වැඩියෙන් Selfie ගන්නේ බලාගෙනයි.... වැඩියෙන් Selfie ගන්නේ බලාගෙනයි :P:P:P:yes::D
AssassiN1 Well-known member Aug 12, 2015 906 439 63 Kandy.. Mar 17, 2016 #1 වැඩියෙන් Selfie ගන්නේ බලාගෙනයි.... වැඩියෙන් Selfie ගන්නේ බලාගෙනයි
Hasistranger Well-known member Oct 21, 2010 13,469 7,143 113 Western Province, SL www.myjournalview.com Mar 17, 2016 #2 ane manda , phone eke issarahin display eka larenna flashers naane ban
Supunqw Well-known member Jul 18, 2009 5,620 500 113 35 නිගම්බු 7 Mar 17, 2016 #3 Selfie kesea wethath mea ganigea patta kada
wccryanrox Well-known member Oct 11, 2011 1,754 290 83 Burbank, Ca Mar 18, 2016 #5 APPLE walada ban den awla tiyenna?
lahirufx+ Well-known member Oct 13, 2008 9,342 3,136 113 6°54′N 79°54′E Mar 18, 2016 #6 Supunqw said: Selfie kesea wethath mea ganigea patta kada Click to expand...
sri D Member Feb 2, 2016 5,843 765 0 university Mar 18, 2016 #7 ඩොකා එක්කත් සෙල්ෆියක් ගත්තද දන්නෙ නෑ??
akilar25 Well-known member Feb 2, 2009 39,230 4,364 113 34 Mozilla Firefox. Mar 18, 2016 #9 සුපිරි කදක්.
sp4chamara Well-known member Aug 25, 2008 3,991 858 113 in My WolRd. Mar 18, 2016 #11 flasher තියෙන කැමරා වලින් ගන්න වෙලාවට වෙන්න පුළුවන්....
Podi Dagaya Well-known member Sep 14, 2015 2,707 623 113 මගේ ගෙදර Mar 18, 2016 #12 meke podi athal 1kak hv
neyohk Well-known member Oct 31, 2015 16,277 17,264 113 Mar 18, 2016 #15 90% ලංකාවේ කෙල්ලෝ කොහොමත් කැතයි නේ.
G.D.1.nirmal Well-known member Feb 16, 2008 15,912 1,895 113 35 srilanka Mar 18, 2016 #17 neyohk said: 90% ලංකාවේ කෙල්ලෝ කොහොමත් කැතයි නේ. Click to expand...
hackerzero Well-known member Dec 27, 2015 1,508 268 83 http://jeewangallery.blogspot.com Mar 18, 2016 #18