වැඩකරන වෙලාවට බොන්න හොද කෝපි එකක් ??

KrishanL89

Well-known member
  • Sep 12, 2020
    9,278
    15,370
    113
    kopi-luwak-coffee.png

    Civet-Cage-Kopi-Luwak.png


    mmm panu kaju :love:
     
    • Love
    Reactions: Nidarshana_k

    Poththa

    Well-known member
  • Mar 21, 2016
    1,736
    2,215
    113
    හරිස්චන්ද්‍ර එක දැන් ලංකාවේ එකක් නෙමෙයිලු බන්. ඒකයි අවුල. මම ලංකාවේ කෝපි ගෙඩි වේලලා කුඩු කරලා හදාගත්තු ඒවා පවිච්චි කරනවා. සුපිරිම සුපිරියි.

    හැබැයි හැමදාම කෝපි බොන්න හොද නැ
    හැබැයි හැමදාම කෝපි බොන්න හොද නැ (2)
    Docek kiwwe :yes:
     

    vj3660

    Well-known member
  • Sep 17, 2007
    2,055
    2,307
    113
    Try SPAR 200g bottle . It has German Coffee. Pretty strong than what we have here.
     

    talkingtom

    Well-known member
  • Dec 27, 2021
    1,396
    2,623
    113
    colombo
    කෝපි ගස් ටිකක් හිටවගෙන කැමති විදියට හදා ගනින්කො. අපි පොඩි කාලෙ හැදුව
    e rasata gahanna ba bn oya anith magul walata. Pothu ahu wenne nathi wenna hodata welala kudu kala nam kelimma aye suppa tama.
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,692
    87,069
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    issara white and co arabina, dan illy cofee

    Illy coffee kiyana eka hodai kiyala math dakka search kaŕama. Attatama eka hodaida ban?

    Robert Trimms mehe ganna thiyenawada danne na
    thiyenawnam eka supiri, poddak balapan
    almond milk ekakuth aragena rath karala gaththanam supiriyak ithin

    Robert Timms eke tiyenne instant coffee witarai neda?
    ------ Post added on Dec 8, 2022 at 6:04 AM
     

    hita makuna

    Well-known member
  • Nov 3, 2012
    3,071
    3,307
    113
    Moccona, nescafe tamai.nescafe gold eka ganan wadi. lavazza expensive.cant afford. spar lage ekak tiyanawa.eka beela na.. Khao Shong hodai. cream rasa enna coffee creamer ekak dapan. harischandra arunama soul coffee kiyala ekak tiyanawa. local ekak.instant coffee newei habai.mandi ituru wenawa
     
    • Love
    Reactions: Nidarshana_k