විනීලගේ video එක හැමෝම එකතු වෙලා Report කරමු...!

SSonic9999

Well-known member
  • Oct 5, 2011
    2,092
    348
    83
    විනීලගේ video එක හැමෝම එකතු වෙලා Report කරමු..නැත්නම් මේකට අහුවෙන්නේ ලංකාවේ ඉන්න ගොබ්බ හැත්ත.. මේකට scam කියල දාන comments ඔක්කොම මෙයාල අයින් කරනවා..
     

    helplesser

    Well-known member
  • Nov 20, 2017
    18,237
    27,944
    113
    36
    Mirihana
    alis.alberta.ca
    විනීලගේ video එක හැමෝම එකතු වෙලා Report කරමු..නැත්නම් මේකට අහුවෙන්නේ ලංකාවේ ඉන්න ගොබ්බ හැත්ත.. මේකට scam කියල දාන comments ඔක්කොම මෙයාල අයින් කරනවා..
    Ithin kawuru hari salli tikak hamba karagattama mokada
     

    SSonic9999

    Well-known member
  • Oct 5, 2011
    2,092
    348
    83
    විනීලගේ වීඩියෝ එකක් සාමාන්නෙන් 3-4 මිලියන් විව්ස් යනවා

    රසාස්වාද මට්ටමත් එක්ක ඕකෙන් "ගෝනි එලුවා පෙන්නලා උනත් අන්දන්න පුලුවන්" සමාජ පන්තියේ අඩු IQ තරුණ උන්ගෙන් බහුතරයක් උන් ඔතන ඉන්නව. සරලවම කිව්වොත් කෝන් අයිස්ක්‍රීම් එක වගේ කොන්ඩෙ තියෙන ගායකයන්ගෙ සින්දු අහන, දම් රැජින මාර පහරක් වෙන, කහපාට ns එකේ හයියෙන්ම යන, rgb led පටිය වීල් එකට පහරක් වෙන, තැරිදාර පුන්නක්කු ගවයෝ සහ රැව්ල නැති කොරියන් නලුවෙක් දැක්කත් තෙත්වෙන, දෙවෙනි ඉනිමට ඇඩෙන, හදිස්සි වෙලා තනේ නම ගහපු ඇනල පැන්න කලින් කොල්ලගෙ නමට උඩින් කවර්අප් එකක් ටැටූ කරපු, ආත්මගත ටික්ටොක් අඹේවෙල වැස්සියො ටික (සැකනම් ගිහින් කමෙන්ට්ස් බලන්න)

    එකී මෙකී නොකී හැම එකාටම දැන් රට යෑම කියන්නේ හොට් කේක් එකක්..

    ඔය මිලියන 3-4න් ලේසියෙන් ගොඩයන්න බලං ඉන්න, කරදඩු උස්මහත් වෙනකන් බකං නිලං ඉදපු, ඉගෙනගන්න වයසේ බෝක්කු අස්සේ කාවයියො අල්ල අල්ල ඉදපු, ගෙදරින් පන්නනවට මාස 6යේ කෝස් කෑලි කරලා හෙන ලයින් එකෙන් හිතන් ඉන්න, යන්තම් පාස්පෝර්ට් එක අටෝගෙන "ලේසි රට හීනෙකින්" ගොඩ යන්න බලං ඉන්න හෙල යඛ්ඛ දූවරු පුත් වරු 10% අවම ඔතන උන්න කියමු.. 1500 මොකක්ද අනේ ගල් බෝතලෙත් කීයක්ද නේ කියල සල්ලි දැම්මොත් 1500x300000= රුපියල් කෝටි 45ක්. මේ තමා අවමය ඈ.. අවමම කෝටි 45ක්.. ඕක 100ටනම් ලංකරනවා ලොවෙත්

    සෝක් ඈ...

    ඊයා බං Vini Productions - විනී

    හැබැයි ප්ලෑන ගහපු එකානම් ඇනේටම ගහලා තියේ ඈ. "හරිම" තැරි දාර 🐄 ඕඩියන්ස් එක, “හරිම” මාකටින් ක්‍රමය, “හරිම” ඇප්‍රෝච් එක... උන්ගේ ප්ලෑන ඇදපු එකා මාසෙකට ලක්ශ 5 -10 ක් ගානේ දීලා හරි ආයතනයකට වැඩට ගන්න උනත් වටින එකෙක්.. අම්මපා පුලුවන් උනානම් ඌව මගෙ කම්පැනි එකේ ඩිරෙක්ටර් කරනවා..


