වැරදි පුරුද්දක් හදා ගන්න උපදෙසක්

Honey Bunch

Well-known member
  • Nov 24, 2018
    17,365
    26,904
    113
    Kandy
    මචන්ලා මට මොකක් හරි වැඩක් කරන්න ගියාම හිතන්නකෝ අසයිමන්ට් එකක් දෙන්න තියෙනවා කියලා එක්කෝ ඔෆිස් එකේ වැඩක් තියෙනවා කියලා.මම කරන්නේ අය්යෝ දැන් මේ වැඩේ කරන්න ඕනි නේ කියලා හිතට ලොකු බරක් දාගෙන .ඒ අදාල වැඩේ කරන් නැ එක්කෝ එළකිරි එනවා එක්කෝ ෆේස්බුක් යනවා යුටියුබ් එකේ වීඩියෝ බලනවා.ඌ කාලකන්නි කම අයින් කරගන්න විදිහක් කියන්නකෝ .එක්කෝ ඒ වැඩේ කරන ගමන් ටයිම් ටු ටයිම් ඔය විදිහටම කරනවා .ඔබගේ උපදෙස් බොහෝ වටි
     

    Jayanga

    Well-known member
  • Sep 9, 2006
    3,296
    42
    48
    Chronosphere
    ගොඩක් අයට ඔය scene එක තියෙනවා. මොකක් හරි තමන්ට ගැලපෙන motivation එකක් හොයාගන්න ඕනේ. අනිත් අය use කරන motivation එක තමන්ට හරි නොයන්න පුළුවන්. මම නම් කරන්නේ මේක බලලා බය වෙන එක. :lol:

    https://howmanyweekshaveiwasted.life/
     

    Honda.putha

    Well-known member
  • Dec 26, 2017
    17,238
    29,818
    113
    මචන්ලා මට මොකක් හරි වැඩක් කරන්න ගියාම හිතන්නකෝ අසයිමන්ට් එකක් දෙන්න තියෙනවා කියලා එක්කෝ ඔෆිස් එකේ වැඩක් තියෙනවා කියලා.මම කරන්නේ අය්යෝ දැන් මේ වැඩේ කරන්න ඕනි නේ කියලා හිතට ලොකු බරක් දාගෙන .ඒ අදාල වැඩේ කරන් නැ එක්කෝ එළකිරි එනවා එක්කෝ ෆේස්බුක් යනවා යුටියුබ් එකේ වීඩියෝ බලනවා.ඌ කාලකන්නි කම අයින් කරගන්න විදිහක් කියන්නකෝ .එක්කෝ ඒ වැඩේ කරන ගමන් ටයිම් ටු ටයිම් ඔය විදිහටම කරනවා .ඔබගේ උපදෙස් බොහෝ වටි
    meka mage fake ekakda? mage prashneth okamai

    ගොඩක් අයට ඔය scene එක තියෙනවා. මොකක් හරි තමන්ට ගැලපෙන motivation එකක් හොයාගන්න ඕනේ. අනිත් අය use කරන motivation එක තමන්ට හරි නොයන්න පුළුවන්. මම නම් කරන්නේ මේක බලලා බය වෙන එක. :lol:

    https://howmanyweekshaveiwasted.life/
    AGE cap eka 80 ta damma.

    apo thawa kal thiyenawane jeewath wenna.
    ------ Post added on Mar 22, 2021 at 12:21 AM
     

    emoji diaries

    Well-known member
  • May 26, 2020
    12,847
    39,857
    113
    Homagama
    මචන්ලා මට මොකක් හරි වැඩක් කරන්න ගියාම හිතන්නකෝ අසයිමන්ට් එකක් දෙන්න තියෙනවා කියලා එක්කෝ ඔෆිස් එකේ වැඩක් තියෙනවා කියලා.මම කරන්නේ අය්යෝ දැන් මේ වැඩේ කරන්න ඕනි නේ කියලා හිතට ලොකු බරක් දාගෙන .ඒ අදාල වැඩේ කරන් නැ එක්කෝ එළකිරි එනවා එක්කෝ ෆේස්බුක් යනවා යුටියුබ් එකේ වීඩියෝ බලනවා.ඌ කාලකන්නි කම අයින් කරගන්න විදිහක් කියන්නකෝ .එක්කෝ ඒ වැඩේ කරන ගමන් ටයිම් ටු ටයිම් ඔය විදිහටම කරනවා .ඔබගේ උපදෙස් බොහෝ වටි
    Yt එකේ විඩියෝ එකක් ඇති ted talk. ඒක බලපං. ලින්ක් දනේනම් පුලුවන් උනොත්
     
    • Love
    Reactions: Honey Bunch

    HAneo

    Well-known member
  • Jan 30, 2007
    12,969
    29,168
    113
    Homagama
    May be ADHD - less focused and racing mind?
    get an ADHD drug
    No dude it's not ADHD.

