වෙබ් වැඩ්ඩන්ගෙන් පොඩි හෙල්ප් එකක් ඕනි

koadaratne

Member
Feb 7, 2015
16
1
3
වෙබ් වැඩ්ඩන්ගෙන් පොඩි හෙල්ප් එකක් ඕනි

මේකයි සීන් එක..

පුලුවන්ද එක host එකක තියෙන web site එකක් තවත් හොස්ට් එකක host කරන්න. හැබැයි මේ විදියට කරන්න ඕනි.

හිතන්න www.sample.com කියන web site එක original හොස්ට් කරලා තියෙන්නේ Hostgator එකේ කියලා... ඒ web site එක hostgator එකෙන් අයින් කරන්නේ නැතුව පුලුවන්ද domain වෙන හොස්ට් කෙනෙක්ට point කරලා site එක up කරන්න.
(hostgator එකෙන් files අයින් කරන්නේ නෑ, ඒ උනාට අලුත් host ට files දාන්නෙත් නෑ ):confused::confused::confused::confused:

මේ වැඩේ කරගන්න පුලුවන්ද?:P:P:P
 

mr90486

Well-known member
  • Sep 2, 2008
    1,705
    1,476
    113
    Everywhere
    C-panel eke transfer option ekak thiyenawa mata mathaka widihata

    Iframe ekak use karanna Wei. Anith host ABC kiyala hithamu. Domain name eka ABC ta point Kara. ABC doc root eke index file eka hadala eke Iframe tag ekaka host gator server eke ip eka source eka widihata deelan. CORS header hariyata set karanna Wei. Naththan browser eken block wenawa. Mata there a widihata ohoma thamai karanna wenne. Oya wade purpose eka nan pahadili na.
     
    Last edited:

    koadaratne

    Member
    Feb 7, 2015
    16
    1
    3
    C-panel eke transfer option ekak thiyenawa mata mathaka widihata

    Iframe ekak use karanna Wei. Anith host ABC kiyala hithamu. Domain name eka ABC ta point Kara. ABC doc root eke index file eka hadala eke Iframe tag ekaka host gator server eke ip eka source eka widihata deelan. CORS header hariyata set karanna Wei. Naththan browser eken block wenawa. Mata there a widihata ohoma thamai karanna wenne. Oya wade purpose eka nan pahadili na.
    Iframe wade hariyanne naa Bro. Any way Thanks.
     

    koadaratne

    Member
    Feb 7, 2015
    16
    1
    3
    okkotoma wada lesi cloudfare name servers dala seetup karagatta nan (Free SSLut tianwa), ita passe domain eka maru karana karana thanata CF nameservers danna wtri tienne. wena mkt krnna ona. etakota hamatissema point wela tienne cloudfare ekata.

    Man cloudfare use karala nam naa Bro. danne nathi nisa hanne...Mage wade eken wenawada wenawada?
     

    batwise

    Well-known member
  • Aug 28, 2020
    8,514
    15,891
    113
    111
    Gotham
    batman.com
    Man cloudfare use karala nam naa Bro. danne nathi nisa hanne...Mage wade eken wenawada wenawada?
    puluwn.. mulin cloudfare setup karaganna oyage site ekata. eka karana hati net eke tianwa. cloudare ekata gyama step by step karaganna puluwn. lesi. etakota records okkoma cloudfare eken tama handle wenne. Cloudfare nameservers danna tianwa domain ekata. ita passe domain eka wena ekakata transfer karalat, oyage cloudfare NS dammama hari. GoDaddy to Namecheap wage nan auto set wenawa ewat. maru krnna on na.
     
    • Love
    Reactions: koadaratne

    koadaratne

    Member
    Feb 7, 2015
    16
    1
    3
    Ubage domain renewal fee eka nisada oya karanne?

    Mokada load wenne natthe...transfer karala domain eke nameservers set karama hostgator ekata point wenawa bn

    Naa Bro eka hinda nemi... Mekai scene eka site ekak hadala thiyenawa... eka client kenkta denna oni..danata host karala thiyenawa mage host ekaka.. issarahatah eke updates karanna oni man. clientge server ekata dammata passe bari welawath owwage inne aya acces nathi kaloth mata changes karanna wnne naa..access illana puluwan kisima awulak naa..man baluwe meka possibleda kiyala..
     

    mr90486

    Well-known member
  • Sep 2, 2008
    1,705
    1,476
    113
    Everywhere
    Naa Bro eka hinda nemi... Mekai scene eka site ekak hadala thiyenawa... eka client kenkta denna oni..danata host karala thiyenawa mage host ekaka.. issarahatah eke updates karanna oni man. clientge server ekata dammata passe bari welawath owwage inne aya acces nathi kaloth mata changes karanna wnne naa..access illana puluwan kisima awulak naa..man baluwe meka possibleda kiyala..
    Ehenan client ge domain eke name servers kelinma ube web host ge name server walata point karapan. Ehema naththan client ge name servers cloudflare walata point karala ita passe cloud flare walin A record ekak deepan ube server ip ekata.
     

    pradeepsu

    Well-known member
  • Nov 4, 2019
    961
    1,063
    93
    Naa Bro eka hinda nemi... Mekai scene eka site ekak hadala thiyenawa... eka client kenkta denna oni..danata host karala thiyenawa mage host ekaka.. issarahatah eke updates karanna oni man. clientge server ekata dammata passe bari welawath owwage inne aya acces nathi kaloth mata changes karanna wnne naa..access illana puluwan kisima awulak naa..man baluwe meka possibleda kiyala..

    ඕකට ඔච්චර නටන්න ඕනද., clientge domain management වලට ගිහින් එකේ , nameservers ඔයාගේ server එකේ nameservers එකට point කරන්න.

    ඔයාගේ server එකේ addon domain වලට gihin , client ගේ ඩොමින් එක add කරලා, file path එක දෙන්න , files තියෙන sub folder එකට .

    simple .
     

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    Naa Bro eka hinda nemi... Mekai scene eka site ekak hadala thiyenawa... eka client kenkta denna oni..danata host karala thiyenawa mage host ekaka.. issarahatah eke updates karanna oni man. clientge server ekata dammata passe bari welawath owwage inne aya acces nathi kaloth mata changes karanna wnne naa..access illana puluwan kisima awulak naa..man baluwe meka possibleda kiyala..

    Ithin yako thota sinhalen mechara wela kiwwe eka thamai...tho pandithaine...kiwwama kiyapu de karapan...karanneth nathuwa baila ahanne...:angry: nameservers point karapan kiwwama eka ahanne na...karala balanneth na...:lol: