වර්ගයා බෝ කිරිමට හැකියාව අර්ථ දක්වන්න
ela_eluwa120 Member Apr 23, 2009 17,654 691 0 Beaver Land Jul 8, 2011 #21 වර්ගයා බෝ කිරිමට හැකියාව අර්ථ දක්වන්න
ayanthamaxi Well-known member Apr 2, 2010 6,674 971 113 Mawanella Town Jul 8, 2011 #22 Vote kara dawa danna be..
කොස්තාපල් Well-known member Apr 29, 2011 2,142 417 83 හිරේ ගාව Jul 8, 2011 #23 Running With Scissors said: බහුතර ජනයාගේ විවිධ අදහස් නිසාත්,Sayo ගේ Poll එකේ අඩුපාඩු නිසාත් එකේ දෙවැනී කොටස ගේන්න හිතුණා මේක සර්ව සාධාරණ Poll එක්ක. ඒක නිසා බය නැතුව Vote කරන්න කෙල්ලෝ/කොල්ලෝ/Shemale ( ) ලා ඔක්කොම ටික එකතු වෙලා. ඔන්න ඉතින් තියෙන ලිංග ටික ඔක්කොම දැම්මා නිසා තමන්ගේ ලිංගේ දැම්මේ නෑ කියලා කෑගහනවා එහෙම නෙවෙයි. Click to expand... umbe eka daganna amathaka une neh neda machan?
Running With Scissors said: බහුතර ජනයාගේ විවිධ අදහස් නිසාත්,Sayo ගේ Poll එකේ අඩුපාඩු නිසාත් එකේ දෙවැනී කොටස ගේන්න හිතුණා මේක සර්ව සාධාරණ Poll එක්ක. ඒක නිසා බය නැතුව Vote කරන්න කෙල්ලෝ/කොල්ලෝ/Shemale ( ) ලා ඔක්කොම ටික එකතු වෙලා. ඔන්න ඉතින් තියෙන ලිංග ටික ඔක්කොම දැම්මා නිසා තමන්ගේ ලිංගේ දැම්මේ නෑ කියලා කෑගහනවා එහෙම නෙවෙයි. Click to expand... umbe eka daganna amathaka une neh neda machan?
coolkasun Well-known member Sep 1, 2008 21,255 2,452 113 37 Jul 9, 2011 #27 ela_eluwa120 said: වර්ගයා බෝ කිරිමට හැකියාව අර්ථ දක්වන්න Click to expand...
PavaniLGiz6 Member Jun 28, 2011 454 25 0 31 ˙˙˙˙*~ʇɹɐǝɥ ʎןǝuoן uʍo ʎ Jul 9, 2011 #28 I voted. I think both compatibility,love each other, and educational stf all these things must want.