    මචන්ලා මට මොකක් හරි වැඩක් කරන්න ගියාම හිතන්නකෝ අසයිමන්ට් එකක් දෙන්න තියෙනවා කියලා එක්කෝ ඔෆිස් එකේ වැඩක් තියෙනවා කියලා.මම කරන්නේ අය්යෝ දැන් මේ වැඩේ කරන්න ඕනි නේ කියලා හිතට ලොකු බරක් දාගෙන .ඒ අදාල වැඩේ කරන් නැ එක්කෝ එළකිරි එනවා එක්කෝ ෆේස්බුක් යනවා යුටියුබ් එකේ වීඩියෝ බලනවා.ඌ කාලකන්නි කම අයින් කරගන්න විදිහක් කියන්නකෝ .එක්කෝ ඒ වැඩේ කරන ගමන් ටයිම් ටු ටයිම් ඔය විදිහටම කරනවා .ඔබගේ උපදෙස් බොහෝ වටි
    අංක එකටම ඕකට කියන්නේ සෙලවෙන මනස නැත්නම් සංවිදානය නොවූ මනස කියන එක. ලොකු දෙයක් නෙමේ කඩාගන්න පුළුවන්. ඔයාට ඕක එන්නේ මෙන්න මේ කෙස් එක නිසා. "මම දැන් කරන්නේ මොකක්ද සහ ඊළගට කරන්නේ මොකක්ද ?" කියන එක පැහැදිලි නැති නිසා. ඒ වගේම ඔයාගේ තියනවා දෙයක් උනේ නැත්නම් එක හිතේ වැඩ දෙන ලෙඩෙත්. එක ත් ඕකෙම කොටසක්. ඊලග එක තමා ඔයාට කරන්න තියන දෙලෙසියෙන් කරන්න බැ . එක ටිකක් වටේ ගිහින් කල්පනා කරලා හෝ කාලය ගතවෙන වැඩක්. ඒ නිසා එක ස්කිප් වීමක් ඔය කරන්නේ. මේ ටික හරි නම් කියහන් මම කල දේ කියන්නම්
    ------ Post added on Mar 22, 2021 at 12:55 AM
     

    Honda.putha

    Well-known member
  • Dec 26, 2017
    17,238
    29,818
    113
    No dude it's not ADHD.


    අංක එකටම ඕකට කියන්නේ සෙලවෙන මනස නැත්නම් සංවිදානය නොවූ මනස කියන එක. ලොකු දෙයක් නෙමේ කඩාගන්න පුළුවන්. ඔයාට ඕක එන්නේ මෙන්න මේ කෙස් එක නිසා. "මම දැන් කරන්නේ මොකක්ද සහ ඊළගට කරන්නේ මොකක්ද ?" කියන එක පැහැදිලි නැති නිසා. ඒ වගේම ඔයාගේ තියනවා දෙයක් උනේ නැත්නම් එක හිතේ වැඩ දෙන ලෙඩෙත්. එක ත් ඕකෙම කොටසක්. ඊලග එක තමා ඔයාට කරන්න තියන දෙලෙසියෙන් කරන්න බැ . එක ටිකක් වටේ ගිහින් කල්පනා කරලා හෝ කාලය ගතවෙන වැඩක්. ඒ නිසා එක ස්කිප් වීමක් ඔය කරන්නේ. මේ ටික හරි නම් කියහන් මම කල දේ කියන්නම්
    ------ Post added on Mar 22, 2021 at 12:55 AM
    mata nam hari
     
