ශ්‍රී ලන්කා ක්‍රීකට් ටීම් එකට මොකද වෙන්න&#3545

k.v

Member
Jun 23, 2011
151
3
0
kalutara
ශ්‍රී ලන්කා ක්‍රීකට් ටීම් එකට මොකද වෙන්න&#3545

අදත් ලකුනු 131 ට ඔක්කොම අවුට්.
ටීම් 1ට මොකද වෙලා තීයෙන්නෙ?:(
 

niko111

Member
Feb 12, 2010
6,544
1,053
0
Behind U
team eka balance ne ban. balapanko methews ta passe kawda inne bat karanna. jeewan mendis aniwa enna one. kosala uwa dala hariyanawada ban 5 down bating walata. all rounders kiyanne namata witharai ban ape inne. unta bating nuth be hariyata bowling uth be. kohoma team enawada manda..
 

Derrik2012

Banned
Sep 17, 2011
466
85
0
අදත් ලකුනු 131 ට ඔක්කොම අවුට්.
ටීම් 1ට මොකද වෙලා තීයෙන්නෙ?:(

Team eke Players lata PADI dila nae ban WORLD CUP eken Passe ....
KAWUDA ban PADI NATHUWA weda karanne .

CHATER SEEN eka .....
Mandaley kachalll GOOOO 70 Iiiii
 

areyoucrazy

Well-known member
  • Oct 21, 2008
    988
    470
    63
    NY
    Team eke Players lata PADI dila nae ban WORLD CUP eken Passe ....
    KAWUDA ban PADI NATHUWA weda karanne .

    CHATER SEEN eka .....
    Mandaley kachalll GOOOO 70 Iiiii

    මාත් දැක්ක ඔය කතාව පත්තරේක තිබුනා ! අනික් එක මේ දිල්ෂාන් කාරය අවුට් උන ගමන් අනිත් එවුන් ඔක්කොම අප්සෙට් යනවා !!!:(
     

    k.v

    Member
    Jun 23, 2011
    151
    3
    0
    kalutara
    team eka balance ne ban. balapanko methews ta passe kawda inne bat karanna. jeewan mendis aniwa enna one. kosala uwa dala hariyanawada ban 5 down bating walata. all rounders kiyanne namata witharai ban ape inne. unta bating nuth be hariyata bowling uth be. kohoma team enawada manda..
    ow bn ube katwa attha.eth u aluth ekek.etnata jewn mendis awa nm hodai.tawa dilshan meta wda wagakemak arn paly krnna ona.u mulin tikak hodata paly kra nm hri
     

    k.v

    Member
    Jun 23, 2011
    151
    3
    0
    kalutara
    මාත් දැක්ක ඔය කතාව පත්තරේක තිබුනා ! අනික් එක මේ දිල්ෂාන් කාරය අවුට් උන ගමන් අනිත් එවුන් ඔක්කොම අප්සෙට් යනවා !!!:(

    ඌ කැප්ටන් විදීහට මීට වඩා වගකීමක් ගන ඕන:(
     

    eranda444

    Well-known member
  • Jun 8, 2007
    9,602
    109
    63
    40
    Lakers
    ඔව්නම් මොනාද අරහේ ඔස්ට්‍රෙලියාව ලකුනු 47 ක ගියා:lol::shocked: , ලොල් එ අතින් බලනකොට අපේ එව්න් හොදයි බන් එහෙම ගූ විදියට කාල නැනේ :P:P


    තව තරග 4ක් තියෙනේ බලමුකො මොකො වෙන්නේ කියලා;)
     
    Jul 26, 2011
    8,378
    730
    0
    no sinhala land
    ඔව්නම් මොනාද අරහේ ඔස්ට්‍රෙලියාව ලකුනු 47 ක ගියා:lol::shocked: , ලොල් එ අතින් බලනකොට අපේ එව්න් හොදයි බන් එහෙම ගූ විදියට කාල නැනේ :P:P


    තව තරග 4ක් තියෙනේ බලමුකො මොකො වෙන්නේ කියලා
    ;)

    positive thinking :cool::cool:
     

    eranda444

    Well-known member
  • Jun 8, 2007
    9,602
    109
    63
    40
    Lakers
    කලු පූසා;11340897 said:
    positive thinking :cool::cool:
    මට හිතෙනවා අපේ එව්න් අනිත් මැච් 4 හොදට සෙල්ලම් කරයි කියලා .. :)