සත්ව අවිහින්සා වාදීන් වෙත ඉල්ලීමක්

Proxies

Well-known member
  • Jan 16, 2009
    10,118
    364
    83
    "Magema lokeka"
    ai ubata aliya kiwwada henduwen uge nilayata annama ridenna kiyala? ube nileyak thada karagena balapan ridennadda kiyala..uba kamathida aurudu 100k jiwath wenna pol gahaka dam wal walin gata gahala?uba kamathita jiwath wena kaleta hamadame pol athu and kithul dandu witharak kanna.yako aurudu 50 jiwath unath sapai nidahase indala..tho ilanga athme aliyek wela pinawala wage thanakata gihin indala balapan..uba edata kiyai ah man eda elakiri eke dapu de waradi neda ban kiyala.. uba dannawada oya pinnawalata gena ali pataw ape loku lokko wena eunta puda karanna hadanakota ehema nokara unwa tiyaganna kochchara gemak denawada kiyala.. ape eka veterinary docter ekektawth one na yako ali pataw pansal walatai devala walatai puda karanna..unge ekama hine un kaleta yanawa dakinna..tho wage man booruwo innakan itin deiyanngema pihitai lankawata.. oya ali 5000ma genath thoge gedara tiyan kanna dipan..ethakota un aurudu 85k jiwath wei.. ubalata mara happy ekak danei..eth ara katha karaganna bari aliyata katha karanna puluwannam ubata kiyai ubala maha ponzi haththa kiyala...meka kiwwe patta widiyata mala panala...heta davasa iwarawenakota mava bann wela tiyei...kamak na..mata kamak na..api nam aliyek dakala hari marei,,eth thva aurudu 100kin ena eunta balanna wenne alinge photo thama...:growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl:


    Ane ban...Umba hithuwada Aliya kele hitiya kiyala mas malu kanawa kiyala??YOUNGZOOLOGIST kiyala kiuwata mokada umba 1 wasare podi ekek danna deyak wath danne nene
    :oo::rofl::rofl:....Aaaaaaaa...kiyapn balanna....Aliyata kakul keeyak thiyanawada.?
     
    Last edited:

    r.pathirana

    Well-known member
  • Aug 30, 2011
    21,681
    1,985
    113
    on your location
    amme muta alin pilibada mara karunawak pahalawela thiyenne
    yako ali mas karanne .umba hithiwada harak maranawa wage alith
    mas karanawa kiyala .oya perahere yana ali athun gen wedak ganne
    wth nea .boru sathwakarunawa :lol::lol::lol:
     
    Aug 18, 2011
    6,147
    788
    0
    අලියා කෙසේ වෙතත් ඔටුවාගේ සහ ඌරාගේ විදිය නම් මට තේරුණා:rofl::rofl::P:P

    වැඩේ කියන්නේ මොහොමඩ් ලොක්කා ඔටුවන්ට නිදහසේ චූ කරන්න වත් දීලා නෑ නේ. ඔටුවා චූ කරනකොට ඒ චූ ටික බොන්න කියලා තියෙනවා.
    ඔටුවගේ ආත්ම ගෞරවය නැති කරලා. ඌට මොනවා හිතෙනවා ඇත්ද?? ගෑනු ඔටුවෙක් චූ කරනකොට ඒකට පොල්කට්ට අල්ලං ඉන්න එක ඒ ඔටුවගේ හිරි-ඔතප් බිදීමක් ණේද?? ඊක්කා.:angry::angry: කාන්තාරයේ නැව කියන ඔටුවට එහෙම කරන එක හරිද?? ප්‍රවාහන මාධ්‍යයක්, මස්, කිරි දෙන සතාට චූ කරන්නවත් දෙන්නේ නැති එක කොච්චර වැරදිද?? ඔන්න ආගමේ ලොක්කොම ආදුරුශ දීපු හැටි. :D:D
     

    r.pathirana

    Well-known member
  • Aug 30, 2011
    21,681
    1,985
    113
    on your location
    බින්දු;11018484 said:
    අලියා කෙසේ වෙතත් ඔටුවාගේ සහ ඌරාගේ විදිය නම් මට තේරුණා:rofl::rofl::P:P

    වැඩේ කියන්නේ මොහොමඩ් ලොක්කා ඔටුවන්ට නිදහසේ චූ කරන්න වත් දීලා නෑ නේ. ඔටුවා චූ කරනකොට ඒ චූ ටික බොන්න කියලා තියෙනවා.
    ඔටුවගේ ආත්ම ගෞරවය නැති කරලා. ඌට මොනවා හිතෙනවා ඇත්ද?? ගෑනු ඔටුවෙක් චූ කරනකොට ඒකට පොල්කට්ට අල්ලං ඉන්න එක ඒ ඔටුවගේ හිරි-ඔතප් බිදීමක් ණේද?? ඊක්කා.:angry::angry: කාන්තාරයේ නැව කියන ඔටුවට එහෙම කරන එක හරිද?? ප්‍රවාහන මාධ්‍යයක්, මස්, කිරි දෙන සතාට චූ කරන්නවත් දෙන්නේ නැති එක කොච්චර වැරදිද?? ඔන්න ආගමේ ලොක්කොම ආදුරුශ දීපු හැටි. :D:D

