ශල්‍යකර්මයකින් ම සූව කළ යූතු ඇපෙන්ඩිසයිට

එහෙනම් ඇපැන්ඩිස් කිව්ව ඩොකාට පොලුපාරක් දෙන්න එපැයි. කොහේ එකෙක්ද ඌ?
මේ ලඟකදි එක ගෑණු කෙනෙක්ට ආවා stroke එකක් pituitary gland එකේ. ගෑණිගෙ hormone system එක ෆුල් අංජබජල් වෙලා ඒකිගෙ දිග කොණ්ඩෙත් කපලා මීට කලින් කවමදාකවත් ඇඳපු නැති ඩෙනිම් ඇඳලා තනිකරම පිරිමි ගතියක් දාන්න පටන් අරගෙන. MRI ස්කෑන් කළාම වැඩේ හරි, Pituitary Gland එකේ නහර block වෙලා. Neurosurgeon ලක්ෂ 25ක් ඉල්ලලා තවත් Pituitary Gland එකක් බද්ධ කරන්න. අපේ දේශීය වෛද්‍යවරියක් අර ස්කෑන් මොකුත් බලන්නෙ නැතුව දින 16න් කිසිම කැපීමක් කෙටීමක් නැතුව ලෙඩේ නිට්ටාවටම හොඳ කළා. ලෙඩාට උපරිම රුපියල් 20,000 වත් වියදම් නොවෙන්න ඇති. අන්න මෙඩිසීන්. ඒවා තමා Medicine කියන්නේ. :)
 

MusaShii

Member
Jun 8, 2016
517
21
0
ඉදිරියේ රාළ;20656513 said:
මේ ලඟකදි එක ගෑණු කෙනෙක්ට ආවා stroke එකක් pituitary gland එකේ. ගෑණිගෙ hormone system එක ෆුල් අංජබජල් වෙලා ඒකිගෙ දිග කොණ්ඩෙත් කපලා මීට කලින් කවමදාකවත් ඇඳපු නැති ඩෙනිම් ඇඳලා තනිකරම පිරිමි ගතියක් දාන්න පටන් අරගෙන. MRI ස්කෑන් කළාම වැඩේ හරි, Pituitary Gland එකේ නහර block වෙලා. Neurosurgeon ලක්ෂ 25ක් ඉල්ලලා තවත් Pituitary Gland එකක් බද්ධ කරන්න. අපේ දේශීය වෛද්‍යවරියක් අර ස්කෑන් මොකුත් බලන්නෙ නැතුව දින 16න් කිසිම කැපීමක් කෙටීමක් නැතුව ලෙඩේ නිට්ටාවටම හොඳ කළා. ලෙඩාට උපරිම රුපියල් 20,000 වත් වියදම් නොවෙන්න ඇති. අන්න මෙඩිසීන්. ඒවා තමා Medicine කියන්නේ. :)
Mokakkda a lady ge nama.. Dr ge :)
 

sudeshp4

Active member
  • May 4, 2016
    630
    143
    43
    රත්මලාන
    ඉදිරියේ රාළ;20656425 said:
    ආච්චිගෙ රෙද්ද තමා :angry:

    බුද්ධරාජ කල්කයෙන් වරු 3කින් ගේමක් නැතුව හොඳ කර ගන්න පුළුවන් ආබාධයක්.

    නවීන විද්‍යාත්මක විද්‍යානුකූල දියුණු ප්‍රෝඩාවෙන් බටහිර උගත් බුද්ධිමත්තු කියාගන්නා එව්වන්ගෙ තුට්ටු දෙකට කෙළවන්න හදල තියෙන පට්ටපල් අමු තිත්ත ප්‍රෝඩාවක් තමා ඔය appendicectomy කියන්නේ. එක අතකට සාධාරණයි මොකද උන්ට බුද්ධරාජ කල්කය නෑනේ හෝ ඒ වගේ ප්‍රභල ප්‍රතිජීවකයක් නෑනෙ කොච්චර නවීන විද්‍යාත්මක විද්‍යානුකූල දියුණු වුණත්.

    නමුත් අපිට වඩා සාර්ථක අවම වියදම් සහිත විසඳුම් තියෙද්දිත් නවීන විද්‍යාත්මක විද්‍යානුකූල දියුණු උගත් බුද්ධිමතුන් කියාගන්නා MBBS සහතිකධාරී බත්කන මී ගොන්නු ඇයි appendicectomyම කරන්න කියන්නේ ? අපිට ආදරේටද ? නෑ තනිකරම අපේ මහන්සියෙන් හම්බු කරගත්තු තුට්ටු දෙකට කෙළවන්න. :angry:

    කේන්ති ගන්නෙපා සහෝදරයා.....අඩුම තරමේ එලකිරියේ අපේ එක සහෝදරයෙකුට හරි පුංචිම පුංචි දැනුවත්වීමක් වෙන්න ප්‍රයෝජනවත් වෙයි කියලයි ඔය ත්‍රේඩ් එක දැම්මේ....:lol:
     
    Mokakkda a lady ge nama.. Dr ge :)
    එයාම ඕන නෑ. ඕනෑම ප්‍රවීණ අත්දැකීම් බහුල දේශීය වෛද්‍යවරයෙක්/වරියකට පුළුවනි ඒවගේ කේස් එකක් වුණත් ගේමක් නැතුව ගොඩ දාන්න.
     

    1NAPOLION

    Active member
  • May 28, 2016
    502
    62
    28
    earth
    ඉදිරියේ රාළ;20656425 said:
    ආච්චිගෙ රෙද්ද තමා :angry:

    බුද්ධරාජ කල්කයෙන් වරු 3කින් ගේමක් නැතුව හොඳ කර ගන්න පුළුවන් ආබාධයක්.

    නවීන විද්‍යාත්මක විද්‍යානුකූල දියුණු ප්‍රෝඩාවෙන් බටහිර උගත් බුද්ධිමත්තු කියාගන්නා එව්වන්ගෙ තුට්ටු දෙකට කෙළවන්න හදල තියෙන පට්ටපල් අමු තිත්ත ප්‍රෝඩාවක් තමා ඔය appendicectomy කියන්නේ. එක අතකට සාධාරණයි මොකද උන්ට බුද්ධරාජ කල්කය නෑනේ හෝ ඒ වගේ ප්‍රභල ප්‍රතිජීවකයක් නෑනෙ කොච්චර නවීන විද්‍යාත්මක විද්‍යානුකූල දියුණු වුණත්.

    නමුත් අපිට වඩා සාර්ථක අවම වියදම් සහිත විසඳුම් තියෙද්දිත් නවීන විද්‍යාත්මක විද්‍යානුකූල දියුණු උගත් බුද්ධිමතුන් කියාගන්නා MBBS සහතිකධාරී බත්කන මී ගොන්නු ඇයි appendicectomyම කරන්න කියන්නේ ? අපිට ආදරේටද ? නෑ තනිකරම අපේ මහන්සියෙන් හම්බු කරගත්තු තුට්ටු දෙකට කෙළවන්න. :angry:

    බුද්ධරාජ කල්කය antibiotic ekakda?(nodanna nisa asami)