මේවා ඉතින් විහින් කරගන්න දේවල්නේ...කිම් අක්කව ෆලෝ කරන්න ගියහම ඔහොම තමා..
pissune bun...thawa video tikak karala , brazzers ekata ringala
Docter seen ekak kala nam , sallth hoyanawa , dokekut wenawa
මේවා ඉතින් විහින් කරගන්න දේවල්නේ...කිම් අක්කව ෆලෝ කරන්න ගියහම ඔහොම තමා..
pissune bun...thawa video tikak karala , brazzers ekata ringala
Docter seen ekak kala nam , sallth hoyanawa , dokekut wenawa

nachan link eka ewapanko...


මැරිච්ච කෙල්ලට දැන්වත් පාඩුවේ ඉන්නදීයල්ලා. 

මේ කෙල්ල මේ වෙනකොට මැරිලා මචන්..මතක තියාගනින් එකී මැරෙන්න කලින් අනිවාර්යෙන්ම මේ ෆීල්ඩ් එක ගැන ගොඩක් කලකිරීමෙන් සහ වෛරයෙන් මැරෙන්න ඇත්තේ...මේව බලන එවුන් ගැනත් ලොකු වෛරයක් තියෙන්න ඇති...
සියදිවි නසාගත්ත නිසා එකී කොහෙත්ම හොද තැනකට නම් ගිහින් නැතුව ඇති...මම අදෘශ්යමාන බලවේග තියෙනවා කියන්නෙත් නැහැ, ඒවා නැහැ කියන්නෙත් නැහැ...
එකී මරුනටත් පස්සේ ඒකිගේ වීඩියෝ බලන එවුන් ගෙන ඒකිගේ කිලිටි වුන ආත්මය මොනවා හිතනවද දන්නේ නැහැ...උඹේ පස්සෙන් ආවොත් අපි නම් නැහැ...
උඹ ඕනේ එකක් කරහන්..උඹටත් හිතන්න දෙයක් කිව්වේ...
උඹ බැලුවත් නැතත් මට නම් කමක් නැත...පවුද්ගලිකව මම අසභ්ය දර්ශන සහිත වීඩියෝ නොබලමි...



Meki hithala tiyenne anit un e video eka dakkama mekita awards dei kiyalada dannaha![]()
![]()

Ai ban meki sex videos wala innakota eka hithala nadda? Eki balanna ne oka video karala wikunala tiyenne ban. ANyway mama nam oka hewwe na, eth mata pudumai ape ewn meki paw paw kiyaddi![]()
Lankawe kellekge pic ekak kolla out karat ape un ekita wesi kiyanawa, Eth suddiyek salli hoyanna kamattenma porn wala idala suicide karagattama RIP lu![]()

This what happen when you care what others think about you..
