වීරවංශ වැඩට බහී...එජා කාර්යයාලය වටලයි..

eranda444

Well-known member
  • Jun 8, 2007
    9,602
    109
    63
    40
    Lakers
    suba anagathayak ape lankawata mey wage gon part daana ewn innakan... ane munge gon weda hari kiyana kattiyath invane hehe
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,557
    22,254
    113
    Gotland

    ලොල්.... මෝඩ ආතල්

    බිදවැටී යන ප්‍රතිරූපය හදාගන්නත් එපැ


     

    shenoxxx

    Well-known member
  • Sep 23, 2009
    11,838
    873
    113
    ane ban..Wimal 1st enawa kiyala deeshapaalanaya gana danna oona buuruwekuta therenawa uba wage gonek ta ara..nikan pandithakan kiyan nathuwa idapan...ratata wadak athi ekekta chandayak deepan...
    oya samahara aya chande dinne Wimal ge manaapa aragena...Wimal got more than 3 lacks

    hehee aparade ube chandeth....:baffled::baffled::rofl:
     

    dreezone

    Well-known member
  • Sep 18, 2006
    1,374
    80
    48
    හීන-ලන්තය
    Balamuko kelawana heti katawat kela wnne bankin moon oya apen araganna hadanne.... oka nikamma nikan post ekak withari Lagadima balaganna. paksha wipaksha okkoma ekathu wela bankiyata kelawana heti oya patan gaththa witari .....:angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry:

    Okatath karanna one Fonsekata karana demai Mewata ponsekath waga kiyanna one


    Ape MR ta Jaya WEWA :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:

    Ban ki moon ganan gai ape eun kagahuwata...... :D:D:D:D:D:rofl::rofl::rofl::P:P:P
     

    psenarath

    Well-known member
  • Dec 31, 2007
    1,277
    377
    83
    kohomath pita unta ape dewal walata angili gahanna denna ba,,,ai unta bari anith ratawal walata gihin oya part danna? yamallako America hari Europe wage ratakata,,mekatama kelinna hadanne,,,niyama wade habai
     

    madushankads

    Well-known member
  • Mar 1, 2007
    5,734
    461
    113
    hehee uta wena ratawalinuth place thiyenawa....oya wimala,ubalage lokka uda pana pana dagaluwata wena ratawal wala ewun ballekutwath ganan ganne na..
    ubala wage ewun innakan hodai ithin untath.......hehee:rofl:

    ubalata one wena ratawala ewun ganan ganna eka, ponnaseka padi wadan nodi (bala thanhawata) hitiyanam me kisi case ekak nane.
     

    Dharatha

    Well-known member
  • Dec 29, 2006
    14,718
    4,600
    113
    අර පියසිලි සියදිවි නහා ගන්න තියන් හිටිය පෙට්ට්‍රල් බොතලෙට මොකො උනෙ?:P
     

    Dharatha

    Well-known member
  • Dec 29, 2006
    14,718
    4,600
    113
    මොඩ ජොක් මෙවා , ලංකාවට විරුද්දව සම්බාදක දැම්මොත් ඔටුවන්ශ මොනවා කරාවිද?,රිලා මොටා ඉන් ඇක්ශන් මුවිස්:rofl: