වෛද්‍යවරියක වීමට සිහින දුටු සරසවි සිසුවි

crazybuddy

Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    පවු බං.. ජීවිතේ වරද්දගන්න හුඟක් වෙලා යන්නෑ.. ඒත් කරපු වැරැද්ද හදාගන්න ජීවිතකාලෙම උනත් මදි වෙනවා.. අන්තිමට ඉතිං ඔය දේ තමා සිද්ධ වෙන්නෙ..:(
     

    ManOfSteel

    Well-known member
  • Jan 4, 2013
    2,941
    3,031
    113
    Invalid
    පවු බං.. ජීවිතේ වරද්දගන්න හුඟක් වෙලා යන්නෑ.. ඒත් කරපු වැරැද්ද හදාගන්න ජීවිතකාලෙම උනත් මදි වෙනවා.. අන්තිමට ඉතිං ඔය දේ තමා සිද්ධ වෙන්නෙ..:(

    :yes::yes:

    mewa machan hamotama honda padam, mama kiyanne sex film wala rangapana ekama nemei , ape ayyala oita wada wada karanawane. :baffled:
     

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    :yes::yes:

    mewa machan hamotama honda padam, mama kiyanne sex film wala rangapana ekama nemei , ape ayyala oita wada wada karanawane. :baffled:

    ඕවා බලලා හැදෙයිද බං දෙමාපියො කියන දේ නාහන උන්..
    උන් එකපාරක් කෙලවගත්තට පස්සෙ තමා හැදෙන්න පටන්ගන්නෙ..

     

    #MarloN#

    Member
    Mar 19, 2013
    637
    15
    0
    Planet Earth
    Ai eki babek da ban? wena ekek dala neme ne, ekimai ne idala tiyenne? Eki hithala tiyenne site walin e videos salli walata aran hanganawa kiyalada? Paw kiyanna epa yako me wage unta pissuda ubalata :D
    :lol:
    ai ban a sirawatama.
    mekai mage theory eka. oya kiyana unta lankawe kello set wenne na,
    a nisa ridila wedanawata unta baninawa. anathayo tika me suddiyange porn bala bala thama athe gahanne, ithin unta adarei:love:
     

    Best1234

    Banned
  • Oct 29, 2012
    2,047
    170
    63
    mama dan mekige Video eka balwa....40min walata wadi...meki udua kamaththen , kediri gaga , hina wewi wade karanne.....anthimata e yakage kar* urala , ta tattuwak danawa , hina wewi...

    mekita balen karala divinasagaththath kamak na...meki hoda ganakata giyanam , ekko digatama mofos brazzers , naughty america oin wela , meka adan yanna thiba....lasanath thiyena eke....

    mekita salli ona ma nam mekige kanya bawa wikunanna tibba net eke ,hoda ganakata...ehnam vido pita wenneth na , sex karala hoda ganak hoyagannawa...

    Gon wassiyek...Habayi sex walata kiyapu kada....niyama gana.....math athe parak gahanna ona rata....( dan balana xxx unuth innawada , malada iyala danagenaya ,api atha maranne :P )


    ona un baganin
    http://videos4adults . com/stella-ann-castingcouch-x/
     
    Apr 8, 2014
    1,411
    35
    0
    mama dan mekige Video eka balwa....40min walata wadi...meki udua kamaththen , kediri gaga , hina wewi wade karanne.....anthimata e yakage kar* urala , ta tattuwak danawa , hina wewi...

    mekita balen karala divinasagaththath kamak na...meki hoda ganakata giyanam , ekko digatama mofos brazzers , naughty america oin wela , meka adan yanna thiba....lasanath thiyena eke....

    mekita salli ona ma nam mekige kanya bawa wikunanna tibba net eke ,hoda ganakata...ehnam vido pita wenneth na , sex karala hoda ganak hoyagannawa...

    Gon wassiyek...Habayi sex walata kiyapu kada....niyama gana.....math athe parak gahanna ona rata....( dan balana xxx unuth innawada , malada iyala danagenaya ,api atha maranne :P )


    ona un baganin
    http://videos4adults . com/stella-ann-castingcouch-x/

    ekige kanyabawaya wickunanda thibba ? umba hithuwada mehe culture eke ape un wage un ehe parissamen thiyan innawa kiyala :lol::rofl::P
     

    Best1234

    Banned
  • Oct 29, 2012
    2,047
    170
    63
    ekige kanyabawaya wickunanda thibba ? umba hithuwada mehe culture eke ape un wage un ehe parissamen thiyan innawa kiyala :lol::rofl::P

    ow , eki eka kadagena....eth ekta oparation ekak karala , virgin wela.....wadeta set wela , billiona gank hoyanna thibba....

    naththam , sunny wage , hoppers tikaka idala , film walata paninna thiba...
     
    Apr 8, 2014
    1,411
    35
    0
    ow , eki eka kadagena....eth ekta oparation ekak karala , virgin wela.....wadeta set wela , billiona gank hoyanna thibba....

    naththam , sunny wage , hoppers tikaka idala , film walata paninna thiba...

    එහෙම ලස්සන තිබ්බා කියලා ජනප්‍රිය වෙන්න බෑ බන්. දවසට දහස් ගාණක් ඉන්ඩස්ට්‍රි එකට එනවා. කනෙක්ෂන් තිබ්බොත් මිසක් එහෙම වෙන්න බෑ බං. ඒකිට පුළුවන් දෙ තමයි ඔය කරලා තියෙන්නෙ.

    අනික ඕක සාමාන්‍ය දෙයක්නෙ බං. මමම දන්න දේ කොච්චර තියෙනවද. කස්ටිය විභාග ගොඩදාගන්න නිදාගන්න එකේ, ප්‍රමෝෂන් ගන්න නිදාගන්න එකේ සල්ලි නැති නිසානෙ මේකි නිදාගෙන තියෙන්නෙ.

    වැඩෙ ඔය ලංකාවෙත් පත්තිනි අම්මලා වගෙ ඉන්න සමහර ගෑණු ලෝකෙට හොරෙන් වටේ යනවා. සමහර ගෑණු ඔෆිස් එකේ එන එන බෝස්ට රෙද්ද උස්සලා පැවැත්ම හදාගන්නවා. ඒ කරගෙන මේ වගේ එකක් දැක්කාම චිකේයියා. වල් සක්කිලි ගෑණු කිය කිය කියනවා. :rofl:

    මම නම් කියන්නෙ ඩොකෙක් වෙන්න පුළුවන්කම තිබ්බා කියන්නෙ දඩ මීටරයක්නෙ. අපරාදෙ මලේ.
     

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    එහෙම ලස්සන තිබ්බා කියලා ජනප්‍රිය වෙන්න බෑ බන්. දවසට දහස් ගාණක් ඉන්ඩස්ට්‍රි එකට එනවා. කනෙක්ෂන් තිබ්බොත් මිසක් එහෙම වෙන්න බෑ බං. ඒකිට පුළුවන් දෙ තමයි ඔය කරලා තියෙන්නෙ.

    අනික ඕක සාමාන්‍ය දෙයක්නෙ බං. මමම දන්න දේ කොච්චර තියෙනවද. කස්ටිය විභාග ගොඩදාගන්න නිදාගන්න එකේ, ප්‍රමෝෂන් ගන්න නිදාගන්න එකේ සල්ලි නැති නිසානෙ මේකි නිදාගෙන තියෙන්නෙ.

    වැඩෙ ඔය ලංකාවෙත් පත්තිනි අම්මලා වගෙ ඉන්න සමහර ගෑණු ලෝකෙට හොරෙන් වටේ යනවා. සමහර ගෑණු ඔෆිස් එකේ එන එන බෝස්ට රෙද්ද උස්සලා පැවැත්ම හදාගන්නවා. ඒ කරගෙන මේ වගේ එකක් දැක්කාම චිකේයියා. වල් සක්කිලි ගෑණු කිය කිය කියනවා. :rofl:

    මම නම් කියන්නෙ ඩොකෙක් වෙන්න පුළුවන්කම තිබ්බා කියන්නෙ දඩ මීටරයක්නෙ. අපරාදෙ මලේ.
    :lol::lol::lol:
    සිරාවටම ඔය අපේ ගෑනුන්ගෙ හැටි.. උන්ට තමන්ගෙ ඇහේ තියෙන පොල් පරාලෙ පේන්නෙ නෑ.. අනුන්ගෙ ඇස් වල තියෙන පොල් කෙන්ඳ පේනවා..
     
    • Like
    Reactions: sudeewa

    pranathlcp

    Well-known member
  • Jul 19, 2009
    5,839
    1,293
    113
    Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry
    Ai ban meki sex videos wala innakota eka hithala nadda? Eki balanna ne oka video karala wikunala tiyenne ban. ANyway mama nam oka hewwe na, eth mata pudumai ape ewn meki paw paw kiyaddi :D
    Lankawe kellekge pic ekak kolla out karat ape un ekita wesi kiyanawa, Eth suddiyek salli hoyanna kamattenma porn wala idala suicide karagattama RIP lu :lol::lol::lol:

    මචන් උඹ දැන් කියපු දේ ඇත්ත වෙන්න පුළුවන්...වෙන්න පුළුවන් නෙමෙයි එත් එක තමයි ඇත්ත..එත් මම නම් ඒ විදියට නෙමෙයි මචන් හිතන්නේ...

    එකී මේ වැඩේ පටන්ගන්නකොට හිතන්න ඇති "අහ මේක අවුලක් නෑ දේ විල් ලයික් ද වේ අයි ඩු ඉට්" කියල...එත් ඉතින් ඒකිට මැරෙන්න හේතුවක් තිබුන නම් එකට හේතුවත් මේ ෆීල්ඩ් එකමයි නේද? මම කිව්වා ඒ දේ ගැනයි... :)

    අනිත් එක අර ලංකාවේ කෙල්ලෝ ගැන උඹ කියපු එක...ගොඩක් වෙලාවට ඉතින් අපේ කොල්ලෝ එහෙම තමයි, ඒ කෙල්ලට වේසි කියා කියා ඒ කෙල්ලගේ ෆොටෝස්ම බලනවා...ඒවා බල බල එකෙන් ආතල් එකත් අරගෙන අන්තිමට ඒ ජාතියේ කෙල්ලෙක්ට කැමතිත් නැහැ..."අවස්ථාවදියි" නේද ටිකක්? අනේ මන්ද..මගේ අදහස කිව්වේ :dull:

    මම එක සැරයක්වත් මේකිට "RIP" කියල කිව්වේ නැහැ බන්...මේකිට එහෙම කියල වැඩකුත් න අහ මෙකි කරගන්න පුළුවන් ලොකුම පවක් මේ වෙනකොට කරගෙන ඉවරයි...ඉස්සරහට මේ වගේ දෙයක් වෙන එක නවතිනවා නම් හොදයි... :)

    No offence mate..We all have different views on different things. :)
     
    • Like
    Reactions: sudeewa