Lankawe Minissunta godakma penumen samana minissu inne Ethiopia wala kiyanawa neda?
Ethakota 'She' gena mokada machan? (Ea hewath Ayesha)[/QUOTE]
“ෂී” කතාව රයිඩර් හැගාඩ් ලිව්වත් ඒක ඇලන් ක්වාටමන්ට සම්බන්ධයක් නෑ. ඒකත් පට්ටම කතාවක්.
Tfs
You must spread some Reputation around before giving it to Dodo Mahaththaya again.![]()
Bump
You have given out too much Reputation in the last 24 hours, try again later
![]()
Good post
bump
Bump
දුවගෙන ආවට පලවෙනි පිටිව එන්න පින නෑ
Bump
bump.
එල
good post
Bump
Good post
බම්ප්...
denui kiyawala iwara wune
Ela bun
Thanks!![]()
tfs+
bump
ELA REP++++++
Bump.
bump
BUMP
Bump
නියම පොස්ට් එකක්. ගොඩක් මහන්සි වෙලා කියල පෙනවා.
තව තවත් මේ වගෙ හොද පොස්ට් ලියන්න කියලා සුබ පතනවා.
ඔන්න මගෙන් + 4 රෙෆ් ඔයාට.



Lankawe Minissunta godakma penumen samana minissu inne Ethiopia wala kiyanawa neda?
India![]()
ඉතියෝපියාවෙ කෙල්ලො පට්ට ලස්සනයි. ඒ වගේම සෙක්සි ලුකින්. අනිත් අප්රිකානු ඒවුන්ට වඩා හැදියාවකුත් තියෙනවා. ඒ දවස්වල මාත් එක්ක ෆිට් වුන ඉතියෝපියන් කෙල්ලෙක් හිටියා (not girl friend). ඒ හින්දා තමයි මම දන්නෙ.
Ethakota 'She' gena mokada machan? (Ea hewath Ayesha)
Ethakota 'She' gena mokada machan? (Ea hewath Ayesha)[/QUOTE]
“ෂී” කතාව රයිඩර් හැගාඩ් ලිව්වත් ඒක ඇලන් ක්වාටමන්ට සම්බන්ධයක් නෑ. ඒකත් පට්ටම කතාවක්.
අයේෂා පොත නම් කියවල නෑ. සොලමන් රජුගේ නිධානය කතාවට සම්බන්ධ පොත් 02 යි.![]()
Good stuff.
Gugula maaya kariya mathakada?
දැනුයි අමාරුවෙන් කියෝලා ඉවර කලේ ....
පට්ට ලස්සන ත්රෙඩ් එකක් මේපාරත් දාලා තියනවා ...
නොදන්න දේවල් ගොඩක් දැන ගත්තා........
ඒවගේම කරුණු ගැලපීමත් හොදට කරලා තියනවා .ඒත් අර බයිබල් කතානම් ග්රීක් වගේ කිසිම දෙයක් තේරුනේ නෑ ..
ඒත සමස්ථයක් විදිහට කතාව තේරුනා ...
ස්තූතී මෙහෙම ත්රෙඩ් දානවාට.එහෙම නම් ඊලඟ අවුරුද්දෙත් අලුත් ත්රෙඩ් එකකින් හමුවෙමු...
සුභ අලුත් අවුරුද්දක් වේවා....
මේ අවුරුද්දෙවත් කෙල්ලෙක් සෙට් වෙන්න කියලා ප්රාර්ථනා කරණවා .
ආයි කියන්න ඕනෙ ඔයාගෙ ප්රාර්ථනාව හොදයි ඒත් මේරටේ ප්රශ්ණ නම් ලබන අවුරුද්දෙ විසදගන්න බෑ ......




