ශ්‍රී ලංකා ක‍්‍රිකට් කණ්ඩායමේ මතගැටුමක්

Thinking

Member
Oct 31, 2011
240
61
0
ශ්‍රී ලංකා ක‍්‍රිකට් කණ්ඩායමේ මතගැටුමක්

ශ්‍රී ලංකා ක‍්‍රිකට් කණ්ඩායමේ මතගැටුමක්

සංචාරක ශ්‍රී ලංකා කණ්ඩායම හා දකුණු අප්‍රිකානු කණ්ඩායම අතර පැවති පළමු එක්දින තරඟයට පෙර තිලාන් සමරවීර කණ්ඩායමට ඇතුළත් නොකිරීම සම්බන්ධයෙන් ජ්‍යෙෂ්ඨ ක්‍රීඩකයින් අතර මතගැටුමක් තිබී ඇති බව වාර්තාවේ.

තරඟයට පෙර දින රාත්‍රී භෝජන සංග්‍රහය අතරතුරදී මෙම මතගැටුම උණුසුම් වචන හුවමාරුවක් දක්වා දුරදිග ගොස් ඇති බවටද වාර්තාවන අතර කණ්ඩායමේ ක්‍රීඩකයින් කිහිපදෙනෙකුම නායක ටී.එම්. ඩිල්ෂාන් හට පවසා ඇත්තේ තමන් එම තරඟයේදී ක්‍රීඩාකරනු ලබන්නේ තමන්ට රිසි පරිදි යනුවෙනි.

කෙසේ වෙතත් ශ්‍රී ලංකා කණ්ඩායමේ නායක ටී.එම්. ඩිල්ෂාන් මාධ්‍ය වෙත පවසා තිබුණේ දෙවන තරඟයේ සිට කණ්ඩායම ශක්තිමත්ව නැගී ක්‍රීඩා කිරීමට සූදානම් බවයි.


Code:
lankacnews
 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: RaZor_911
Oct 12, 2011
1,345
118
0
ගින්නක් නැතුව දුමක් නගින්නේ නැ වගේම .. මට හිතෙන්නේ දිල්ෂාන් කරය තම අපේ ටීම් එක අවුල් කලේ .......... මු නම් එලවන්න ඕන කොච්චර ගැහුවත් ..... ඕකට කිසිම ක්වලිටි එකක් නේ ...........
 
Nov 18, 2011
1,826
165
0
In Your Shadow
ගින්නක් නැතුව දුමක් නගින්නේ නැ වගේම .. මට හිතෙන්නේ දිල්ෂාන් කරය තම අපේ ටීම් එක අවුල් කලේ .......... මු නම් එලවන්න ඕන කොච්චර ගැහුවත් ..... ඕකට කිසිම ක්වලිටි එකක් නේ ...........
ක්‍රීඩකයන්ට බනින්න එපා බන්
 

33000W

Member
අපේ උන්ට අපි කොච්චර දේවල් කරද බන්.:frown::frown::frown: world cup එක ගැන කොච්චර බලාපොරොත්තු තියාගෙන හිටියත් ඒක පැරදුනා කියල අපි උන්ගෙ ගෙවල් ගිනි තිබ්බෙ නැහැ.:no::no::no: පෙරහැරවල් තියල උන්ව පිළිගත්තෙ. ඒත් උන්ට කෙලෙහි ගුණයක් නැහැ බන්.:(:( උන්ගැන හිතල විතරයි උන් සෙල්ලම් කරන්නෙ.:angry::angry: උන්ට රට ගැන ගානක් නැහැ.:no::no::no: තමන්ගෙ මතේට හිතුන හිතුන එක කරනව. උන්ගෙ සමගියක් නැතුව කොහොමද match එකක් දිනන්නෙ.:confused::confused::confused:උන්ට ගානක් නැහැ ගෙදර ඉදන් කට අරගෙන මුළු රටම උන් match එක දිනන කම් බලාගෙන ඉන්නව කියල.:growl::growl::growl: අපේ උන් හරියට එකතු වෙලා වැඩකළා නම් ඔය එක team එකකටවත් බැහැ අපේ team ඒකත් එක්ක හැප්පෙන්න. අපේ උන් විහින් බන් බලු වෙන්නෙ.:frown::frown::frown::frown:
 
  • Like
Reactions: RaZor_911

ruwanjrc

Well-known member
  • Sep 22, 2010
    22,327
    1,133
    113
    කෙහෙල් ගහේ
    සිරාවට බලපන්...සමරව්වීරයි, හේරත්වයි ගත්තෙ නෑ....උන් දෙන්න විතරයි ටෙස්ට් එකේ හොදට සෙල්ලම් කරේ...
     

    RaZor_911

    Well-known member
  • Jul 14, 2011
    14,284
    1
    4,526
    113
    Unknown
    අපේ උන්ට අපි කොච්චර දේවල් කරද බන්.:frown::frown::frown: world cup එක ගැන කොච්චර බලාපොරොත්තු තියාගෙන හිටියත් ඒක පැරදුනා කියල අපි උන්ගෙ ගෙවල් ගිනි තිබ්බෙ නැහැ.:no::no::no: පෙරහැරවල් තියල උන්ව පිළිගත්තෙ. ඒත් උන්ට කෙලෙහි ගුණයක් නැහැ බන්.:(:( උන්ගැන හිතල විතරයි උන් සෙල්ලම් කරන්නෙ.:angry::angry: උන්ට රට ගැන ගානක් නැහැ.:no::no::no: තමන්ගෙ මතේට හිතුන හිතුන එක කරනව. උන්ගෙ සමගියක් නැතුව කොහොමද match එකක් දිනන්නෙ.:confused::confused::confused:උන්ට ගානක් නැහැ ගෙදර ඉදන් කට අරගෙන මුළු රටම උන් match එක දිනන කම් බලාගෙන ඉන්නව කියල.:growl::growl::growl: අපේ උන් හරියට එකතු වෙලා වැඩකළා නම් ඔය එක team එකකටවත් බැහැ අපේ team ඒකත් එක්ක හැප්පෙන්න. අපේ උන් විහින් බන් බලු වෙන්නෙ.:frown::frown::frown::frown:
    ඔව බන් ටීම් එකේ උන්ගේ කිසිම සමගියක් නැ දැන්:no: ඉස්සර ලංකාව කොහොම හිටිය ටීම් එකක්ද :dull:,දේශපාලන යයි ක්රිදකෝයි ඔක්කොම දැන් කනවා ක්‍රිකට් නම් දැන් එපා ම වේල තියෙන්නේ:angry:
     

