වැලි මිරිකීම a.k.a ආදරය සිරකිරීම

sajithgamage

Member
Sep 25, 2006
6,588
0
0
Everywhere
mm... godakma mirikuwe nathuwa nikan anith athin wehuwath samahara weli athin halenawa bro.

hulan wedi nisa athin nikan wehuwamath weli wetuna, beri welawath mirikuwanam ehema monawa weida dan ne

athdakim thiyenawa matath oka gena.

nice poem aiya. a lesson to my life. next time i'll never do the same mistake :D
 

rash87

Member
Apr 4, 2007
9,238
3
0
dan othana vali venuvata vena monava hari mirikanna ganna barida?:eek: :rofl::P:lol: :lol:

What u have tried to say have a such deep meaning than it appears. Nyc to see u r interested in this section too;):D
 

G-Force

Well-known member
  • Jul 5, 2006
    21,295
    85
    48
    ( ( ム乇 ) )
    paris said:
    ah wena mukuth epada mahathayo?? :growl: :growl: :P




    he he pissu gemba mage !!! :rofl: *b*

    man yanakota kiuwe wali mirikan inna kiyalada? exam iwara na harida? :growl: man nathi welawata padam karanne ohoma neda???? :frown: :frown:

    kamak na ithin den, btw mage babage poem eka lassanai... :) *b* :love:
    mage saththalan mata full nidihasa dilane neda :P :P ehema hira karan inne na ne nedaaa :p :P

    baba kiuwe? vistada meka liyala tiyenne :lol: :lol: :eek: jk jk ;)
     
    තවත් දිග බෝංචි වැලක්. කවිය වෙනම සහ අතර මැද කතිකා වෙනම. සේරම එකකට එකක් යා වෙලා සමස්ථයක් වෙලා.

    කවිය ගැන නම් කියන්න දෙයක් නෑ...

    හැබැයි අර කට්ටිය කතා වෙලා තියෙනව වගේ ඒක සාපේක්ෂයි. පූර්ණ අවබෝධය මත නම් ප්රත්යක්ෂයක්. ඒත් දැන් පාරෙ තොටේ දකින කෙල්ලො කොල්ලො නම් අලේ වන්දා.

    මගේ යාළුවෙක්ට මම වතාවක් කෝල් කරනකොට ගත්තේ උගේ කෙල්ල. බැලින්නම් උන් දෙන්නා සිම් මාරු කරන් සතියකට. මට හිතුණා මුන්ට මොංගල්ද නැත්නම් ඒ තරම් දෙන්නට දෙන්නා අන්ෂුවර්ද කියලා.

    ආදරය සංස්කෘතික අර්ථයෙන් නම් පවතින්නේ වර්ගයා පවත්වාගැනීමේ සංස්කෘතිය ක්රියාවලියට (marriage) පෙරහුරුවක් හැටියටයි. ඒකෙදි දෙන්නා අවබෝධය ලබනවා වෙනුවට වැලි මිරිකෙනව වගේ වුණොත් නම් සෝක් තමයි....

    ප.ලි.

    ඕන නම් කතා කරමු. නැත්නම් බයිට් කරමු?
     

    jayanthah

    Member
    Oct 19, 2007
    5,392
    18
    0
    Melbourne
    Ela machan, absolutely wonderful (Not relatively),
    Godak podi ayata nam oka therunada danne ne, comments beluwe ne, Me pada hathare thiyenne maha loku arthayak (Mama therumn gaththa vidiyata), meka closely yanawa
    "If you love something-Set it free, if it comes back, it's yours, if it doesnt, it never was"
    Good poem bro...........hope you practice this too....................

    Again................you are not only just a pretty face
     

    x-pert

    Member
    Jun 13, 2006
    20,952
    77
    0
    paris said:
    ah wena mukuth epada mahathayo?? :growl: :growl: :P
    he he pissu gemba mage !!! :rofl: *b*
    man yanakota kiuwe wali mirikan inna kiyalada? exam iwara na harida? :growl: man nathi welawata padam karanne ohoma neda???? :frown: :frown:

    kamak na ithin den, btw mage babage poem eka lassanai... :) *b* :love:
    mage saththalan mata full nidihasa dilane neda :P :P ehema hira karan inne na ne nedaaa :p :P

    Mahaththayalu, Gembalu, babalu, raththaranlu :rofl: Mokakda appa meh :lol: :lol: paadam kara machang. meh kammalikamata aawe :)

    Samaharunta habai wadiya nidahasa denna hoda naha :P ;)

    Ane thanks babz comment ekata :) *b* :love:
     

    DJ.Parker

    Member
    Jul 22, 2006
    10,827
    5
    0
    nice 1 xp.

    adahasa lassanata liyala thiyanawa..........ewagema hulagak awoth monada karanna ona kiyalath kiyala thiyanawa mang dakka:) dats good...... I guess thats something to do with not giving excessive freedom ya?
     

    Dilinichan

    Member
    Dec 30, 2007
    1,306
    0
    0
    38
    Colombo
    x-pert said:
    walimc2.png





    lassanai:):):):):):)oyada meka liwwe??????:):):)sarala unata adahasa gamburui:yes::yes::yes::yes::yes:


    mama kiyannada mata hithuna de;););)

    Digahara thabagena athlata gath sanina
    Sulagata gasaagena giya mage wali pida
     

    paris

    Well-known member
  • Jun 30, 2006
    25,142
    421
    83
    වලාකුළක් උඩ..
    x-pert said:
    Mahaththayalu, Gembalu, babalu, raththaranlu :rofl: Mokakda appa meh :lol: :lol: paadam kara machang. meh kammalikamata aawe :)

    Samaharunta habai wadiya nidahasa denna hoda naha :P ;)

    Ane thanks babz comment ekata :) *b* :love:



    eh ithin adare wedi kamatane darling :P :P :lol:


    eh samaharu kiyapu ekata ithin man aithi na ne darling, u knw me ne ;) :P
     

    sajithgamage

    Member
    Sep 25, 2006
    6,588
    0
    0
    Everywhere
    CoolCartoon said:
    ha ha...ubata hithena dewal.....ow machoo...aadaraya kiyanne neethi dagena hira kara gena inna ekak nemene....

    aththa thama...lassana nirmanayak macho.

    haa haa uba danna magulak kiyawapan janiyo. :P ubai mamai danna love :lol: :lol: :lol: made in china kohomada? ;)