ඒක තමා කිව්වේ මගේ ලෙඩේ හොඳ කරගන් පුළුවන් උබේ අම්මට විතරයිඑසේ මෙසේ මානසික ලෙඩක් නෙවේ මූට තියෙන්නෙ. දේසපාලන ගනිකාවක් සහ අමු සක්කිලියෙක්. ඕව ඉතින් අපිට හදන්න බෑ.
ඒක තමා කිව්වේ මගේ ලෙඩේ හොඳ කරගන් පුළුවන් උබේ අම්මට විතරයිඑසේ මෙසේ මානසික ලෙඩක් නෙවේ මූට තියෙන්නෙ. දේසපාලන ගනිකාවක් සහ අමු සක්කිලියෙක්. ඕව ඉතින් අපිට හදන්න බෑ.
Erozan e atin hodai ban..e atin muu amuma sakkiliyekඑසේ මෙසේ මානසික ලෙඩක් නෙවේ මූට තියෙන්නෙ. දේසපාලන ගනිකාවක් සහ අමු සක්කිලියෙක්. ඕව ඉතින් අපිට හදන්න බෑ.
ඕව හොඳවෙන ලෙඩ නෙවේ උප්පත්ති වැරදිඒක තමා කිව්වේ මගේ ලෙඩේ හොඳ කරගන් පුළුවන් උබේ අම්මට විතරයි![]()
ආ එකට කමක් නෑ උබේ අම්මා හොදට නාවලා ඒවපන්ඕව හොඳවෙන ලෙඩ නෙවේ උප්පත්ති වැරදි![]()
ඌ කෙලින්ම කියන එකක් කිව්ව. මූ නිකං නෝංජලයෙක්.Erozan e atin hodai ban..e atin muu amuma sakkiliyek
උබල දෙන්නගෙම අම්මලා දෙන්න ඒවපන් පෝන්නයෝ ආතල් එකක් දීලා ගෙදර ඒවන්නම්ඌ කෙලින්ම කියන එකක් කිව්ව. මූ නිකං නෝංජලයෙක්.
විකෘති කාම අසහනකාරයා උසි උසිආ එකට කමක් නෑ උබේ අම්මා හොදට නාවලා ඒවපන්![]()
------ Post added on Dec 5, 2025 at 11:53 PMඋබල දෙන්නගෙම අම්මලා දෙන්න ඒවපන් පෝන්නයෝ ආතල් එකක් දීලා ගෙදර ඒවන්නම්![]()
meke video eka thiyenawada? artical ekak hari thiyenwa nm link eka dapanකොල්ලා ව අල්ලලා බල්ලේක් වගේ ගහනවා
meke video eka thiyenawada? artical ekak hari thiyenwa nm link eka dapan
Instagram link share karanna ba ne mama desktop ekata dagena na Instagram eke police gahana video eka thiyenawa balannameke video eka thiyenawada? artical ekak hari thiyenwa nm link eka dapan
ow kellage kamatthath ekkama thama video eka karanne hethanne nathuwa athi leak wei keyala mekata thawa kollek sambanda wenawa utath ara kollata wagema kakul kadenakan gahanawa okkoma videos Instagram eke thiyenewavideo eka leak ekak nemene. video eka patan gannema kella hello friends kiyala ekima camera eka hadala
thiyena page ekewath nama kiypnko.Instagram link share karanna ba ne mama desktop ekata dagena na Instagram eke police gahana video eka thiyenawa balanna
ow kellage kamatthath ekkama thama video eka karanne hethanne nathuwa athi leak wei keyala mekata thawa kollek sambanda wenawa utath ara kollata wagema kakul kadenakan gahanawa okkoma videos Instagram eke thiyenewa
------ Post added on Dec 6, 2025 at 1:12 AM
leak video eka nam dakka. kollata gahana ewa dkke na. pawu wede mona wunath.Instagram link share karanna ba ne mama desktop ekata dagena na Instagram eke police gahana video eka thiyenawa balanna
ow kellage kamatthath ekkama thama video eka karanne hethanne nathuwa athi leak wei keyala mekata thawa kollek sambanda wenawa utath ara kollata wagema kakul kadenakan gahanawa okkoma videos Instagram eke thiyenewa
------ Post added on Dec 6, 2025 at 1:12 AM