Uba hethanawanam samanya minissunta gehin ethana gate kadanna puluwan kiyala...අපෝ ඔවු.. මුන් එක්ක බලනකොට ලන්කාවේ පාලකයන්ට අපේ මිනිස්සුන්ට නවලා පුපෙත් අරින්න පුලුවන් ගේමක් නෑතිව.. ඒ ගානට ඔලුව නමන් ඉන්නේ..
එකම වෙනසක් දෑක්කේ අරගලේ එවුන් ගෝඨාගේ ගේට්ටුව කඩපු දවසේ තමා.. අරගලේ එවුන්ට පොහොට්ටු පොන්ස්ලා ගෑහුවාට පස්සේ මම හිතන්නේ මිනිස්සුන්ට හෙන වයිරයක් එන්න ඈති.. නෑත්නම් අපේ එවුන් කවදාවත් එහෙම ෆයිට් කරනවා මම දෑකලා නෑ
Peya bagayak athulatha army eke 10000k othanata genna puluwan
Okata anduwenma sahenna support ekak tibba ban... Namal la Mahinda la thamay Gotaiyawa elewwe..