මේ කතාව නම් සිරාම ඇත්ත... මම හික්කඩුව, අලුත්ගම, මාතර, තංගල්ල, නුවර හැම තැනම වැඩකරලා තියනවා. අපේ මිනිස්සු බලන්නේ උන්ව හුරගෙන කන්න. සල්ලි හොයන්න ඕනේ .ඒ උනාට උන්ට නොතේරෙන්න එක කරන්න ඕනේ.
එකටම අපේ beach boysla කියල ජාතියක් ඉන්නවා උන් මරා ගන්නවා සුද්දෝ බෙදා ගන්න බැරුව. party කපනවා කියල කියන්නේ ඔය seen එක.... ඔය අපේ රත්තරං අයියත් beach boy කෙනෙක් කියන්නේ....
අනික දැන් එන සුද්දොත් අන්තිම කුණු සුද්දෝ.. උන් ඉන්නෙත් ගාන අඩුම place වල... කන්නෙත් එහමයි... රුපියලක් වියදම් කලත් හොදට හොයල බලල තමයි... මම නම් හිතන්නේ ගොඩක් සුද්දෝ ලංකාවට එන්නේ උන්ගේ winter එකේ ඉන්න වියදම අඩුවෙන් ඉන්න. මොකද winter එකට උන්ගේ රටවල ගොඩක් working hours අඩුයි. income එක අඩුයි වියදම වැඩියි. නැතුව ඇවිදලා ජොලි කරන්න නෙවෙයි. ලාබෙට winter එක spend කරන්න...