වේවැල් පුටු වියන prices කොහොමද?

Jack_Sparrow

Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    frens වේවැල් පුටු වියන කොහොමද?
    වර්ග අඩියට කීයක් වගෙද යන්නේ (synthetic or වේවැල්)?
     
    • Like
    Reactions: siri_ayya

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,648
    75,696
    113
    frens වේවැල් පුටු වියන කොහොමද?
    වර්ග අඩියට කීයක් වගෙද යන්නේ (synthetic or වේවැල්)?
    Lee badu kadekin ahapan. wewal dan outdated scene ekak tiyenne. Maintain karnna amarui. karana un hoyanna amarui.

    Naththan gamey nikan karala dena "Sahodarayek" nadda hoyaganna 🤭 🤭 ?
     

    greenthunder

    Well-known member
  • Jul 24, 2010
    4,314
    3,880
    113
    ඕලන්ද පුටුවකට වියන ගාස්තුව විතරක් පන්සීයක් වගේ ඉල්ලුවා (2020). සින්තටික්ව වැල් රෝලකින් සාමාන්‍ය ප්‍රමාණයේ ඕලන්ද පුටු හතරක් විතර වියන්න පුලුවන්. වර්ග අඩි ගනම් නං දන්නෙ නැහැ.
     
    • Like
    Reactions: Jack_Sparrow

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    Lee badu kadekin ahapan. wewal dan outdated scene ekak tiyenne. Maintain karnna amarui. karana un hoyanna amarui.

    Naththan gamey nikan karala dena "Sahodarayek" nadda hoyaganna 🤭 🤭 ?

    uba nodanna dewal loke godak tiyanawa, wewal tamai trend eka ;)



    karana un hoyanna amarui kiyanawa ayeth nikan karala dena sahodarayo hoyanawa. contradicting statements
    maintain karanna nam amarui, eth me anduwa maintain karanawata wada patta labai :P

    ඕලන්ද පුටුවකට වියන ගාස්තුවවිතරක් පන්සීයක් වගේ ඉල්ලුවා (2020). සින්තටික්ව වැල් රෝලකින් සාමාන්‍ය ප්‍රමාණයේ ඕලන්ද පුටු හතරක් විතර වියන්න පුලුවන්. වර්ග අඩි ගනම් නං දන්නෙ නැහැ.

    ilanda putu koi wageda? dan synthetic rolak Rs2000k kiyanawa e kale
    mama kawichchiyaka wadi wela inna tika wiyanna baluwa 4000k kiyanawa
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,648
    75,696
    113
    uba nodanna dewal loke godak tiyanawa, wewal tamai trend eka ;)
    karana un hoyanna amarui kiyanawa ayeth nikan karala dena sahodarayo hoyanawa. contradicting statements
    Itin umba danna redda tama. Wiyana un hoyanna amarui and maintaine karanna amaru nisa dan e type putu hoyanna amarui. So trend ekak nam newi. But upscale option ekak wenna puluwan.

    Dewani statement eka awilla sarcasm. Umbata terune nathi ekata itin mata mukuth karanna deyak ne :lol: :lol:
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    Itin umba danna redda tama. Wiyana un hoyanna amarui and maintaine karanna amaru nisa dan e type putu hoyanna amarui. So trend ekak nam newi. But upscale option ekak wenna puluwan.

    Dewani statement eka awilla sarcasm. Umbata terune nathi ekata itin mata mukuth karanna deyak ne :lol: :lol:

    uba danna ekai nodanna ekai gana kiyanawa, uba hithanawa uba okkoma dannawa kiyala
    anith ewun danne naha uba tamai danne, poddak in deep giyama jabuk wenawa
    poddak eliyata bahala balapan



    339275774_729350705339134_1471243181267397631_n.jpg



    sarcarsm eka ube palaweni statement eken contradicting wenawane, mokada hoyaganna amarui nam minissu nikan karanne nahane bro :P
    etakota eka gon kathawak wenawa
     

    greenthunder

    Well-known member
  • Jul 24, 2010
    4,314
    3,880
    113
    ilanda putu koi wageda? dan synthetic rolak Rs2000k kiyanawa e kale
    mama kawichchiyaka wadi wela inna tika wiyanna baluwa 4000k kiyanawa

    119219153_190663529162299_5400908357543446604_n.jpg


    එච්චර වැඩි වෙලා ද ? මම සින්තටික් රෝල් ගෙනාවෙ 200-300ත් අතර ගානකට.
     