    • Love
    Reactions: Honey Bunch

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,956
    167,768
    113
    එකමත් එක රටක
    ඕක තියනවා බන් ගොඩක් උන්ට.. හෙන වැදගත් වැඩක් තියන වෙලාවටම තමයි රටේ නැති වෙන වෙන මගුල් කරන්න හිතෙන්නේ. :rofl:
    මම දන්න එකෙක් හිටියා , ඌ සෙමෙස්ටර් එකේම නිකන් ඉදල exam සතියේම එක්කෝ tv series එකක් බලන්න පටන් ගන්නවා , නැත්නම් අර Travian කියලා මෙලෝ රහක් නැති game එක ගහන්න ගමක් හදා ගන්නවා. මටත් කිව්වට ඔය ලෙඩේ ටිකක් තියනවා. ඕක ඉතින් හිතලම හදාගනින්.. පොඩි timer එකක් තියපන් උබට නොදනී කාලේ කන එක නවත්තන්න.. කලින් පැයේ මොනවද කරේ කියලා පොඩි note එකක් දාපං. ටිකක් වෙලා යද්දී out යනවා වගේ නම් තේරෙනව එතකොට.
     

    Honda.putha

    Well-known member
  • Dec 26, 2017
    17,238
    29,818
    113
    මට තියෙන ලොකුම ප්‍රශ්නෙ වැඩ කොච්චර තිබුනත් හිතක් නෑ පටන් ගන්න වෙන දේවල් කර කර ඉන්නවා. එක්කෝ එළකිරි නැත්නම් යූ ටියුබ් එහෙමත් නැත්නම් ගෙදර වෙන වැඩක් හරි කරනවා පාඩම් නොකර.
    දැන් එග්සෑම් එකක් අවුරුදු ගාණක් කල් දදා ඉන්නවා. කරන පාඩමකුත් නෑ නොකරන්නෙත් නෑ. කාලෙ කනවා හිතට නිදහසකුත් නෑ. මාර විඳවිල්ලක් විඳවන්නෙ.

    මට නම් හිතලා දෙයක් කරන්න බැරිවෙයි ජීවිතේම. අනික් එක මම වැඩකට ගියාම පොඩි දේ හිටන් ලොකුවට හිතනවා. සර්ච් කරනවා කියෝනවා පිටු ගණන්. පැය ගාණක් ඒකටම ගිහිල්ලා.
     

    BruceWayne92

    Well-known member
  • Oct 8, 2013
    12,337
    1
    13,268
    113
    Gotham City
    මචන්ලා මට මොකක් හරි වැඩක් කරන්න ගියාම හිතන්නකෝ අසයිමන්ට් එකක් දෙන්න තියෙනවා කියලා එක්කෝ ඔෆිස් එකේ වැඩක් තියෙනවා කියලා.මම කරන්නේ අය්යෝ දැන් මේ වැඩේ කරන්න ඕනි නේ කියලා හිතට ලොකු බරක් දාගෙන .ඒ අදාල වැඩේ කරන් නැ එක්කෝ එළකිරි එනවා එක්කෝ ෆේස්බුක් යනවා යුටියුබ් එකේ වීඩියෝ බලනවා.ඌ කාලකන්නි කම අයින් කරගන්න විදිහක් කියන්නකෝ .එක්කෝ ඒ වැඩේ කරන ගමන් ටයිම් ටු ටයිම් ඔය විදිහටම කරනවා .ඔබගේ උපදෙස් බොහෝ වටි
    ඕක උඹට විතරක් නෙමෙ .
    ඉන්ටර්නෙට් සුලභ වෙච්ච සහ ඒකට පුරුදු වෙච්ච පරපුරක පුරුක් වෙච්ච අපි හැමොටම තියෙනවා .

    කතාවක් අහලා තියෙනවා ඔනිම පුරුද්දක් අත අරින්න පුළුවන් ලු දවස් 21 ක් එකදිගට ඒ පුරුද්දෙන් මඟ ඇරලා හිටියොත්.

    උඹ ටාගට් එකක් තියාගනින් අද ඉඳන් දවස් 21 ක් ඔය සොශල් මීඩියාස් ,යු ටියුබ් වගෙ දෙවල් වලට යන්නෙ නැහැ කියලා .

    උඹට නිතරම යැවෙන සයිට්ස් බ්ලොක් කරන්න එක්ටෙන්ෂන් එකක් පාවිච්චි කරපන් .
    අදාල සයිට්ස් වල ඇඩ්‍රස් එක දීපන් ඒ එක්ස්ටෙන්ශන් එකට.
    එතකොට උඹට පුරුද්දට යැවුණත් සයිට් එක බ්ලොක් වෙනවා.
    එතකොට උඹට මතක් වෙනවා උඹ තියාගත්ත අර දවස් 21 ටාගට් එක.


