විමල් මාරාන්තික උපවාසයක් කරන්නේ ඇත්තටම මැරෙන්නද?![]()






ane ban..Wimal 1st enawa kiyala deeshapaalanaya gana danna oona buuruwekuta therenawa uba wage gonek ta ara..nikan pandithakan kiyan nathuwa idapan...ratata wadak athi ekekta chandayak deepan...
oya samahara aya chande dinne Wimal ge manaapa aragena...Wimal got more than 3 lacks



mama kamathi naha muta
mu hora karala manapa gaththe
harinam Duminda Silva Colombo walin 1ta hitiye
meka karanne boruwa dana eka witharai




Balamuko kelawana heti katawat kela wnne bankin moon oya apen araganna hadanne.... oka nikamma nikan post ekak withari Lagadima balaganna. paksha wipaksha okkoma ekathu wela bankiyata kelawana heti oya patan gaththa witari .....
Okatath karanna one Fonsekata karana demai Mewata ponsekath waga kiyanna one
Ape MR ta Jaya WEWA![]()











hehee uta wena ratawalinuth place thiyenawa....oya wimala,ubalage lokka uda pana pana dagaluwata wena ratawal wala ewun ballekutwath ganan ganne na..
ubala wage ewun innakan hodai ithin untath.......hehee![]()
Ban ki moon ganan gai ape eun kagahuwata......![]()