    :yes::yes::yes::yes::lol::lol::lol::lol:
    :yes::yes::yes::yes:::lol::lol::lol::lol:
     

    nadimal

    Well-known member
  • Dec 25, 2008
    11,194
    1,796
    113
    Badulla
    පළිගැනීමේ දූතයා;11018448 said:
    ඔබ තුමාට පෙරහැරේ යන ඇතාගේ දුක ඔයතරමටම දැනෙනවද?:(
    ඇයි ඔබ තුමාට දැනෙන්නේ නැත්තේ අර රට පුරා මසට මරන:(හරකුන්ගේ/කුකුලන්ගේ/ඌරන්ගේ:baffled: දුක?:frown:එතකොට දවස පුරා කොට ඇදලා මහන්සිවෙන අලි,ඇතුන්ගේ දුක?
    :(
    පෙරහැරේ ගෙනියන්නේ කැලෙන් උස්සගෙන ආපු වත්:rofl:,පැහැරගෙන ආපු:Pවත් ඇතුන්,අලින් නෙවේ:no:.පොඩි කාලේම විවිද කරදර වලට පත්වීම වගේ හේතු නිසා ඇත් අතුරු සෙවන,පින්නවල වගේ ස්ථාන වල හැදිච්ච වැඩිච්ච අලි/ඇතුන්.අනික අලියා පෙරහැරේ ගියා කියලා ඌට සතෙක්ට ලැබිය යුතු අයිතිවාසිකම් අහිමි කරලා නෑ:no: කන්න බොන්න:),ලෙඩක් හැදුනම ප්‍රතිකාර ලබන්න,ලිංගිකව එකතුවෙන්න,:rofl:ඒ සතාට අවස්තාව දෙනවා.හෙන්ඩුව පාවිච්චි කරන්නේ අලියව පාලනය කරන්න මිසක් වදදෙන්න:yes: නෙවේ.දැන් අහන්න එපා “ඔයා කැමතිද කවුරුත් ඔයාට හෙන්ඩුවෙන් අනිනවට කියලා“ කියලා එහෙම මගෙන්.මොකද අලියව පාලනය කරන්න හෙන්ඩුව පාවිච්චි කරන්න හොඳ නැත්නම් දරුවෝ යහමගට ගන්න දෙමව්පියෝ/ගුරුවරු දරුවන්ට දඬුවම් කරන එකත් වැරදි දෙයක් වෙනවා.:yes:.ඔබ තුමාට ඔය තරම් සත්තු ගැන අනුකම්පාවත් තියෙනවනම් ගිහින් අර මරණෙට කැපවුණ ගවයෝ ටිකක් නිදහස් කරන්න බලන්න.:yes:
    :yes::yes::yes::yes:
     

    Chrisrg

    Member
    Sep 17, 2011
    2,334
    215
    0
    කඩුවෙල
    Ane umba la wage "ponnayo" UMBALA PERAHARAWAL WALA YANA ALI NAWATANNA ISLLA" Ali minis gatum waladi merena ali tika beraganin!

    Baby-elephant.jpg

    hakkapatas!

    decay.jpg

    wagawakagadi wedi wadichcha aliyek! maranasanna mohotha

    "Around 250 elephants are killed annually, mostly by farmers defending their crops or villages. "(250 kta asanna ali sankayawak warshikawa maranayata pathwena thamange gamniyangama/wagawal araksha karanna gihilla govinge atin)

    Peraharalawal wala yana ali nawatanna islla keledi marena alitika beraganin!
    image.php
    !!!!


    Meka ape sinhala baudda sanskruthiya ! ekata kelinna hadanna epa! ali perahare giyapuden!!


    frontl.gif




    Puluwannam loku deyak meka nawattla idapan!! harak marana eka !!
    image.php


    2130168299_c3c1839c85.jpg
     
    Last edited:

    2YK

    Member
    Sep 20, 2011
    58
    5
    0
    හුරු වෙන එක කොහොම වෙතත් අලි ටික වඳ වෙලානම් යය්, ඕක තමය් කුහකත්වය කියන්නෙ, වැරදි දේට වැරදියි කියන්නෙ නැතුව වැල් වටාරන් යනව. එක්කො ඔයා හොන්ද බෞද්ධයෙක් නෙමෙය් නැත්තන් සුවර් එකට NGO කාරයෙක් අපේ ධර්මෙ වනසන්න ආපු, නැත්තන් බුදු හාමුදුරුවො එපා කියල තියෙන දේ සාධාරනී කරනය කරන්න හදය් ඇ

    මොඩ කතා කියන්න එපා බන්.අලි වද වෙන්නෙ කැලැ එලි කිරිම,අලුතෙන් අලි ඉන්න ප්‍රදෙශ ජනාවාස විම,දඩයම් කිරිම නිසා,එහෙම නැතුව පෙරහැරෙ යන නිසා නෙමෙ,මම කලින් කිව්වා ඇත් අතුරු සෙවණ,,පින්නවල අලි අනාතාගාරයෙ ඉන්න බොහො අලි යම් යම් හෙතු නිසා තම මවගෙන් වෙන් උනු සතුන්.
    වෙ*ගෙ පුතෝ tho nam තරුණ සත්ව්එදින්ගෙ සංගමයෙ hitapu h****nek nemei..tho hitiyanam tho oya wage p***a katha kiyanna..thota wada mole tiyenawa booruwonta.. :rofl: :rofl: :rofl: tho wage ekek thoge amma bihi kalata wada hondai thoge booruwek bihikalanam..tho wage kalakanni haththa thamai lankawe sathektawath inna dennaththe.. තරුණ සත්ව්එදින්ගෙ සංගමයෙ nama wikunagena kanna epa yako..thoge ammatath hena gahai

    moda p*nnayo thoge kata puka wage tibba paliyata kiyawanna epa.,,api arabikarayo wage saththu marana jathiyakda? suddo ashwayo pite yanawa..un e karanneth waradi wadak..kalwe satha aithi kale yako.. tho minihek unata mokada thota kale sathekta tharamwath molayak na... ai suddo deyak kaloth apith e de karanna oneda?? arabi karayo deyak karaoth apith karanna oneda? tho nam amba boorwek.. thoata hamadema joke da? joke nam daganin elakiri joke thread eke booruwa..

    kale ali ubata wayasa kiyalada marenne? unge marana sahathike regiseter karanne ubada? pala gono yanna... tho wage mee gon wassek man me thun loke dakala na... කොටි සිංහයො වගෙ සතුන් පාලයනය කරන්න කසයක් ?? koheda kiyapan..circus wala witharai yako owa karanne.circusuth thahanam karanna one..tho thoge ange tiyena harak mas halal karala kanna deeganin k*ri hambayekta..
    කැ* වෙ* බුරු හු*න්නො,තො වගෙ එකෙක් වැදුවට වඩා හොදයි තොගෙ තාත්තා කැ* ටික තොගෙ අම්*ගෙ කටට හැලුවනම්.තර්ක කරන්න දන්නැති වෙ* බල්ලා,මෙක දැනගනින් ගොන් හරකෝ තෝ දැනුමක් නැත්නම් මෙතන එන්නෙ නැතුව තොගෙ අම්* වගෙ ‍වටෙටම පු* දීපිය.</b></b> තරුණ සත්ව වෙදීන් සංගමයෙ තෝ වගෙ ගොන් හරක් හටියා කියලා දැක්කා.තෝ ඇයි විරුද්ධ වෙන්නෙ නැත්තෙ ZOO වල සත්තු හිරකරන් ඉන්න එකට.මහජන ප්‍රදර්ශණයට තියෙන එකට.තෝ සත්තු ගැන ඔච්චර වොරි වෙන එකානෙ.කොටි සිංහයො 10X10 කුඩු වල ජිවිතාන්තය දක්කවා හිරකරගෙන ඉන්නවා තෝ දකින්න ඇති නෙද හිවලා.එවා ගැන තොට කතා කරන්න බැරිද.තෝ ZOO එකට ආපු දවස්වල එවාට විරුද්ඩහ උනාද?තොත් අර චින්පන්සි පැටව්,කොටි පැටව් අතගාලා යන්න ඇති නෙද?ආඩම්බරෙන් අනිත් අයට මෙ වගෙ චාන්ස් ලැබෙන්නෙ නැහැ කියලා හිතාගෙන.තෝ අර 10X10 කුඩුවෙ සතා ඉන්නෙ හරි සන්තොසෙන් කියලා හිතාගෙන වෙන්න ඇති ඉන්නෙ.තෝ මෙතන විරුද්ද වෙනවානම් කැ* වෙ* බල්ලා එවා ඔක්කොටම කතා කරපිය.සර්කස් වල තමා ගොනො කසයක් පාවිච්චි කරන්නෙ නැතුව ZOO කඩුවල ඉන්න සිංහයො සර්කස් පෙන්නනවද?ZOO එකෙ අලින් මෙල්ල කරන්න හෙන්ඩුව පාවිච්චි කරනවා නෙද?තෝ එක දැක්කෙ නැද්ද?</b> එංගලන්තෙ රෙස් පදින අස්වයන් රෙස් වලදි කකුල කැඩුනාහාම වෙඩි තියලා මරන්නෙ,උන්ගෙන් කෝටි ගනන් මුදල් උපයලා.ලංකාවෙ හිලැ අලින්ට අසනිප උනත් එ සත්ව හිමිකාරයො සලකනවා.බෙහෙත් හෙත් දෙනවා.වෙඩි තියලා මරන්නෙ නැහැ.</b></b> තෝ බුරුවො ලංකාවෙ කැළැ ජිවත් වෙන අලියෙක්ගෙ ආයුකාලය දන් නැහැ .මහ ලොකු සත්ත විද්‍යාඥානයා.අනෙ හුකේ.බුරු පුතෙ සත්තු ඇවිල්ලා උබට වයස කියන්නෙ නැහැ.තෝ ගිහින් හරියට කියවපන් පොත පතතෙක පොතක් කිවලා ඇවිල් වැඩ්දා වෙන්න දගලන කොහෙද යන වල් බ*ලෙක් තො .
     
    Sep 12, 2011
    884
    120
    0
    පළිගැනීමේ දූතයා;11018448 said:
    පෙරහැරේ ගෙනියන්නේ කැලෙන් උස්සගෙන ආපු වත්:rofl:,පැහැරගෙන ආපු:Pවත් ඇතුන්,අලින් නෙවේ:no:.පොඩි කාලේම විවිද කරදර වලට පත්වීම වගේ හේතු නිසා ඇත් අතුරු සෙවන,පින්නවල වගේ ස්ථාන වල හැදිච්ච වැඩිච්ච අලි/ඇතුන්.අනික අලියා පෙරහැරේ ගියා කියලා ඌට සතෙක්ට ලැබිය යුතු අයිතිවාසිකම් අහිමි කරලා නෑ:no: කන්න බොන්න:),ලෙඩක් හැදුනම ප්‍රතිකාර ලබන්න,ලිංගිකව එකතුවෙන්න,:rofl:ඒ සතාට අවස්තාව දෙනවා.හෙන්ඩුව පාවිච්චි කරන්නේ අලියව පාලනය කරන්න මිසක් වදදෙන්න:yes: නෙවේ.දැන් අහන්න එපා “ඔයා කැමතිද කවුරුත් ඔයාට හෙන්ඩුවෙන් අනිනවට කියලා“ කියලා එහෙම මගෙන්.මොකද අලියව පාලනය කරන්න හෙන්ඩුව පාවිච්චි කරන්න හොඳ නැත්නම් දරුවෝ යහමගට ගන්න දෙමව්පියෝ/ගුරුවරු දරුවන්ට දඬුවම් කරන එකත් වැරදි දෙයක් වෙනවා.:yes:.ඔබ තුමාට ඔය තරම් සත්තු ගැන අනුකම්පාවත් තියෙනවනම් ගිහින් අර මරණෙට කැපවුණ ගවයෝ ටිකක් නිදහස් කරන්න බලන්න.:yes:

    අඩේ නියම උත්තරය බං. අලි කැලයෙන් පැහර ගෙන එනවනම් එක වැරදියි,, නමුත් පෙරහරේ ගෙනියන්නේ පින්නවල අලි අනාථාගාරයෙන් නිසා කිසි ප්‍රශ්නයක් නෑ. පින්නවල ඉන්නේ අනාත වෙච්ච අලි, අම්ම තාත්තා නැති අලි.

    This is the answer to the Question that the thread starter has asked
     
    මල්ලිට සෑහෙන්න කැක්කුමක්නේද තියෙන්නේ,
    ෆේක් බල්ලො කියන දේවල් කවුද ගනන් ගන්නේ,
    තොගේ ආගම මොකක්ද?
    තොපි ආගම හංගගෙන එන්නේ තොට ලැජ්ජද යකෝ තොගේම ආගම ගැන?
    ආගමත් එක්ක කතා කරන්න ආවොත් තොගේ සායම හේදෙයි කියලා බයද?
    තෝ වගේ අවජාතකයෙක් ගොන් තර්කයක් ගෙනාවම,
    තෝ බෞද්ධයෙක් කිව්වම අපි ඒක පිලිගනිද?
    අපිත් හරක්ද?
    ඕක කියපන බත් කන හරක් ඉන්න අඹේපුස්සෙ වැස්සියෙක්ට,
    උබ කියන දේ අහගෙන ඔලුව හරි ඌ වන වන ඉදිවිම්,
    අලියා ඇතා කොච්චර ආඩම්බරයකින්ද යන්නේ,
    තෝ මෙච්චර ලංකාවෙ ඉදලත් ඒවගේ සිද්දි දැක්කේ නැද්ද?
    අපරාදේ බං උබලගේ තාත්තගේ මහන්සියත් වතුරේ
     

    bartict

    Member
    Jul 18, 2008
    257
    39
    0
    බින්දු;11018484 said:
    අලියා කෙසේ වෙතත් ඔටුවාගේ සහ ඌරාගේ විදිය නම් මට තේරුණා:rofl::rofl::P:P

    වැඩේ කියන්නේ මොහොමඩ් ලොක්කා ඔටුවන්ට නිදහසේ චූ කරන්න වත් දීලා නෑ නේ. ඔටුවා චූ කරනකොට ඒ චූ ටික බොන්න කියලා තියෙනවා.
    ඔටුවගේ ආත්ම ගෞරවය නැති කරලා. ඌට මොනවා හිතෙනවා ඇත්ද?? ගෑනු ඔටුවෙක් චූ කරනකොට ඒකට පොල්කට්ට අල්ලං ඉන්න එක ඒ ඔටුවගේ හිරි-ඔතප් බිදීමක් ණේද?? ඊක්කා.:angry::angry: කාන්තාරයේ නැව කියන ඔටුවට එහෙම කරන එක හරිද?? ප්‍රවාහන මාධ්‍යයක්, මස්, කිරි දෙන සතාට චූ කරන්නවත් දෙන්නේ නැති එක කොච්චර වැරදිද?? ඔන්න ආගමේ ලොක්කොම ආදුරුශ දීපු හැටි. :D:D

    ඔන්න මේ අවජාතක තිරිසනා මෙතනටත් ඇවිල්ල උම්බෑ ගානවා. තව ආගමකට ගරු කරන්න බැරි එකා තිරිසනෙක්ම තමයි. තෝ වගේ අවජාතක බල්ලෝ ලෝකෙට බිහි කරන්නේ ගනිකාවකුයි පිම්පියෙකුයි එක්වීමෙන් පමණයි පිම්පියත් කකුල් හතරේ එකෙක් විය යුතුමයි. අවලම් කමේ තරම කොච්චර යහපත් දේ කියල දුන්නත් එකටත් කුණු හරප කියනවා.
     
    Aug 18, 2011
    6,147
    788
    0
    ඔන්න මේ අවජාතක තිරිසනා මෙතනටත් ඇවිල්ල උම්බෑ ගානවා. තව ආගමකට ගරු කරන්න බැරි එකා තිරිසනෙක්ම තමයි. තෝ වගේ අවජාතක බල්ලෝ ලෝකෙට බිහි කරන්නේ ගනිකාවකුයි පිම්පියෙකුයි එක්වීමෙන් පමණයි පිම්පියත් කකුල් හතරේ එකෙක් විය යුතුමයි. අවලම් කමේ තරම කොච්චර යහපත් දේ කියල දුන්නත් එකටත් කුණු හරප කියනවා.


    1. ලමා අපචාරකයෙකුට මම ගරු නොකරමි. ඌට දඬුවම් දිය යුතුයි. ඌට පු* උඩ දාගෙන වදින එවුන් ගස් බැඳිය යුතුයි
    2. මංකොල්ලකාර හොරෙක්ට මම ගරු නොකරමි. ඌට නීතියෙන් දඬුවම් දිය යුතුයි
    3. ස්ත්‍රී දූශකයෙක්ට මම ගරු නොකරමි. ඌගේ අහවල් එක බල්ලන්ට කන්න දැමිය යුතුයි
    4. MILF hunterයන්ට් මම ගරු නොකරමි. වැඩිහිටියන් දෙස මොවුන් වැඩිහිටියන් කියන ආකල්පෙන් බලන්න බැරි වල් අවලමෙක්ට ගරු කරන මෝඩයෙක් නෙවෙයි මම
    5. ගංජා ඩ්‍රීම්ස් දැකලා ඒවා දේව වචන කියපු , ඔටු චූ බීපිය කියපු, මැස්සෝ කාපිය කියපු නූගත් ගොං බුවෙක්ට මම ගරු නොකරමි
    5. මිනීමරුවෙක්ට මම ගරු නොකරමි, ඌට මරණ දඬුවම දිය යුතුයි
    6. ඉහත යහපත් දේ කරපු මොහොමඩ් යන නාකි සල්ලාල ලමා අපචාරක, ස්ත්‍රී දූශක නූගත් මෝඩ කාලකණ්ණියාට හෝ උගේ අනුගාමික හම්බයන් එකෙක්ටවත් මම ගරු නොකරමි :lol::lol::lol::lol:

    අනුං හදන්න කලිං මොහොමඩයාගේ චරිතේ සුද්දකොරං වරෙං :D:D
     
    Aug 18, 2011
    6,147
    788
    0
    ගල්පාත මහත්තයා;11018767 said:
    මල්ලිට සෑහෙන්න කැක්කුමක්නේද තියෙන්නේ,
    ෆේක් බල්ලො කියන දේවල් කවුද ගනන් ගන්නේ,
    තොගේ ආගම මොකක්ද?
    තොපි ආගම හංගගෙන එන්නේ තොට ලැජ්ජද යකෝ තොගේම ආගම ගැන?
    ආගමත් එක්ක කතා කරන්න ආවොත් තොගේ සායම හේදෙයි කියලා බයද?
    තෝ වගේ අවජාතකයෙක් ගොන් තර්කයක් ගෙනාවම,
    තෝ බෞද්ධයෙක් කිව්වම අපි ඒක පිලිගනිද?
    අපිත් හරක්ද?
    ඕක කියපන බත් කන හරක් ඉන්න අඹේපුස්සෙ වැස්සියෙක්ට,
    උබ කියන දේ අහගෙන ඔලුව හරි ඌ වන වන ඉදිවිම්,
    අලියා ඇතා කොච්චර ආඩම්බරයකින්ද යන්නේ,
    තෝ මෙච්චර ලංකාවෙ ඉදලත් ඒවගේ සිද්දි දැක්කේ නැද්ද?
    අපරාදේ බං උබලගේ තාත්තගේ මහන්සියත් වතුරේ

    ඔටුවා දුටුවෙහිද??
    :lol::lol:
     