    • Like
    Reactions: Jack_Sparrow

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    119219153_190663529162299_5400908357543446604_n.jpg


    එච්චර වැඩි වෙලා ද ? මම සින්තටික් රෝල් ගෙනාවෙ 200-300ත් අතර ගානකට.

    hardware eke tiyana normal synthetic ekai, wenama tiyana ekei quality dekak tiyanawada :D
    mama e balapu option eka ganan wediy wage

    mama balapu option eke oya wage ekak dan wiyanna Rs2000k - 3000 (synthetic roll + labour) wage yanawa
    gedarata awilla wiyanna

    mata penne ganan wediy wage thawa balanna oni
     
    • Like
    Reactions: greenthunder

    greenthunder

    Well-known member
  • Jul 24, 2010
    4,314
    3,880
    113
    hardware eke tiyana normal synthetic ekai, wenama tiyana ekei quality dekak tiyanawada :D
    mama e balapu option eka ganan wediy wage

    mama balapu option eke oya wage ekak dan wiyanna Rs2000k - 3000 (synthetic roll + labour) wage yanawa
    gedarata awilla wiyanna

    mata penne ganan wediy wage thawa balanna oni

    ඒකනම් දන්නෙ නැහැ හරියටම. මමත් වේවැල් හොයලා හම්බුනේ නැති තැන තමා සින්තටික් වලින් වියුවෙ. සින්තටික් වල සමහරවිට කොලිටි තියෙන්න පුලුවන්. මම දැනුවත් නම් නැහැ ඒ ගැන.

    ලේබර් වල මිල ඉහල යාමත් එක්ක 2000ක් නම් ඉතින් ගැටලුවක් නැහැ බඩු දාලා වියලා දෙනවනම්. ඒත් ඉතින් ටිකක් වැඩියි ගාන. වියන එක හොඳට කරනවද බලන්න. සමහරු හරහට යවන වැල් දෙකෙන් එකයි දාන්නේ.
     
    • Like
    Reactions: Jack_Sparrow

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,648
    75,696
    113
    uba danna ekai nodanna ekai gana kiyanawa, uba hithanawa uba okkoma dannawa kiyala
    anith ewun danne naha uba tamai danne, poddak in deep giyama jabuk wenawa
    poddak eliyata bahala balapan



    339275774_729350705339134_1471243181267397631_n.jpg



    sarcarsm eka ube palaweni statement eken contradicting wenawane, mokada hoyaganna amarui nam minissu nikan karanne nahane bro :P
    etakota eka gon kathawak wenawa
    Normal gewal wala karanne ne ponz. godak use karanne lee pati gahapuwa. hotel wage places wala karanawa. apey gedarath tiyenawa but ewa okkoma antique ewa and langadi gaththa ewa newi. Danne nathan gihin lee badu wikunana than walin ahapan.

    Jeppanta joke ekak kalama umbata komath terenne ne kiyala dannawa. So argue karala wadak ne.
     

    -333-

    Well-known member
  • Aug 3, 2014
    10,397
    13,318
    113
    33
    ෆින්ලන්ඩ්
    වේවැල් පට්ට ගණන්.
    ඒක නිසා දැන් ප්ලාස්ටික් වේවැල් එකෙන් වියන්නේ. ඒකට අත කැපෙනවා කියලා පට්ට ගණන් කියන්නේ.

    Warenda පුටුවක් 2500 - 5000 අතර
     
    • Like
    Reactions: Jack_Sparrow

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    ඒකනම් දන්නෙ නැහැ හරියටම. මමත් වේවැල් හොයලා හම්බුනේ නැති තැන තමා සින්තටික් වලින් වියුවෙ. සින්තටික් වල සමහරවිට කොලිටි තියෙන්න පුලුවන්. මම දැනුවත් නම් නැහැ ඒ ගැන.

    ලේබර් වල මිල ඉහල යාමත් එක්ක 2000ක් නම් ඉතින් ගැටලුවක් නැහැ බඩු දාලා වියලා දෙනවනම්. ඒත් ඉතින් ටිකක් වැඩියි ගාන. වියන එක හොඳට කරනවද බලන්න. සමහරු හරහට යවන වැල් දෙකෙන් එකයි දාන්නේ.

    thanks a lot for info e scene eka check karala balannam mama danan hitiye naha

    Normal gewal wala karanne ne ponz. godak use karanne lee pati gahapuwa. hotel wage places wala karanawa. apey gedarath tiyenawa but ewa okkoma antique ewa and langadi gaththa ewa newi. Danne nathan gihin lee badu wikunana than walin ahapan.

