Lee badu kadekin ahapan. wewal dan outdated scene ekak tiyenne. Maintain karnna amarui. karana un hoyanna amarui.frens වේවැල් පුටු වියන කොහොමද?
වර්ග අඩියට කීයක් වගෙද යන්නේ (synthetic or වේවැල්)?
Lee badu kadekin ahapan. wewal dan outdated scene ekak tiyenne. Maintain karnna amarui. karana un hoyanna amarui.
Naththan gamey nikan karala dena "Sahodarayek" nadda hoyaganna![]()
?


ඕලන්ද පුටුවකට වියන ගාස්තුවවිතරක් පන්සීයක් වගේ ඉල්ලුවා (2020). සින්තටික්ව වැල් රෝලකින් සාමාන්ය ප්රමාණයේ ඕලන්ද පුටු හතරක් විතර වියන්න පුලුවන්. වර්ග අඩි ගනම් නං දන්නෙ නැහැ.
Itin umba danna redda tama. Wiyana un hoyanna amarui and maintaine karanna amaru nisa dan e type putu hoyanna amarui. So trend ekak nam newi. But upscale option ekak wenna puluwan.uba nodanna dewal loke godak tiyanawa, wewal tamai trend eka
karana un hoyanna amarui kiyanawa ayeth nikan karala dena sahodarayo hoyanawa. contradicting statements

Itin umba danna redda tama. Wiyana un hoyanna amarui and maintaine karanna amaru nisa dan e type putu hoyanna amarui. So trend ekak nam newi. But upscale option ekak wenna puluwan.
Dewani statement eka awilla sarcasm. Umbata terune nathi ekata itin mata mukuth karanna deyak ne![]()
![]()

ilanda putu koi wageda? dan synthetic rolak Rs2000k kiyanawa e kale
mama kawichchiyaka wadi wela inna tika wiyanna baluwa 4000k kiyanawa
![]()
එච්චර වැඩි වෙලා ද ? මම සින්තටික් රෝල් ගෙනාවෙ 200-300ත් අතර ගානකට.

hardware eke tiyana normal synthetic ekai, wenama tiyana ekei quality dekak tiyanawada
mama e balapu option eka ganan wediy wage
mama balapu option eke oya wage ekak dan wiyanna Rs2000k - 3000 (synthetic roll + labour) wage yanawa
gedarata awilla wiyanna
mata penne ganan wediy wage thawa balanna oni
Normal gewal wala karanne ne ponz. godak use karanne lee pati gahapuwa. hotel wage places wala karanawa. apey gedarath tiyenawa but ewa okkoma antique ewa and langadi gaththa ewa newi. Danne nathan gihin lee badu wikunana than walin ahapan.uba danna ekai nodanna ekai gana kiyanawa, uba hithanawa uba okkoma dannawa kiyala
anith ewun danne naha uba tamai danne, poddak in deep giyama jabuk wenawa
poddak eliyata bahala balapan
![]()
sarcarsm eka ube palaweni statement eken contradicting wenawane, mokada hoyaganna amarui nam minissu nikan karanne nahane bro
etakota eka gon kathawak wenawa
ඒකනම් දන්නෙ නැහැ හරියටම. මමත් වේවැල් හොයලා හම්බුනේ නැති තැන තමා සින්තටික් වලින් වියුවෙ. සින්තටික් වල සමහරවිට කොලිටි තියෙන්න පුලුවන්. මම දැනුවත් නම් නැහැ ඒ ගැන.
ලේබර් වල මිල ඉහල යාමත් එක්ක 2000ක් නම් ඉතින් ගැටලුවක් නැහැ බඩු දාලා වියලා දෙනවනම්. ඒත් ඉතින් ටිකක් වැඩියි ගාන. වියන එක හොඳට කරනවද බලන්න. සමහරු හරහට යවන වැල් දෙකෙන් එකයි දාන්නේ.
Normal gewal wala karanne ne ponz. godak use karanne lee pati gahapuwa. hotel wage places wala karanawa. apey gedarath tiyenawa but ewa okkoma antique ewa and langadi gaththa ewa newi. Danne nathan gihin lee badu wikunana than walin ahapan.
Jeppanta joke ekak kalama umbata komath terenne ne kiyala dannawa. So argue karala wadak ne.

Matath ona machan kawru hari gedarata awilla viyana kenek set wunoth kiyanna...
වේවැල් පට්ට ගණන්.
ඒක නිසා දැන් ප්ලාස්ටික් වේවැල් එකෙන් වියන්නේ. ඒකට අත කැපෙනවා කියලා පට්ට ගණන් කියන්නේ.
Warenda පුටුවක් 2500 - 5000 අතර
anika scene ekata hithanawata wada time yanawane
owata synthetic noda vewaldeniyen wage baida vewalma dala hada ganda ?
Dude oka awilla rare nisa tama hotels wage thanwala tiyenne. Gewal wala use karanwa adui.mulin kiyanawa outdated lu dan kiyanawa hotels wala tiyanawalu
gedara antique tiyanawalu. ewala kadunama li pati gahuwada?
anika antique nemei dan aluthin hadana ewa tiyanawa uba danne nathi unata poddak eliyata bahala balanna
Dude oka awilla rare nisa tama hotels wage thanwala tiyenne. Gewal wala use karanwa adui.
gedara kiwe anith gedara (mama use karnane nathi eka. eka parana geyak) eka taama aulak natuwa tiyenawa. But next time redo karanna giyama kelinama lee badu sappuwakata daanawa minissu hoyanna amaru nisa. Mamath issara wewal wiyala tiyenawa, but angili ehema iwarai karanna giyama (kapila, pichchila)
Anyways umbata podak terum ganna aulak tiyenawa kiyala penawa (hatida, nathan umba kamathi widiyada danne ne) So I guess arguing is pointless
so let's agree to disagree.
you can disagree with that if you want
yada yadamata nemei ubatai therum ganna bari
uba sahenna dewal assumption matha kiyanawa. uba hithanne ube context eka witarai
ube anith gedara witarak nemei anith minissunge gewal walath antique tiyanawa samaharu gannawa
e minissu lesiyata lali gahanne naha, redo karala e widiyata maintain karanna kamatiy
ow maintenance wediy
antique witarak nemei dan aluthin owa aluth furniture walath tiyanawa gewal wala (hotel witarai nemei)
mage point eka meka outdated nahayou can disagree with that if you want
![]()