Arax Disk Doctor Data Recovery
meka ela mama 8Gb k gaththa
http://btjunkie.org/torrent/Arax-Di...72993c071389e04ae6e2371eee7889653141b0d#files
වඩා හොඳයි TuneUp Utilities ගන්න පුළුවං නං
ඒකෙ සාමාන්යෙන් Recovery හොඳයි
මොක උනත් කමක් නෑ හරි හමං Soft එකක් හොයාගන්නකං PC එකෙ අළුතින් File හදන්න Delete කරන්න වැඩිය යන්න එපා



mokada bn hari giye nadda?