    Jeppanta joke ekak kalama umbata komath terenne ne kiyala dannawa. So argue karala wadak ne.

    mulin kiyanawa outdated lu dan kiyanawa hotels wala tiyanawalu
    gedara antique tiyanawalu. ewala kadunama li pati gahuwada? :lol:

    anika antique nemei dan aluthin hadana ewa tiyanawa uba danne nathi unata poddak eliyata bahala balanna

    Matath ona machan kawru hari gedarata awilla viyana kenek set wunoth kiyanna...

    godak gewal walata awilla karana aya balala ganak kiyanne
    etakota poddak kalin ganan tika gana rough idea ekak ganna baluwe math

    වේවැල් පට්ට ගණන්.
    ඒක නිසා දැන් ප්ලාස්ටික් වේවැල් එකෙන් වියන්නේ. ඒකට අත කැපෙනවා කියලා පට්ට ගණන් කියන්නේ.

    Warenda පුටුවක් 2500 - 5000 අතර

    me wage ganak tamai matath set une :yes: anika scene ekata hithanawata wada time yanawane

    wewal material price eka 4 - 5times wenawa neda?
    uba kiyanne plastic eken atha kapanawa nisa ganak wediyen kiyanawada :shocked:
    ------ Post added on Apr 6, 2023 at 12:46 PM
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,648
    75,696
    113
    mulin kiyanawa outdated lu dan kiyanawa hotels wala tiyanawalu
    gedara antique tiyanawalu. ewala kadunama li pati gahuwada? :lol:

    anika antique nemei dan aluthin hadana ewa tiyanawa uba danne nathi unata poddak eliyata bahala balanna
    Dude oka awilla rare nisa tama hotels wage thanwala tiyenne. Gewal wala use karanwa adui.

    gedara kiwe anith gedara (mama use karnane nathi eka. eka parana geyak) eka taama aulak natuwa tiyenawa. But next time redo karanna giyama kelinama lee badu sappuwakata daanawa minissu hoyanna amaru nisa. Mamath issara wewal wiyala tiyenawa, but angili ehema iwarai karanna giyama (kapila, pichchila)

    Anyways umbata podak terum ganna aulak tiyenawa kiyala penawa (hatida, nathan umba kamathi widiyada danne ne) So I guess arguing is pointless

    so let's agree to disagree.
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    Dude oka awilla rare nisa tama hotels wage thanwala tiyenne. Gewal wala use karanwa adui.

    gedara kiwe anith gedara (mama use karnane nathi eka. eka parana geyak) eka taama aulak natuwa tiyenawa. But next time redo karanna giyama kelinama lee badu sappuwakata daanawa minissu hoyanna amaru nisa. Mamath issara wewal wiyala tiyenawa, but angili ehema iwarai karanna giyama (kapila, pichchila)

    Anyways umbata podak terum ganna aulak tiyenawa kiyala penawa (hatida, nathan umba kamathi widiyada danne ne) So I guess arguing is pointless

    so let's agree to disagree.

    mata nemei ubatai therum ganna bari
    uba sahenna dewal assumption matha kiyanawa. uba hithanne ube context eka witarai

    ube anith gedara witarak nemei anith minissunge gewal walath antique tiyanawa samaharu gannawa
    e minissu lesiyata lali gahanne naha, redo karala e widiyata maintain karanna kamatiy
    ow maintenance wediy

    antique witarak nemei dan aluthin owa aluth furniture walath tiyanawa gewal wala (hotel witarai nemei)
    mage point eka meka outdated naha :) you can disagree with that if you want

    7ee78eee8f4b8257034f028d819aa389.jpg
     
    • Like
    Reactions: siri_ayya

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,648
    75,696
    113
    mata nemei ubatai therum ganna bari
    uba sahenna dewal assumption matha kiyanawa. uba hithanne ube context eka witarai

    ube anith gedara witarak nemei anith minissunge gewal walath antique tiyanawa samaharu gannawa
    e minissu lesiyata lali gahanne naha, redo karala e widiyata maintain karanna kamatiy
    ow maintenance wediy

    antique witarak nemei dan aluthin owa aluth furniture walath tiyanawa gewal wala (hotel witarai nemei)
    mage point eka meka outdated naha :) you can disagree with that if you want

    7ee78eee8f4b8257034f028d819aa389.jpg
    yada yada