    --Copied
     

    Max_r

    Well-known member
  • May 10, 2007
    13,239
    1
    16,102
    113
    විනීලගේ වීඩියෝ එකක් සාමාන්නෙන් 3-4 මිලියන් විව්ස් යනවා

    රසාස්වාද මට්ටමත් එක්ක ඕකෙන් "ගෝනි එලුවා පෙන්නලා උනත් අන්දන්න පුලුවන්" සමාජ පන්තියේ අඩු IQ තරුණ උන්ගෙන් බහුතරයක් උන් ඔතන ඉන්නව. සරලවම කිව්වොත් කෝන් අයිස්ක්‍රීම් එක වගේ කොන්ඩෙ තියෙන ගායකයන්ගෙ සින්දු අහන, දම් රැජින මාර පහරක් වෙන, කහපාට ns එකේ හයියෙන්ම යන, rgb led පටිය වීල් එකට පහරක් වෙන, තැරිදාර පුන්නක්කු ගවයෝ සහ රැව්ල නැති කොරියන් නලුවෙක් දැක්කත් තෙත්වෙන, දෙවෙනි ඉනිමට ඇඩෙන, හදිස්සි වෙලා තනේ නම ගහපු ඇනල පැන්න කලින් කොල්ලගෙ නමට උඩින් කවර්අප් එකක් ටැටූ කරපු, ආත්මගත ටික්ටොක් අඹේවෙල වැස්සියො ටික (සැකනම් ගිහින් කමෙන්ට්ස් බලන්න)

    එකී මෙකී නොකී හැම එකාටම දැන් රට යෑම කියන්නේ හොට් කේක් එකක්..

    ඔය මිලියන 3-4න් ලේසියෙන් ගොඩයන්න බලං ඉන්න, කරදඩු උස්මහත් වෙනකන් බකං නිලං ඉදපු, ඉගෙනගන්න වයසේ බෝක්කු අස්සේ කාවයියො අල්ල අල්ල ඉදපු, ගෙදරින් පන්නනවට මාස 6යේ කෝස් කෑලි කරලා හෙන ලයින් එකෙන් හිතන් ඉන්න, යන්තම් පාස්පෝර්ට් එක අටෝගෙන "ලේසි රට හීනෙකින්" ගොඩ යන්න බලං ඉන්න හෙල යඛ්ඛ දූවරු පුත් වරු 10% අවම ඔතන උන්න කියමු.. 1500 මොකක්ද අනේ ගල් බෝතලෙත් කීයක්ද නේ කියල සල්ලි දැම්මොත් 1500x300000= රුපියල් කෝටි 45ක්. මේ තමා අවමය ඈ.. අවමම කෝටි 45ක්.. ඕක 100ටනම් ලංකරනවා ලොවෙත්

    සෝක් ඈ...

    ඊයා බං Vini Productions - විනී

    හැබැයි ප්ලෑන ගහපු එකානම් ඇනේටම ගහලා තියේ ඈ. "හරිම" තැරි දාර 🐄 ඕඩියන්ස් එක, “හරිම” මාකටින් ක්‍රමය, “හරිම” ඇප්‍රෝච් එක... උන්ගේ ප්ලෑන ඇදපු එකා මාසෙකට ලක්ශ 5 -10 ක් ගානේ දීලා හරි ආයතනයකට වැඩට ගන්න උනත් වටින එකෙක්.. අම්මපා පුලුවන් උනානම් ඌව මගෙ කම්පැනි එකේ ඩිරෙක්ටර් කරනවා..


    --Copied
    elakiri රත්තරං කෝසල දාපු එකක් නේද ;)
     
    • Like
    Reactions: Champ HB

    EdNygma

    Well-known member
  • Nov 20, 2016
    5,603
    13,443
    113
    Report කරලා තේරුමක් නෑ. මේකේ එවුන් කොච්චර නම් ඕවාට යන්න එපා කියනවාද, ඕවා කීයක් නම් expose කළාද... ඒත් හැදිලා නෑනේ ගොඩක් එවුන්...

    අන්තිමට උන්ව හදන්න ගියාම අහගන්න වෙන්නේ.. අඥී අපේ සල්ලි ගැන ඔයාලාට තියෙන අමාරුව මොකක්ද කියලා..

    ඕවා report කරන වෙලාවේ වෙන පලක් ඇති වැඩක් කරන එක ඊට වඩා හොදයි බං.
     

