පැටියා;18689894 said:දරුවන්ට දෙමාපියන්ට සලකන්න පින තියෙන්න ඕනෙ.
![]()



mata e pinen bagayai bn thiyenne...
meke nna godak eun 20 pana pu eun bn...
umbala ammalata kochchara adare unath umbala kawadawath amma lagata gihin Amme man oyata godak adarei kiyala kiyanna awl athi ...matath ehemayi bn...
habayi bn puluwan ikmnata ehema karapan bn.... mokada mata e wasanawa nathi una..eth dan man godak ekata duk widinawa... godak kiyanne uparimetama...
e nisa machan umbala kellanta ilove u ilove u kiyala passen yana welwen poddak aragena amma gawata gihin ammawa badagena
amme man ammata godak adarei kiyala muuna ibapan bn.... ammata danena sathuta kese wethath umbe hithata mara sanasillak danewi...![]()