහතිකයේ විශේෂ සටහන් (4) කොටුවේ ORIGINAL ලෙස සටහන් ව ඇති XX-XXXX දරන වාහනය" කියලා ලියවගන්න වෙනවා කියන එකද?

    israhata ehema liya ganna wenawa mata set una 1ma wahane newi potha duplicate thiyeddi original kiyala wikunana thawa car ekak set una Mazda BJ5P ekak eka podi sale ekaka ekath oya wage habai sale karaya mata siddiya kiywa man book eka gana hara ausaddi.un ehema karala ange gahanawa danne nathi kenek ge godak finance karala denna balanne ehema wahana finance eka iwara unama thamai aythikaraya danne seen eka.

    maru kala kiyanne pora gawa original book eka tiyanawada?
    Original eka pora gawa tiyagena mokada karanne? wenama wikunanawada?

    na car eka pora gadima duplicate book eka thibila thiyenne pora hora poatha hadala balana aya rawatanna ita passe danene nathi wenna book eka maru karala denawa.

    Ithin uu mokatada orig. potha thiyagaththe?

    poathe thiyenne duplicate kiayala hora pothak hadanawa original kiyala penna ita passe wahane deddi book eka maru karanawa.
     

    ML1987

    Well-known member
  • Mar 31, 2018
    2,659
    1
    4,512
    113
    Matale
    Mulma wahane 10+ years parana Toyota Corolla 121 ekak. Ganiddi kisi awlak thibbe na. Aragena masa dekak withara yanakota oil adu wenawa. Kokatath kiyala wahane service ekath kara. 1500km withara duwaddi oil kuren bagayai oil thiyenne. Hadanna demmama engine overhaul ekak karanna ona kiwwa, ekata 1 lak withara kudu.

    Elangata onna suspension awul danenna patan gaththa. Suspension aluthen danna 50k withara giya.

    Ohoma masa keepayak duwaddi onna heating awul. Radiator eka galawala baladdi kawadawath radiator eka sudda kerila na..Aluthen radiator ekak dala lede hadanna 40k wage yanna athi.

    Dan onna thawa masa keepayak yanakota start wennathi ledak awa. Baladdi alternator eka sawuththu wela. Makabas karaya kiwwa aluthen danna ona na mage laga second hand ekak thiyenawa kiyala uge laga thibba ekak 9500 kata enge gahuwa. Eka dapu dawase indan driving belt eka paninawa. Ohoma gihilla.barima thena aluthen alternator ekak aran demma 25k.

    Den ithin ohoma thawa masa 6k withara diwwama gear slip wenawa wage danuna. Automatic gear oil change karala balamu kiwwa. Onna eka karala masayak withars duwaddi gear maru wenne na hariyata. Galawala balala kiwwa gearbox ekath hadanna ona kiyala. Ekata 80k withara giya.

    Den ohoma duwaddi engine eke eka cylinder ekaka miss ekak enna patan gaththa. Eka hadanna spark plugs, ignition coil wala idala petrol pump ekata wenakan parts aluthen replace kara. 30k withara ethanath kudu.

    Oya tika karala dawasakath duwaddi check engine light eka paththu wenawa. Hoyala balinnam oxygen sensor ekatath kela wela. Eka danna 12500.

    Dan ubala hithanne wede iwarai kiyala neda. Na bola, ohoma tika dawasak duwaddi A/C weda karanne na. Dan ithin wahana hadalama athe sallith na, 40,000 lease ekakuth gewana gaman thamai me gema adinne. A/C gas top up karagena diwwa masa 4k withara. Hema masema Rs2000 ka withara gas gahuwa. Ohoma gihin A/C ekatath kela welama giya. A/C compressor eka dala service eka karanna thawa 20k withara kudu.

    Dannam yantham iwarai kiyala hitha hadagena dawasak U-Turn ekak gahaddi kata kata gala saddayak awa. Baladdi CV joint walatath badu hari. Wahane godakma sure hinda CV joint witharak danne nathuwa axel ekath ekkama depaththema replace kara. E tikath ekka thawa sensor wagayak replace kara MAP sensor, TR switch wage ewa. E repair ekatath 40k wage yanna athi.

    Thawa masa keepayak yaddi onna Tyre 4th lellatama gewila. Tyre 4 danna 60k withara yanawane eka karala tikak duwaddi battery ekatath badu banis. Battery eka danna 18k.

    Kohoma hari 40,000+ km duwala, okkoma leda tikath hadala, lease ekath iwara karala thamai wahane dunne. Eken gaththa experience eka kiyala nima karanna ba.

