un oya mukuthma baluve nahe...mase anthimata evala tibba tax kolayak...
thama mukuthma kale nahe...alla davida manda hire
acc firmekata dena anivarya nahe,api dannava nam apitama puluvan..eth api danne nahene ovage serama rules..un dannava tax siduru valin berala aduma ganak gevana vidiyata hadanna..godak evage inne adayam badu eken visrama gihipu un
anika un serama ayin karanne nahe ape bill.oke tiyenava deduct vena vidiyak...
kohoma hari hadapan athe sathe nahe paduyi kiyala..podi upset ekak tiyenne kavada hari nayak ganna giyama hemadama paduyi kiyala pennapu company ekakata denne nathi eka thama
account nam dekakata salli gainko...current account eke samanaya sell ekak tiyagena