    කඩා ගන්න බැරි නැහැ පුළුවන් .
    මාත් එහෙම කරා .මන් ෆේස්බුක් දැන් යන්නෙම නැහැ.
    එළකිරියත් මාස එකහමාරක් නෑවිත් ඉඳලා ඔන්න ආයෙ පොඩ්ඩක් ලොග් උනා.
    ආයෙත් මන් එළකිරි එන්නෙත් නැහැ තව ටික දවසකින් .
     

    HAneo

    Well-known member
  • Jan 30, 2007
    12,969
    29,168
    113
    Homagama
    mata nam hari

    කරන්න ඕනේ ඊලග පියවර් සංවිදානය කරන එක. මම කරන්නේ මගේ තියන හැම දෙයක්ම ලිස්ට් එකක් හදල තියෙන්නේ. එකට ගෙදර වැඩ , ඔෆිස් එකේ වැඩ කෙටි විස්තරයක් සහිතව තියනවා. මම එක කරන්නේ වට්ස් ඇප් එකක් මාර්ගයෙන්. එකේ දාන්නේ මේ ටික විතරයි. දැන් අර ස්කිප් වීම වෙනකොට මම ලිස්ට් එකෙන් එකක් අරන් කරනවා. ලේසිම එකක්. හැබැයි මම ඉදිරිය දැකල තියෙන්නේ ඇයි ? මගේ තියනවා කරන්න ඕනේ ලිස්ට් එක. එක නිසා මගේ මනසේ පැටලිලි තියාගන්න ඕනේ නැ .වැඩේ කරපු ගමන් අර චැට් එකෙන් ඒ අයිටම් එක ඩිලීට් කරලා දානවා. ලගදී මම ඕක outlook එකට ගත්තා එකේ 15 මින් ප්‍රයර් නොටිෆිකේෂන් එන නිසා සහ මම මේල් එකේ හැම වෙලේම ඉන්න නිසා. (ෆෝන් එකෙත් දාගෙන ඉන්නේ ).

    මම දන්නේ නැ උබලා කරන්නේ කොමද කියලා. හැබැයි මේ විදිහට කලාම අර අව්ල් මනස නැනේ. අන්න එක නිසා සැහෙන උදව්වක් වෙනවා. මේක විහිළුවක් වගේ පෙනෙයි. එත් මේ වගේ මයින්ඩ් දිස්ට්‍රක්ෂන් තියන උන්ට මේක වැදගත් වෙයි.
     

    Honda.putha

    Well-known member
  • Dec 26, 2017
    17,238
    29,818
    113
    කරන්න ඕනේ ඊලග පියවර් සංවිදානය කරන එක. මම කරන්නේ මගේ තියන හැම දෙයක්ම ලිස්ට් එකක් හදල තියෙන්නේ. එකට ගෙදර වැඩ , ඔෆිස් එකේ වැඩ කෙටි විස්තරයක් සහිතව තියනවා. මම එක කරන්නේ වට්ස් ඇප් එකක් මාර්ගයෙන්. එකේ දාන්නේ මේ ටික විතරයි. දැන් අර ස්කිප් වීම වෙනකොට මම ලිස්ට් එකෙන් එකක් අරන් කරනවා. ලේසිම එකක්. හැබැයි මම ඉදිරිය දැකල තියෙන්නේ ඇයි ? මගේ තියනවා කරන්න ඕනේ ලිස්ට් එක. එක නිසා මගේ මනසේ පැටලිලි තියාගන්න ඕනේ නැ .වැඩේ කරපු ගමන් අර චැට් එකෙන් ඒ අයිටම් එක ඩිලීට් කරලා දානවා. ලගදී මම ඕක outlook එකට ගත්තා එකේ 15 මින් ප්‍රයර් නොටිෆිකේෂන් එන නිසා සහ මම මේල් එකේ හැම වෙලේම ඉන්න නිසා. (ෆෝන් එකෙත් දාගෙන ඉන්නේ ).