    Anemanda1

    Well-known member
  • Aug 30, 2016
    3,958
    3,002
    113
    report karanawa kiyla keeyaknam report karannada bn. minissu danaganna ona hari de waradi de danaganna. apita me loke hadanna bh.
     

    tharuka1989

    Well-known member
  • Nov 2, 2014
    3,677
    3,054
    113
    විනීලගේ වීඩියෝ එකක් සාමාන්නෙන් 3-4 මිලියන් විව්ස් යනවා

    රසාස්වාද මට්ටමත් එක්ක ඕකෙන් "ගෝනි එලුවා පෙන්නලා උනත් අන්දන්න පුලුවන්" සමාජ පන්තියේ අඩු IQ තරුණ උන්ගෙන් බහුතරයක් උන් ඔතන ඉන්නව. සරලවම කිව්වොත් කෝන් අයිස්ක්‍රීම් එක වගේ කොන්ඩෙ තියෙන ගායකයන්ගෙ සින්දු අහන, දම් රැජින මාර පහරක් වෙන, කහපාට ns එකේ හයියෙන්ම යන, rgb led පටිය වීල් එකට පහරක් වෙන, තැරිදාර පුන්නක්කු ගවයෝ සහ රැව්ල නැති කොරියන් නලුවෙක් දැක්කත් තෙත්වෙන, දෙවෙනි ඉනිමට ඇඩෙන, හදිස්සි වෙලා තනේ නම ගහපු ඇනල පැන්න කලින් කොල්ලගෙ නමට උඩින් කවර්අප් එකක් ටැටූ කරපු, ආත්මගත ටික්ටොක් අඹේවෙල වැස්සියො ටික (සැකනම් ගිහින් කමෙන්ට්ස් බලන්න)

    එකී මෙකී නොකී හැම එකාටම දැන් රට යෑම කියන්නේ හොට් කේක් එකක්..

    ඔය මිලියන 3-4න් ලේසියෙන් ගොඩයන්න බලං ඉන්න, කරදඩු උස්මහත් වෙනකන් බකං නිලං ඉදපු, ඉගෙනගන්න වයසේ බෝක්කු අස්සේ කාවයියො අල්ල අල්ල ඉදපු, ගෙදරින් පන්නනවට මාස 6යේ කෝස් කෑලි කරලා හෙන ලයින් එකෙන් හිතන් ඉන්න, යන්තම් පාස්පෝර්ට් එක අටෝගෙන "ලේසි රට හීනෙකින්" ගොඩ යන්න බලං ඉන්න හෙල යඛ්ඛ දූවරු පුත් වරු 10% අවම ඔතන උන්න කියමු.. 1500 මොකක්ද අනේ ගල් බෝතලෙත් කීයක්ද නේ කියල සල්ලි දැම්මොත් 1500x300000= රුපියල් කෝටි 45ක්. මේ තමා අවමය ඈ.. අවමම කෝටි 45ක්.. ඕක 100ටනම් ලංකරනවා ලොවෙත්

    සෝක් ඈ...

    ඊයා බං Vini Productions - විනී

    හැබැයි ප්ලෑන ගහපු එකානම් ඇනේටම ගහලා තියේ ඈ. "හරිම" තැරි දාර 🐄 ඕඩියන්ස් එක, “හරිම” මාකටින් ක්‍රමය, “හරිම” ඇප්‍රෝච් එක... උන්ගේ ප්ලෑන ඇදපු එකා මාසෙකට ලක්ශ 5 -10 ක් ගානේ දීලා හරි ආයතනයකට වැඩට ගන්න උනත් වටින එකෙක්.. අම්මපා පුලුවන් උනානම් ඌව මගෙ කම්පැනි එකේ ඩිරෙක්ටර් කරනවා..


    --Copied
    Typical Rattaran's typical pada reply eka :P:P:P
     
    • Haha
    Reactions: HAneo

    King kekille

    Well-known member
  • Jun 27, 2016
    2,927
    2,477
    113
    Austria
    අඩේ මුංගේ කෑම මෙලෝ රහක් නෑ..ඒ මදිවට europ restuarnt arinawa lu..කියන තරම් ලේසි නැහැ පුතේ..scam 1k wage..loweth..දුප්පත් ඊස්ටර්න් යුරෝප් රටවල් වලට ලංකවෙන් මිනිස්සු වැඩට ගත්තට ඉතාලිය වගේ රටවල් වලට ලංකවේන් මිනිස්සු ගන්න බැහැ..ඕන තරම් ජොබ් නැති උන් ඒ රටවල් වල ඉන්නව..කැරි බොරුවක්
     
    • Like
    Reactions: War Fighter