විඩ්යෝ එක ලික් වුන හින්දා කෙල්ල මෑරිලා

2osama

Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,846
    113
    මාලඹේ
    එසේ මෙසේ මානසික ලෙඩක් නෙවේ මූට තියෙන්නෙ 🤣🤣🤣. දේසපාලන ගනිකාවක් සහ අමු සක්කිලියෙක්. ඕව ඉතින් අපිට හදන්න බෑ.
    ඒක තමා කිව්වේ මගේ ලෙඩේ හොඳ කරගන් පුළුවන් උබේ අම්මට විතරයි😍
     

    chinmak

    Well-known member
  • Oct 27, 2014
    9,834
    8,055
    113
    මෙන්න මෙතන...
    එසේ මෙසේ මානසික ලෙඩක් නෙවේ මූට තියෙන්නෙ 🤣🤣🤣. දේසපාලන ගනිකාවක් සහ අමු සක්කිලියෙක්. ඕව ඉතින් අපිට හදන්න බෑ.
    Erozan e atin hodai ban..e atin muu amuma sakkiliyek
     
    • Like
    Reactions: nul

    nul

    Well-known member
  • Aug 7, 2017
    3,762
    5,004
    113
    ඒක තමා කිව්වේ මගේ ලෙඩේ හොඳ කරගන් පුළුවන් උබේ අම්මට විතරයි😍
    ඕව හොඳවෙන ලෙඩ නෙවේ උප්පත්ති වැරදි 🤣
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,846
    113
    මාලඹේ
    ඌ කෙලින්ම කියන එකක් කිව්ව. මූ නිකං නෝංජලයෙක්.
    උබල දෙන්නගෙම අම්මලා දෙන්න ඒවපන් පෝන්නයෝ ආතල් එකක් දීලා ගෙදර ඒවන්නම් 😍
     

    nul

    Well-known member
  • Aug 7, 2017
    3,762
    5,004
    113
    ආ එකට කමක් නෑ උබේ අම්මා හොදට නාවලා ඒවපන් 😁
    විකෘති කාම අසහනකාරයා උසි උසි 🤣🤣🤣

    උබල දෙන්නගෙම අම්මලා දෙන්න ඒවපන් පෝන්නයෝ ආතල් එකක් දීලා ගෙදර ඒවන්නම් 😍
    ------ Post added on Dec 5, 2025 at 11:53 PM
     

    Bitter Truth

    Well-known member
  • Dec 19, 2015
    24,465
    47,540
    113
    meke video eka thiyenawada? artical ekak hari thiyenwa nm link eka dapan

    මම බැලුවා පව් ඒකි..ලස්සණ කෙල්ල..අරූ නිකන් සතෙක් වගේ..ඒකිට කිසිම ෆීල් ඵකක් නෑ වගේ පේන්නේ උෟ කරන විදිහ දැක්කහම. ඔය වගේ නසරානි මෙලෝ වැඩකට නැති උන් තමයි ඔය වගේ ලස්සණ කෙල්ලොන්ට සෙට් වෙන්නෙ..🙁
     
    • Like
    Reactions: Gwynbleidd

    danushkasalinda

    Active member
  • Apr 7, 2017
    326
    159
    43
    meke video eka thiyenawada? artical ekak hari thiyenwa nm link eka dapan
    Instagram link share karanna ba ne mama desktop ekata dagena na Instagram eke police gahana video eka thiyenawa balanna

    video eka leak ekak nemene. video eka patan gannema kella hello friends kiyala ekima camera eka hadala
    ow kellage kamatthath ekkama thama video eka karanne hethanne nathuwa athi leak wei keyala mekata thawa kollek sambanda wenawa utath ara kollata wagema kakul kadenakan gahanawa okkoma videos Instagram eke thiyenewa
    ------ Post added on Dec 6, 2025 at 1:12 AM
     

    Avatar998

    Well-known member
  • Dec 16, 2014
    5,922
    5,088
    113
    Pandora
    Instagram link share karanna ba ne mama desktop ekata dagena na Instagram eke police gahana video eka thiyenawa balanna


    ow kellage kamatthath ekkama thama video eka karanne hethanne nathuwa athi leak wei keyala mekata thawa kollek sambanda wenawa utath ara kollata wagema kakul kadenakan gahanawa okkoma videos Instagram eke thiyenewa
    ------ Post added on Dec 6, 2025 at 1:12 AM
    thiyena page ekewath nama kiypnko.
     
    • Like
    Reactions: danushkasalinda

    itguy77

    Well-known member
  • Nov 10, 2023
    5,489
    6,083
    113
    athe nam gahuwe na video eka balala.
    e kella mulin asawen set wunath

    ara wadurata kellata sepak denna therenne nah.
    anika u kella akamaththen photo gahanwa video karanwa.

    mata nam ekenma epa wuna.,


    # Forever Mature Wal only
     

    Nima98

    Well-known member
  • Aug 18, 2023
    295
    255
    63
    අඩේ පව් බන් මාත් mbee එකේ දැක්කා අරූ හනුමා දර පලනවා වගේ ගහනවා ඌට කිසිම feeling එකක් නෑ මේක nepal එකක් ඕක පට්ටෙට viral උනා පව්
     
    • Love
    Reactions: wissnshaftler

    gihand4r

    Well-known member
  • Oct 29, 2007
    13,586
    4,000
    113
    Lanka
    Instagram link share karanna ba ne mama desktop ekata dagena na Instagram eke police gahana video eka thiyenawa balanna


    ow kellage kamatthath ekkama thama video eka karanne hethanne nathuwa athi leak wei keyala mekata thawa kollek sambanda wenawa utath ara kollata wagema kakul kadenakan gahanawa okkoma videos Instagram eke thiyenewa
    ------ Post added on Dec 6, 2025 at 1:12 AM
    leak video eka nam dakka. kollata gahana ewa dkke na. pawu wede mona wunath.

    https://www.bollywoodlife.com/news-...ologises-after-leaking-explicit-clip-3290886/

    ah mea ig kella neme lu video eke ine..
     
    • Like
    Reactions: danushkasalinda