koooooooooooooooooo ?





නන්දා මාලනී;14605349 said:මම දැන් දින කිහිපයක් බැලුවා...මගේ ශේවෙත රාත්රිය ප්රසංගයේ , හොර පිටපත් මෙය හරහා හුවමාරු වන බව .http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1539635කරුණා කර එය එසේ නොකරන්න ..මට එයින් බිලියන ගණනක පාඩුවක් සිදිවනු ඇත..
මීට
ඔබේ සවන් පිනවූ
නන්දා මාලනී


නන්දා මාලනියත් එළකිරි ඇවිල්ලා කියහංකො...නන්දා මාලනී;14605349 said:මම දැන් දින කිහිපයක් බැලුවා...මගේ ශේවෙත රාත්රිය ප්රසංගයේ , හොර පිටපත් මෙය හරහා හුවමාරු වන බව .http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1539635කරුණා කර එය එසේ නොකරන්න ..මට එයින් බිලියන ගණනක පාඩුවක් සිදිවනු ඇත..
මීට
ඔබේ සවන් පිනවූ
නන්දා මාලනී


![]()
නන්දා මාලනියත් එළකිරි ඇවිල්ලා කියහංකො...
ekane bn... aththa thama bn... mehema upload karana 1 waradiy thama

දැං ඒක නිසා උඹ හදන්නෙ අරක අප්ලෝඩ් නොකර ඉන්නද ? 
ane ban dan ara fake yakek awilla methana renna haduwata uba oka upload nokara innawada? me DVD eken nanda malanita salli hambawenne nha, eyata chargers gewala thama show eka kale, meka sirasen karapu wedak, maah 7788 walata SMS kala karumeta mata hambune nha shit,
oka 300 keli walata kadala mediafire up karapan nathnam torrent ekak daahan api seed karannam.
nathnam inna thanak kiyapan awilla hari aran yannam


![]()
![]()
meya danna be be kiyanawa neh dan![]()
ane ban dan ara fake yakek awilla methana renna haduwata uba oka upload nokara innawada? me DVD eken nanda malanita salli hambawenne nha, eyata chargers gewala thama show eka kale, meka sirasen karapu wedak, maah 7788 walata SMS kala karumeta mata hambune nha shit,
oka 300 keli walata kadala mediafire up karapan nathnam torrent ekak daahan api seed karannam.
nathnam inna thanak kiyapan awilla hari aran yannam

habai hena wanniye inne man

ane yako upload karanna bari nam mona magulakatada me thread eka damme?oka mata thibbanam payen upload karala hama ekatama denawa.sangeethaya wikunan kana haththa.


ane ban dan ara fake yakek awilla methana renna haduwata uba oka upload nokara innawada? me DVD eken nanda malanita salli hambawenne nha, eyata chargers gewala thama show eka kale, meka sirasen karapu wedak, maah 7788 walata SMS kala karumeta mata hambune nha shit,
oka 300 keli walata kadala mediafire up karapan nathnam torrent ekak daahan api seed karannam.
nathnam inna thanak kiyapan awilla hari aran yannam
සහොදරයා ඕක කොපි කරන්න බෑ..........එහෙමයි හදල තියනව කියන්නේ.....macahnla... dvd 1ke original nisaada koheda eke file copy karaganna den naanee bn...![]()
mul part 1 nathuwa anith parts 4 copy karagaththa... mul part eka copy karaganna den na.....
mama porakagen ahuwahama kiuwa original dvd copy karanna oni wenama system 1 thiyenawa kiyala...
eka dannawada machnla mata meke fullma copy aran convert karala ubalata denna????
plz help me....