    බින්දු;11019053 said:
    1. ලමා අපචාරකයෙකුට මම ගරු නොකරමි. ඌට දඬුවම් දිය යුතුයි. ඌට පු* උඩ දාගෙන වදින එවුන් ගස් බැඳිය යුතුයි
    2. මංකොල්ලකාර හොරෙක්ට මම ගරු නොකරමි. ඌට නීතියෙන් දඬුවම් දිය යුතුයි
    3. ස්ත්‍රී දූශකයෙක්ට මම ගරු නොකරමි. ඌගේ අහවල් එක බල්ලන්ට කන්න දැමිය යුතුයි
    4. MILF hunterයන්ට් මම ගරු නොකරමි. වැඩිහිටියන් දෙස මොවුන් වැඩිහිටියන් කියන ආකල්පෙන් බලන්න බැරි වල් අවලමෙක්ට ගරු කරන මෝඩයෙක් නෙවෙයි මම
    5. ගංජා ඩ්‍රීම්ස් දැකලා ඒවා දේව වචන කියපු , ඔටු චූ බීපිය කියපු, මැස්සෝ කාපිය කියපු නූගත් ගොං බුවෙක්ට මම ගරු නොකරමි
    5. මිනීමරුවෙක්ට මම ගරු නොකරමි, ඌට මරණ දඬුවම දිය යුතුයි
    6. ඉහත යහපත් දේ කරපු මොහොමඩ් යන නාකි සල්ලාල ලමා අපචාරක, ස්ත්‍රී දූශක නූගත් මෝඩ කාලකණ්ණියාට හෝ උගේ අනුගාමික හම්බයන් එකෙක්ටවත් මම ගරු නොකරමි :lol::lol::lol::lol:

    අනුං හදන්න කලිං මොහොමඩයාගේ චරිතේ සුද්දකොරං වරෙං :D:D

    ඌට එච්චර හොදින් කතාකරන්න එපා බං,
    උබ කතා කලා නම්බු වැඩි:P:lol:
     

    asantha1984

    Junior member
  • Jul 10, 2006
    281
    20
    18
    ඔයා කොහොමද කියන්නෙ ඇතා ගාම්භීරෙන් යනව කියල, ඇතා ඔයාට කිව්වද. නැත්නම් ඇත්තු මේ විදියට හැසිරෙන්නෙ ගාම්භීරත්වය ඇති උනාම කියල සත්ව විද්‍යාවෙන්ද ඔයා පැහැදිලි කරන්නෙ?

    ethakota athaa ubata kiwwada karaduwa geniyana eka karadarayak kiyala.......:rofl: motta buruwa.....:P
     
    Last edited:

    saki2

    Member
    Apr 30, 2010
    676
    100
    0
    Kandy
    elephant.jpg

    අපේ මර්වින් සිල්වා ඇමති තුමය් තව පිරිසකුය් එකතුවෙලා අර කෝවිලක වෙන කාලකන්නි බිලි පූජාව නැවැත්තුව, ඒක ලොකු පින් කමක්. ඉතින් මගේ තව ඉල්ලීමක් තියෙනව. ඔය විදියටම පාරෙ පෙරහැරක් යන කොට ඒකට මැදිහත් වෙලා අලි ටික නිදහස් කරන්න කියල උද්ගෝශනය කරන්න බැරිද? මොකද මමත් හොඳ බෞද්ධයෙක්, මම කැමති නැහැ සත්තුන්ට වධ දෙනවට, අපේ ධර්මෙ හැටියට ඕව අනුමත කරන්නෙ නැහැ නේද මහත්තයො. අර කැලේ නිදහසේ ජීවත් වෙන සත්තුන්ව ජීවිත කාලෙ පුරාම දම්වැල් වලින් හිර කරල තියාගෙන ඌට හෙන්ඩුවෙන් අනිනව, පැටවුන්ව අම්මගෙන් වෙන් කරනව, ඒ මදිවට හැතැප්ම ගනන් ඇවිද්දෝනව, පිටේ කරඬු තියන් යන්න වෙනව, මිනිස්සු පටවන් යන්න වෙනව, බලෙන්ම චෛත්‍ය වලට වන්දන්න පුරුදු කරෝනව, ඒ සතාට ජීවීතේට කැලයක් දකින්න හම්බෙන්නෙ නැතුව ඔහේ මැරිල යනව අන්තිමට, අපේ රටේ අලි ඇත්තු ඉන්නෙත් 5000 ලු. ඉතින් මම ඉල්ලා සිටින්නෙ මේක ගැනත් පියවරක් ගන්න, මේ පෙරහැරක් මැදට පැනල විරෝධය පාන්න පුලුවන්නම් අර කෝවිලේදි වගේ මම ඒක අගය කොරනව. ඉස්තූතිය්.

    මේ කථාව සර්ව සම්පූර්ණ නෑ සහෝදරයා.අලිය කියන්නේ හුගක් අහිංසක ‍සතෙක් කියල අපි හැමෝම පිලිගන්නවා.ඔයා කියන්නෙ පෙරහැරේ ගෙනියන අලි බලෙන් පෙරහැරේ ඇදගෙන යනව කියලද?.එහෙම හිතාගෙන ඉන්නවනම් වැරදි සහෝදරයා.මොකද අලිත් කැමතියි පෙරහැර වගේ උතුම් පුණ්‍ය කටයුත්තකට සහභාගි වෙන්න.උදාහරණයක් විදියට මම කියන්නම් දළදා මාළිගාවෙ පැවැත්වෙන වාර්ෂික ඇසළ පෙරහැරේ දළදා වහන්සෙ වඩම්මවන ඇතා, කරඩුන් වහන්සෙ හරියට සවිකරල නැත්නම් ඉදිරියට ගමන් කරන්න අණ දුන්නත් හෙලවෙන්නේවත් නෑ.ඒ දළදා වහන්සේට තියන ගෞරවය නිසා දළදා වහන්සේ ට හානි වෙයි කියන බය නිසා.ඒ වගේම දළදා වහන්සෙ වඩම්මවන මාර්ගයේ පාවඩ දමනකල් ඇතා ඉදිරියට අඩියක්වත් ති‍යන්නේ නෑ.මේ අපි ඇහින් දැකපු දේවල්.ඉතිං ඇතා ඒ දේට අකමැතිනම් එහෙම ඉන්නෙ නෑ නේද?..

