විමලේ ලිස්සල යනව නේද ප්‍රශ්නෙන්?

D_Mad

Well-known member
  • Jun 11, 2013
    25,606
    42,097
    113
    Deniyaya
    eken lissala nogiyoth aanduwen lissala yanna wenne wimalta.. ara kawuda kiwa wage US residence ain krnwata wediya easy mehe constitution1 wenas krana1... :(
    othana karanne naamalta enakan basila dammala line1 allan inna help1k karana wedak mam hithanne...
    rate purawesiyo widhiyata api danaganna ona oya gotala lawwa weda koroganna uparimen me dura kaledi, kale natnam no chande ayeth..
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ලොල් මොනාද ලිස්සන්නෙ, සoසෝධන 3 කියනව එච්චරනෙ තව මොනාද ,මොන හරක්ද බන් උබල.. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
     
    • Haha
    Reactions: Ganjakollaa1

    LazyLizard

    Well-known member
  • Aug 27, 2015
    59,445
    14,448
    113
    11
    කටුකරෝලගම
    දැන් ඒ සංශෝධන ටික කරේ විමල් ආණ්ඩුව ඇතුලේ කෑ ගහල කියල ලකුණු දා ගනියි කොහොමද ටිකිරි මොලේ :P
     
    • Haha
    Reactions: Smartm

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    දැන් ඒ සංශෝධන ටික කරේ විමල් ආණ්ඩුව ඇතුලේ කෑ ගහල කියල ලකුණු දා ගනියි කොහොමද ටිකිරි මොලේ :P
    ලකුණු වැටෙනවනම් දාගත්තම අහවල් දේ වේදෝ... :) :)
     

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    ලොල් මොනාද ලිස්සන්නෙ, සoසෝධන 3 කියනව එච්චරනෙ තව මොනාද ,මොන හරක්ද බන් උබල.. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
    විමල්ගෙ නියෝජිතය ඇවිල්ල. සමහරවිට ඌට උක දෙන ගමන් ටයිප් කරන්න ඇති. මොනාද ලිස්සන්නෙ කියල අහල තියෙන්නෙ :lol: :lol: :lol: :lol:
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,458
    32,184
    113
    ලොල් මොනාද ලිස්සන්නෙ, සoසෝධන 3 කියනව එච්චරනෙ තව මොනාද ,මොන හරක්ද බන් උබල.. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
    ඔන්න ඇවිත් ජංගියේ ඉඳල අපුල්ලන්න :lol:
     
    • Haha
    Reactions: hasithayad

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,970
    167,790
    113
    එකමත් එක රටක
    ජවිපාවුන් සෙට් එකම... මුන්ට කඩේ යන උනුත් ඉන්නව නේ :baffled: ;-)

    Untitled-1 copy.jpg
     

    pavanruka

    Well-known member
  • Mar 17, 2015
    5,927
    3,288
    113
    Malabe
    Mun tika hadanne dual citizenship eka pass karagena roththama America hari vena rataka citizenship ekakuth aran thiyaganna. Hadissiye aandu peralunama mehe usaavi yanna issella ratin paninna puluvanney. Ehema nathath mehe salli vena ratakata patavanna, ehe idam depola ganna neethiyanukulava puluvani.
    Maeka (20A) theeranaathymaka mohothak Lankavata.