    Respected sir.... :love:
     

    surasena56

    Junior member
  • Nov 23, 2012
    209
    10
    18
    Colombo
    Mulma wahane 10+ years parana Toyota Corolla 121 ekak. Ganiddi kisi awlak thibbe na. Aragena masa dekak withara yanakota oil adu wenawa. Kokatath kiyala wahane service ekath kara. 1500km withara duwaddi oil kuren bagayai oil thiyenne. Hadanna demmama engine overhaul ekak karanna ona kiwwa, ekata 1 lak withara kudu.

    Elangata onna suspension awul danenna patan gaththa. Suspension aluthen danna 50k withara giya.

    Ohoma masa keepayak duwaddi onna heating awul. Radiator eka galawala baladdi kawadawath radiator eka sudda kerila na..Aluthen radiator ekak dala lede hadanna 40k wage yanna athi.

    Dan onna thawa masa keepayak yanakota start wennathi ledak awa. Baladdi alternator eka sawuththu wela. Makabas karaya kiwwa aluthen danna ona na mage laga second hand ekak thiyenawa kiyala uge laga thibba ekak 9500 kata enge gahuwa. Eka dapu dawase indan driving belt eka paninawa. Ohoma gihilla.barima thena aluthen alternator ekak aran demma 25k.

    Den ithin ohoma thawa masa 6k withara diwwama gear slip wenawa wage danuna. Automatic gear oil change karala balamu kiwwa. Onna eka karala masayak withars duwaddi gear maru wenne na hariyata. Galawala balala kiwwa gearbox ekath hadanna ona kiyala. Ekata 80k withara giya.

    Den ohoma duwaddi engine eke eka cylinder ekaka miss ekak enna patan gaththa. Eka hadanna spark plugs, ignition coil wala idala petrol pump ekata wenakan parts aluthen replace kara. 30k withara ethanath kudu.

    Oya tika karala dawasakath duwaddi check engine light eka paththu wenawa. Hoyala balinnam oxygen sensor ekatath kela wela. Eka danna 12500.

    Dan ubala hithanne wede iwarai kiyala neda. Na bola, ohoma tika dawasak duwaddi A/C weda karanne na. Dan ithin wahana hadalama athe sallith na, 40,000 lease ekakuth gewana gaman thamai me gema adinne. A/C gas top up karagena diwwa masa 4k withara. Hema masema Rs2000 ka withara gas gahuwa. Ohoma gihin A/C ekatath kela welama giya. A/C compressor eka dala service eka karanna thawa 20k withara kudu.

    Dannam yantham iwarai kiyala hitha hadagena dawasak U-Turn ekak gahaddi kata kata gala saddayak awa. Baladdi CV joint walatath badu hari. Wahane godakma sure hinda CV joint witharak danne nathuwa axel ekath ekkama depaththema replace kara. E tikath ekka thawa sensor wagayak replace kara MAP sensor, TR switch wage ewa. E repair ekatath 40k wage yanna athi.

    Thawa masa keepayak yaddi onna Tyre 4th lellatama gewila. Tyre 4 danna 60k withara yanawane eka karala tikak duwaddi battery ekatath badu banis. Battery eka danna 18k.

    Kohoma hari 40,000+ km duwala, okkoma leda tikath hadala, lease ekath iwara karala thamai wahane dunne. Eken gaththa experience eka kiyala nima karanna ba.

    PS: ahh thawa timing belt eka dala anith alternator, power steering belts maru kara. Ekata 20k wage yanna athi


    okkoma hari kiyamu, Mokatada axcel damme ?? CV maru kalanam athi ne?
     

    awankaya

    Well-known member
  • Aug 15, 2018
    953
    84
    48
    ඔබෙ හිත ලග
    man machan ekak gatta daihatsu ekak. den awrudu 3 witara kalin, wahanet ne habai gatta loan eka tama gewanawa. antima jarawak ah. katawak tiyenawane leda genie parana wahanei ganna epa kiyala. jiwite naya godak una e magule car eka hinda bun ah.:(:(:(:(
     

    araki

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    3,787
    2,563
    113
    dxb
    mama car amaruwen gaththa Honda civic EG8 ekak, aran sathiyak yanna kalin Tsunamiyata ahu una. yaluwo wahage aran awa. masa 6k garage eke thibba. bogoma amaruwen ayith hadagaththa, circuit okkoma corroded sea water walata.

    ita passé hema masema podi podi keli demma. finally engine ekath maru kara. hemadama oka nawathinawa para meda. wife and me harima amruwen thamayi oken gamanak yanne.


    wedding ekata, babala hamba wenna giye eken thamayi.

    anthimata wikunala demma gaththa ganatma wage.