unta $ hambawenawane ban
ubalaga tiyana Rs tikata kelawenawa
සිකරට් ගහන්න එපා බං.. beer එකක් ගහපු එකා.. අරක්කු බෝතලෙන් නැවතුනාට සිගා අදින එකා over limit ගියොත් නැවතෙන්නෙ ඉතිං කුඩු වලින් තමා.. අනික අඩි දෙකක් ඇවිදගන්න බැරුව හතිය හැදෙයි ඇයි හාර්ට් attack![]()

නාවල නිහාල්;13065370 said:මෙයින් කියන්න හදන්නේ සිගරට් බීම ගැන නෙමෙ, සමාජයේ මිනිසුන්ව තරාතිරම අනුව මනින හැටි.![]()

අනික ඔය ඔවුන්ට සිකරට් බොනවටත් කම්පැනි වලින් ගෙවනව බං..උබත් සග දාල ඩෙක දාල ඩෙනිම බස්සල එහෙම සිකරට් එකක් ඇදහන් එහෙනං.. කවුරුත් මුකුත් කියන එකක් නෑ.. රබර් දෙකක් දාල කොට කලිසමක් ගහගත්තොත් නෙ ඔය අවුලඅනික ඔය ඔවුන්ට සිකරට් බොනවටත් කම්පැනි වලින් ගෙවනව බං..


උබත් සග දාල ඩෙක දාල ඩෙනිම බස්සල එහෙම සිකරට් එකක් ඇදහන් එහෙනං.. කවුරුත් මුකුත් කියන එකක් නෑ.. රබර් දෙකක් දාල කොට කලිසමක් ගහගත්තොත් නෙ ඔය අවුලඅනික ඔය ඔවුන්ට සිකරට් බොනවටත් කම්පැනි වලින් ගෙවනව බං..
ඇයි උබට ඕන දැන් මේකේ ඉන්න එවුන්ට සිගරට් පොවන්නද?නාවල නිහාල්;13065281 said:
![]()
![]()
රිතික්ලා ශාරුක්ලා සිගා ගහද්දී උන් පොරවල් අහිංසක අපි සිගා ගහද්දී රස්තියාදුකාරයෝ(ද)
යකෝ උන්ට companies වලින් කොටි ගනන් ගෙවනවා.... මොකද උන් දන්නවා ප්රසිද්ධ පුද්ගලයෙක් දාලා ඒ වැඩේ කරාම එක බලන් ඉන්න එවුනුත් එක කරනවා කියලා.... එතකොට උබලා වගේ මොල් හරක් එවා බොනව. මොකද උබලා හිතනවා shahrukh khan, cigarette බොන විදිහට බිවුවාහම උබලත් එහෙම වෙනවා කියලා..ඇයි උබට ඕන දැන් මේකේ ඉන්න එවුන්ට සිගරට් පොවන්නද?යකෝ උන්ට companies වලින් කොටි ගනන් ගෙවනවා.... මොකද උන් දන්නවා ප්රසිද්ධ පුද්ගලයෙක් දාලා ඒ වැඩේ කරාම එක බලන් ඉන්න එවුනුත් එක කරනවා කියලා.... එතකොට උබලා වගේ මොල් හරක් එවා බොනව. මොකද උබලා හිතනවා shahrukh khan, cigarette බොන විදිහට බිවුවාහම උබලත් එහෙම වෙනවා කියලා..
පොඩ්ඩක් කල්පනා කරලා බලලා දෙයක් කරපන්.. බිවුවොත් විදවන්න වෙන්නේ උබට..