aniwa machanniyama kreedakayek![]()




patta macho......



wow fatta oi, ekale lankawta kiyanne ceylon,


පට්ට බං..
r++++


rep+ back machoela machoooo.... loweth ... rep added 5+
Proud to be Sri lanken!!







rep 6+ backඇත්තෙන්ම මාත් දැනගන හිටියේ නෑ
6+

math ahala thibba me kathawa. adambara wenna puluwan ape ekenek.
thanx machan



awulak na broමම කට්ටා;12991489 said:thankyou machan m,e wage dheyak kiyala apiwa dhanuwath kalata
rep denna balu