    sudumalli2009

    Well-known member
  • Jul 10, 2010
    12,065
    3,790
    113
    මුහුද පැත්තේ..
    සිරාවට බලපන්...සමරව්වීරයි, හේරත්වයි ගත්තෙ නෑ....උන් දෙන්න විතරයි ටෙස්ට් එකේ හොදට සෙල්ලම් කරේ...
    ඔව බන් හොදටම සෙල්ලම් කරපු දෙන්නා තමයි කපලා දැම්මේ... හරියට උවමනාවෙන්ම පරදින්න වගේ...:growl::(
     

    sachith19920726

    Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions
    ඔව බන් ටීම් එකේ උන්ගේ කිසිම සමගියක් නැ දැන්:no: ඉස්සර ලංකාව කොහොම හිටිය ටීම් එකක්ද :dull:,දේශපාලන යයි ක්රිදකෝයි ඔක්කොම දැන් කනවා ක්‍රිකට් නම් දැන් එපා ම වේල තියෙන්නේ:angry:

    ලංකාව කියල රටක් තියනවා කියල ලෝකෙ දන්නෙත් cricket නිසා ! මුන් දැන් ඒකටත් කෙලව ගන්න යන්නෙ ! :dull:
     

    Thinking

    Member
    Oct 31, 2011
    240
    61
    0
    අපේ උන්ට අපි කොච්චර දේවල් කරද බන්.:frown::frown::frown: world cup එක ගැන කොච්චර බලාපොරොත්තු තියාගෙන හිටියත් ඒක පැරදුනා කියල අපි උන්ගෙ ගෙවල් ගිනි තිබ්බෙ නැහැ.:no::no::no: පෙරහැරවල් තියල උන්ව පිළිගත්තෙ. ඒත් උන්ට කෙලෙහි ගුණයක් නැහැ බන්.:(:( උන්ගැන හිතල විතරයි උන් සෙල්ලම් කරන්නෙ.:angry::angry: උන්ට රට ගැන ගානක් නැහැ.:no::no::no: තමන්ගෙ මතේට හිතුන හිතුන එක කරනව. උන්ගෙ සමගියක් නැතුව කොහොමද match එකක් දිනන්නෙ.:confused::confused::confused:උන්ට ගානක් නැහැ ගෙදර ඉදන් කට අරගෙන මුළු රටම උන් match එක දිනන කම් බලාගෙන ඉන්නව කියල.:growl::growl::growl: අපේ උන් හරියට එකතු වෙලා වැඩකළා නම් ඔය එක team එකකටවත් බැහැ අපේ team ඒකත් එක්ක හැප්පෙන්න. අපේ උන් විහින් බන් බලු වෙන්නෙ.:frown::frown::frown::frown:

    sampurna aththa machan...:yes::yes:
     

    sf0

    Banned
    Oct 5, 2010
    382
    73
    0
    Team eka kotawapu Mahela ballayi Sangakkara ballayi gahala pannala danna ona team eken
     

    sf0

    Banned
    Oct 5, 2010
    382
    73
    0

    පිස්සුද බන්. එතකොට team එකෙන් ඇති වැඩක් නැහැ.:shocked::shocked::shocked:

    mun denna innakan hari yanne naha. nayaka kama epa kiyala dala gihin Dilshanta nayaka kama karanna denneth naha team eka kotawanawa.
     

    azarox

    Well-known member
  • Nov 23, 2010
    5,184
    557
    113
    Colombo
    okkoma wenne ape team eke thibena naayakathwaye thibena durwalathawaya nisai....
    eyata captaincy eka hamba wela dan godak kal thamath preasure eka handle karanna bza..kandaayama ekata ek karagena tharanga walata muhuna denna baa...eka match eka dinnama loku toks denawa hamadaama dinanawaa wage...oya poncya ayin welaa wena captain kenek path wenna one ethkota oya okkoma hariyai...:yes::yes:
     

    azarox

    Well-known member
  • Nov 23, 2010
    5,184
    557
    113
    Colombo
    Team eka kotawapu Mahela ballayi Sangakkara ballayi gahala pannala danna ona team eken


    palayan modayo moda toks nodi....fake walin awith gobba toks denna epaa ponsiyo....
    kelin waren awith kelin banapan banina eketa...
    :growl::growl:
    mathaka thiyaa ganin mahela 2007 wala Sri Lankan team eka final genawa..Sanga 2011 ape team eka final genawa...un dennawa ayin karoth kiyapan tho gihin gahanwada??
    modaya kalpana karala methana katha karapiya....un denna hinda thamai lanka cricket thiyenne...un kaatawath kade yanne naa..kiyanna thiyena de kelin kiyanwa...politics karanne naa wena kridakayo wage/...

    un denna eliyata daala umba kiyanne ape team ekath west indies team eka wage karanna da yanne???
    nikna moda tok denna epaa do..!!!:yes::yes::yes: