
සජිත් කියන එක කටට ආවෙත් නෑ හරියට පොරගේ![]()
මේ එක එක මීඩියා වේසියන්ට් ඕනේ ඕනේ විදියට ආන්ඩු හදන්න දෙන්න නරකයි

ජනාධිපති ෆේල් අගමැති ෆේල් රනිල් සවුත්තුයි අනුර සවුත්තුයි... බ... බ... මේ මේ සජිත් මහත්තයා.

aniwa, mun koi kaleka idalada dan gon sajiyawa baleta genna hadanne.මේ එක එක මීඩියා වේසියන්ට් ඕනේ ඕනේ විදියට ආන්ඩු හදන්න දෙන්න නරකයි
patta balu porayak wenna yanne dn.apita dn balan inna thiyenne mokadda wenne kiyala. Habai oka lihala eddi nm rata thawath walata gihin thiyei mokada rajapakse pakalaya lesiyen atharinne na. Gota giya kiyala unge thiyana connections and influence aduwennet naDan tama sirasata rewenne.
Parliament eka -->Still SLFP/Phottu Ponz
Aragalaya --> Lapaya or someone out of the mainstream
Sirasa (aragalaya favorite media) --> Sajiya
Onna oka lihana widiya balan hitapalla. Grab some popcorn while you are at it.
. ඕකත් කරන්නෙ රාජපස්සලා එක්ක ඩීල් දාන එක. තට්ටු මාරු ක්රමය දැන්වත් ඇති.Dan komath aai kaagahanna deyak ne machan. Katai pukai wahagena polimata yanna tiyenne. Rata inna un salli ewai dan float kalath natathpatta balu porayak wenna yanne dn.apita dn balan inna thiyenne mokadda wenne kiyala. Habai oka lihala eddi nm rata thawath walata gihin thiyei mokada rajapakse pakalaya lesiyen atharinne na. Gota giya kiyala unge thiyana connections and influence aduwennet na
මෙතැනදී උන් උදවූ කරනවා වගේ පෙනුනට, උන් උන්ගේ ඇජේන්ඩා එකට තමයි වැඩ කරන්නේ. උන්ට රාජපක්ෂලා එක්ක තියන ඇරියස් එක කවර් කරන්නේ.සිරස කොහොමත් උන්ගේ ඇජේන්ඩා එකට තමයි වැඩ කරන්නේ උඹට මෙච්චර කල් ගෝටට ම්යිනට සිරසින් ගහද්දි උන් හොඳයි රනිල්ට ගැහුවට පස්සේ අද නරකයි.