    මම දන්නේ නැ උබලා කරන්නේ කොමද කියලා. හැබැයි මේ විදිහට කලාම අර අව්ල් මනස නැනේ. අන්න එක නිසා සැහෙන උදව්වක් වෙනවා. මේක විහිළුවක් වගේ පෙනෙයි. එත් මේ වගේ මයින්ඩ් දිස්ට්‍රක්ෂන් තියන උන්ට මේක වැදගත් වෙයි.
    මම සෑහෙන්න ක්‍රම ට්‍රයි කරලා තියෙනවා බන්. වැඩිම උනොත් සතියක් කරයි. ආයෙම පරණ තැනටම එනවා.

    ඕක උඹට විතරක් නෙමෙ .
    ඉන්ටර්නෙට් සුලභ වෙච්ච සහ ඒකට පුරුදු වෙච්ච පරපුරක පුරුක් වෙච්ච අපි හැමොටම තියෙනවා .

    කතාවක් අහලා තියෙනවා ඔනිම පුරුද්දක් අත අරින්න පුළුවන් ලු දවස් 21 ක් එකදිගට ඒ පුරුද්දෙන් මඟ ඇරලා හිටියොත්.

    උඹ ටාගට් එකක් තියාගනින් අද ඉඳන් දවස් 21 ක් ඔය සොශල් මීඩියාස් ,යු ටියුබ් වගෙ දෙවල් වලට යන්නෙ නැහැ කියලා .

    උඹට නිතරම යැවෙන සයිට්ස් බ්ලොක් කරන්න එක්ටෙන්ෂන් එකක් පාවිච්චි කරපන් .
    අදාල සයිට්ස් වල ඇඩ්‍රස් එක දීපන් ඒ එක්ස්ටෙන්ශන් එකට.
    එතකොට උඹට පුරුද්දට යැවුණත් සයිට් එක බ්ලොක් වෙනවා.
    එතකොට උඹට මතක් වෙනවා උඹ තියාගත්ත අර දවස් 21 ටාගට් එක.


    කඩා ගන්න බැරි නැහැ පුළුවන් .
    මාත් එහෙම කරා .මන් ෆේස්බුක් දැන් යන්නෙම නැහැ.
    එළකිරියත් මාස එකහමාරක් නෑවිත් ඉඳලා ඔන්න ආයෙ පොඩ්ඩක් ලොග් උනා.
    ආයෙත් මන් එළකිරි එන්නෙත් නැහැ තව ටික දවසකින් .
    මගේ වැඩේ ඔහොම අල්ලගෙන ඉඳලා ඒක කඩුනොත් ආයෙ කුඩු ගැහැව්වා වගේ තමයි

    එළකිරි ආවෙ නෑ 2019 2020 ඒත් මේ අවුරුද්ද මුල ආවා ආවාමයි නවත්තගන්න බෑ.

    ෆේස්බුක් එහෙම කරලත් ඔහොම උනා. හැබැයි දැන් ආයෙ අවුරුදු 2කින් විතර ගිහින් නෑ.
    ------ Post added on Mar 22, 2021 at 1:25 AM
     

    GTRZ

    Administrator
    Staff member
  • Apr 27, 2006
    19,480
    10,862
    113
    Wade podi kali walata kadagena mulu wade gana hithanne nathuwa dan karanna thiyana podi kalla iwara karanna witharak target karnana.
    Ethakota eka iwara karama loku satisfaction ekak enawa.
    Naththan mulu wade iwara wenakan satisfaction ekak nathi nisa wadeta bahinna hithenne naha.
     

    darkhair

    Well-known member
  • Sep 15, 2020
    1,013
    1,105
    113
    මචන්ලා මට මොකක් හරි වැඩක් කරන්න ගියාම හිතන්නකෝ අසයිමන්ට් එකක් දෙන්න තියෙනවා කියලා එක්කෝ ඔෆිස් එකේ වැඩක් තියෙනවා කියලා.මම කරන්නේ අය්යෝ දැන් මේ වැඩේ කරන්න ඕනි නේ කියලා හිතට ලොකු බරක් දාගෙන .ඒ අදාල වැඩේ කරන් නැ එක්කෝ එළකිරි එනවා එක්කෝ ෆේස්බුක් යනවා යුටියුබ් එකේ වීඩියෝ බලනවා.ඌ කාලකන්නි කම අයින් කරගන්න විදිහක් කියන්නකෝ .එක්කෝ ඒ වැඩේ කරන ගමන් ටයිම් ටු ටයිම් ඔය විදිහටම කරනවා .ඔබගේ උපදෙස් බොහෝ වටි
    math ohomamai ban....