    ඒ නිසා ඔයා මේ කියන විදියට අලින්ව නිදහස් කරන්න කියන්නෙ මොන හේතුවක් නිසාද කියල දන්නේ නෑ.ඒත් මට තේරෙන විදියට අලින්ට මෙතනදි වධ හිංසාවක් වෙන්නේ නෑ..

    නතර කරන්න ඕනි මේව නෙවෙයි..මස් කඩවල කොකුවල එල්ලෙන අපේ කිරි අම්මාවරුන්ගෙ මළසිරුරුයි.
     

    Ohnoes

    Banned
    Sep 26, 2011
    69
    2
    0
    ethakota athaa ubata kiwwada karaduwa geniyana eka karadarayak kiyala.......:rofl: motta buruwa.....:P

    අනෙ නැහැ නැහැ, පිටේ බර තියල දම් වැල් දාල හෙන්ඩුවෙන් අනින කොට ඇතාට හරි ජොලි ඇති එහෙනම්, අලින්ට එහෙනම් අමුතුම ස්නායු පද්ධතියක් ඇත්තෙ, බුදු හාමුදුරුවො උනත් කිව්වෙ මොන සතා උනත් වේදනාවට අකමැතියි කියල, එහෙනම් බුදු හාමුදුරුවන්ට කියන්න තිබ්බනෙ ඇත්තු විතරක් වේදනාවට හරි කැමතිය කියල.
     

    Ohnoes

    Banned
    Sep 26, 2011
    69
    2
    0
    මේ කථාව සර්ව සම්පූර්ණ නෑ සහෝදරයා.අලිය කියන්නේ හුගක් අහිංසක ‍සතෙක් කියල අපි හැමෝම පිලිගන්නවා.ඔයා කියන්නෙ පෙරහැරේ ගෙනියන අලි බලෙන් පෙරහැරේ ඇදගෙන යනව කියලද?.එහෙම හිතාගෙන ඉන්නවනම් වැරදි සහෝදරයා.මොකද අලිත් කැමතියි පෙරහැර වගේ උතුම් පුණ්‍ය කටයුත්තකට සහභාගි වෙන්න.උදාහරණයක් විදියට මම කියන්නම් දළදා මාළිගාවෙ පැවැත්වෙන වාර්ෂික ඇසළ පෙරහැරේ දළදා වහන්සෙ වඩම්මවන ඇතා, කරඩුන් වහන්සෙ හරියට සවිකරල නැත්නම් ඉදිරියට ගමන් කරන්න අණ දුන්නත් හෙලවෙන්නේවත් නෑ.ඒ දළදා වහන්සේට තියන ගෞරවය නිසා දළදා වහන්සේ ට හානි වෙයි කියන බය නිසා.ඒ වගේම දළදා වහන්සෙ වඩම්මවන මාර්ගයේ පාවඩ දමනකල් ඇතා ඉදිරියට අඩියක්වත් ති‍යන්නේ නෑ.මේ අපි ඇහින් දැකපු දේවල්.ඉතිං ඇතා ඒ දේට අකමැතිනම් එහෙම ඉන්නෙ නෑ නේද?..

    ඒ නිසා ඔයා මේ කියන විදියට අලින්ව නිදහස් කරන්න කියන්නෙ මොන හේතුවක් නිසාද කියල දන්නේ නෑ.ඒත් මට තේරෙන විදියට අලින්ට මෙතනදි වධ හිංසාවක් වෙන්නේ නෑ..

    නතර කරන්න ඕනි මේව නෙවෙයි..මස් කඩවල කොකුවල එල්ලෙන අපේ කිරි අම්මාවරුන්ගෙ මළසිරුරුයි.

    උන් ඒව කරන්නෙ පුරුද්දට, පින් පව් ආගම ධර්මය වගේ සංකල්ප දැනෙන්නෙ මිනිස්සුන්ට විතරය්, ඒව සත්තුන්ට දැනෙන්න තරම් බුද්ධි මට්ටමක් නැහැ. අනිත් එක පෙරහැරවල් කීයකදිනම් අලි කුලප්පු වෙලා තියෙනවද, ඇත්ගොව්වො කී දෙනෙක් උන්ව පුරුදු කරන්න ගිහින් අනතුරු වලට ලක් වෙලා තියෙනවද, උන් ඔච්ච්ර භක්තියකින් නම් ඕව කරන්නෙ උන්ට දම් වැල් දාන්නෙ මොකටද.
    අලි නිදහස් කරන්න කියන්නෙ ඒක සත්ව හිංසාවක් නිසා. වෙන අය තමන්ගෙ ආගම නිසා සත්තු මරන එක වැරදියි වගේම අපේ සංස්කෘතික අංග නිසා සත්තුන්ට ඔහොම කරන එක වැරදියි, අනිත් එක පැහැදිලිව අපේ බුදු හාමුදුරුවො ඕව ප්‍රතික්ශේප කරලය් තියෙන්නෙ.
     

