වෙබ්සයිට් හදලා අප්ලෝඩ් කරලා සල්ලි හොයන්න

chootid

Member
Jun 4, 2013
178
84
0
වෙබ්සයිට් හදලා අප්ලෝඩ් කරලා සල්ලි හොයන්න

එලකිරි වාසීන්ගෙන් පොඩි දෙයක් දැනගන්න තිබේ.අපිට HTML හරි Wordpress සපොර්ට් කරන වෙබ් සයිට් හදලා ඒ සයිට් විකුනන්න දන්න පුලුවන්ද.මුදල් හොයන්න මේ ක්‍රමේ හොඳ ක්‍රමයක් නේද?එහෙම කරන්න පුලුවන් නම් කොහොමද ඒවා කරන්නේ..

මොන වගේ සයිට් වලද අපිට මේ වා කරන්න පුලුවන්.දන්න කියන අය කමෙන්ට් කරමුද..මේ ලයින් එකේ ඉන්න ගොඩ දෙනෙක්ටත් වැදගත් වෙයි මේ දේ කීයක් හරි හොයා ගන්න
 
  • Like
Reactions: sat_12

miyuru4u

Well-known member
  • Jan 18, 2007
    31,898
    10,495
    113
    In the eyes of my girl
    website hadala upload karane kohetada? pissuda

    Method 1

    Wordpress site ekak lassanata hadala hoda domain ekak ekka hit kalot wikununna puluwan site eka pitinma

    Method 2

    Wrodpress site ekak hadala hit karala apita ads wikunna puluwan

    Method 3

    lankawe meka tama use wenne na overlay method eka
    wordpress site ekak hadala longtails target karala hit karala ea site eka overlay karala wikunna puluwan... mama danata USA walata mehema site karanawa..pages over 50000 wage hadana one
     

    r1a

    Well-known member
  • Jan 3, 2013
    943
    21
    48
    website hadala upload karane kohetada? pissuda

    Method 1

    Wordpress site ekak lassanata hadala hoda domain ekak ekka hit kalot wikununna puluwan site eka pitinma

    Method 2

    Wrodpress site ekak hadala hit karala apita ads wikunna puluwan

    Method 3

    lankawe meka tama use wenne na overlay method eka
    wordpress site ekak hadala longtails target karala hit karala ea site eka overlay karala wikunna puluwan... mama danata USA walata mehema site karanawa..pages over 50000 wage hadana one


    machan umba affliate site karanawada
     

    cnk_123

    Well-known member
  • Jun 17, 2008
    1,152
    317
    83
    Ow puluwan. Habay WEB SITE newey. HTML themes / Templates WordPress themes, plugins wage ewa hadala wikunanna oni tharam market places thiyenawa.

    Salakiya yuthu gaanak hamba karanna puluwan. Habay unique designs wenna oni copy karapuwa ba code standards thiyenna oni. HTML CSS PHP okkoma errors free wenna oni. Godak dewal balanawa theme ekak approve wenna marketplace ekata.

    Habay approve una kiyanne goda. ;);););)
     

    chootid

    Member
    Jun 4, 2013
    178
    84
    0
    Ow puluwan. Habay WEB SITE newey. HTML themes / Templates WordPress themes, plugins wage ewa hadala wikunanna oni tharam market places thiyenawa.

    Salakiya yuthu gaanak hamba karanna puluwan. Habay unique designs wenna oni copy karapuwa ba code standards thiyenna oni. HTML CSS PHP okkoma errors free wenna oni. Godak dewal balanawa theme ekak approve wenna marketplace ekata.

    Habay approve una kiyanne goda. ;);););)

    thanks machan
     

    3rdEye

    Member
    Mar 21, 2014
    4,465
    401
    0
    වෙබ් සයිට් හදලා සල්ලි හොයන්න කලින් උබ කියපන්කො උබ තනියම තාම තීම් එකක් හදලා තියේද කියලා :P
     

    chootid

    Member
    Jun 4, 2013
    178
    84
    0
    වෙබ් සයිට් හදලා සල්ලි හොයන්න කලින් උබ කියපන්කො උබ තනියම තාම තීම් එකක් හදලා තියේද කියලා :P

    theme hadala thibe..wordpress frindly sites backend function wenas karala changes kireemekakiyawakda atha.. ??
     

    3rdEye

    Member
    Mar 21, 2014
    4,465
    401
    0
    theme hadala thibe..wordpress frindly sites backend function wenas karala changes kireemekakiyawakda atha.. ??

    සල්ලි හොයන්න කලින් සිංහල වත් ගහන්න පුරුදු වෙයන්කෝ :dull:

    දාපන් බලන්න හදපු සයිට් දෙක 03ක්..කියන්නම් විකුනන්න පුළුවන් මට්ටමේ තියේද කියලා ;)
     

    chootid

    Member
    Jun 4, 2013
    178
    84
    0
    සල්ලි හොයන්න කලින් සිංහල වත් ගහන්න පුරුදු වෙයන්කෝ :dull:

    දාපන් බලන්න හදපු සයිට් දෙක 03ක්..කියන්නම් විකුනන්න පුළුවන් මට්ටමේ තියේද කියලා ;)

    මචං.. සිංහලෙන් සයිට් ගැහුවම විකුනන්න අමාරුයි නේද
     

    3rdEye

    Member
    Mar 21, 2014
    4,465
    401
    0
    මචං.. සිංහලෙන් සයිට් ගැහුවම විකුනන්න අමාරුයි නේද

    සිංහලෙන් හදලා විකුණන එක කරන්න බැරි දෙයක්...ඇගේ ගහලා දුන්නොත් මිසක් :dull:
     

    chootid

    Member
    Jun 4, 2013
    178
    84
    0
    සිංහලෙන් හදලා විකුණන එක කරන්න බැරි දෙයක්...ඇගේ ගහලා දුන්නොත් මිසක් :dull:

    ehenam sinhalen type karanna bari eka prasnayak newei neada sutto