විදුලි බලාගාරයක(Generator) වැඩ කරපු/කරන/දන්න කෙනෙක&#
Mekayi machanla dana ganna one.
1.Generator eka on wenakota full effency ekenma wada karanawada?naththam load eka ganan pramanaya anuwa RPM eka wadi wela power eka wadi karanawada?
2.Biomass (Dendro) balagara kiyanne mokadda?eka wada karanne biogas walinda?
3.generator synchronization kiyanne mokadda?eken athi wasiya mokadda?
4.Lankawe generator design company thiyeda?e monawada?koheda?
Mekayi machanla dana ganna one.
1.Generator eka on wenakota full effency ekenma wada karanawada?naththam load eka ganan pramanaya anuwa RPM eka wadi wela power eka wadi karanawada?
2.Biomass (Dendro) balagara kiyanne mokadda?eka wada karanne biogas walinda?
3.generator synchronization kiyanne mokadda?eken athi wasiya mokadda?
4.Lankawe generator design company thiyeda?e monawada?koheda?