    Chrisrg

    Member
    Sep 17, 2011
    2,334
    215
    0
    කඩුවෙල
    අනෙ නැහැ නැහැ, පිටේ බර තියල දම් වැල් දාල හෙන්ඩුවෙන් අනින කොට ඇතාට හරි ජොලි ඇති එහෙනම්, අලින්ට එහෙනම් අමුතුම ස්නායු පද්ධතියක් ඇත්තෙ, බුදු හාමුදුරුවො උනත් කිව්වෙ මොන සතා උනත් වේදනාවට අකමැතියි කියල, එහෙනම් බුදු හාමුදුරුවන්ට කියන්න තිබ්බනෙ ඇත්තු විතරක් වේදනාවට හරි කැමතිය කියල.

    Hari dan umba kiyana vidihata perahare Karudawa arana yanna ali netuwa moakak hari yojana kapan balanna!!

    Mokada me umbata welatyenne umbata pelahare aliyek kulappuwela gahuwada?:P
     

    Ohnoes

    Banned
    Sep 26, 2011
    69
    2
    0
    ගල්පාත මහත්තයා;11018767 said:
    මල්ලිට සෑහෙන්න කැක්කුමක්නේද තියෙන්නේ,
    ෆේක් බල්ලො කියන දේවල් කවුද ගනන් ගන්නේ,
    තොගේ ආගම මොකක්ද?
    තොපි ආගම හංගගෙන එන්නේ තොට ලැජ්ජද යකෝ තොගේම ආගම ගැන?
    ආගමත් එක්ක කතා කරන්න ආවොත් තොගේ සායම හේදෙයි කියලා බයද?
    තෝ වගේ අවජාතකයෙක් ගොන් තර්කයක් ගෙනාවම,
    තෝ බෞද්ධයෙක් කිව්වම අපි ඒක පිලිගනිද?
    අපිත් හරක්ද?
    ඕක කියපන බත් කන හරක් ඉන්න අඹේපුස්සෙ වැස්සියෙක්ට,
    උබ කියන දේ අහගෙන ඔලුව හරි ඌ වන වන ඉදිවිම්,
    අලියා ඇතා කොච්චර ආඩම්බරයකින්ද යන්නේ,
    තෝ මෙච්චර ලංකාවෙ ඉදලත් ඒවගේ සිද්දි දැක්කේ නැද්ද?
    අපරාදේ බං උබලගේ තාත්තගේ මහන්සියත් වතුරේ

    ඔයා කතා කරල තියෙන විදියෙනුය් මම කතා කරන විදියෙනුය් කාටත් පෙනෙය් නියම බෞද්ධය කව්ද කියල, එච්චරය් කියන්න තියෙන්නෙ, තර්කයක් තියෙනව නම් ගේන්න නිකන් පොඩි බබෙක් වගේ කේන්ති අරන් කෑගහන්නෙ නැතුව.
     

    Chrisrg

    Member
    Sep 17, 2011
    2,334
    215
    0
    කඩුවෙල
    උන් ඒව කරන්නෙ පුරුද්දට, පින් පව් ආගම ධර්මය වගේ සංකල්ප දැනෙන්නෙ මිනිස්සුන්ට විතරය්, ඒව සත්තුන්ට දැනෙන්න තරම් බුද්ධි මට්ටමක් නැහැ. අනිත් එක පෙරහැරවල් කීයකදිනම් අලි කුලප්පු වෙලා තියෙනවද, ඇත්ගොව්වො කී දෙනෙක් උන්ව පුරුදු කරන්න ගිහින් අනතුරු වලට ලක් වෙලා තියෙනවද, උන් ඔච්ච්ර භක්තියකින් නම් ඕව කරන්නෙ උන්ට දම් වැල් දාන්නෙ මොකටද.
    අලි නිදහස් කරන්න කියන්නෙ ඒක සත්ව හිංසාවක් නිසා. වෙන අය තමන්ගෙ ආගම නිසා සත්තු මරන එක වැරදියි වගේම අපේ සංස්කෘතික අංග නිසා සත්තුන්ට ඔහොම කරන එක වැරදියි, අනිත් එක පැහැදිලිව අපේ බුදු හාමුදුරුවො ඕව ප්‍රතික්ශේප කරලය් තියෙන්නෙ.

    ane buruwo!! umbama kiyanawa sattu marana eka ape buudagama prathshepa karala tyenne kiyala! itin Tahambi Harakmarana eka nawattpanko.

    mokakda umbata perahara gena tyena amaruwa.

    umbath aliyekda?:Pkohomada elekiri eke account ekak haduwe!:P