සතෙන් සතෙ රුපියලෙන් රුපියල පට්ට කද නේ

Reincarnator

Well-known member
  • May 20, 2022
    12,741
    31,083
    113
    අපායෙ දොරකඩ
    1cent.png
     
    • Love
    Reactions: saja and siri_ayya

    Xi Jinping

    Well-known member
  • Jan 26, 2022
    17,632
    1
    35,121
    113
    Erozan's Mom's room
    සාරංග එක්ක සෙට් උනාට පස්සේ මෙකි හෙන over ඇක්ටින්. ඉස්සර හෙන අහිංසක පාටට හිටියේ.
     

    siri_ayya

    Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,874
    113
    උඹලා කිව්වට විශ්වාස කරන්නෙ නෑ කියල මන් දන්නවා.. Bt මේවගේ කෙල්ලෙක් අපේ batch එකෙත් හිටියා..:yes: මූන නම් පොඩ්ඩක් අවුල් ඒකිගේ හැබැයි කඳ නම් මේ වගේමයි :P
     

    adithyag

    Well-known member
  • Jun 15, 2016
    2,433
    4,710
    113
    Colombo
    උබට මේකිව මතක සතෙන් සතේ කියලනම් උබට පුත්තලම් බූරුවො දෙන්නෙකුගෙවත් වයස :baffled::baffled::baffled::baffled:
     
    • Haha
    Reactions: Reincarnator

    kandahar

    Well-known member
  • Mar 19, 2011
    13,430
    17,410
    113
    උබට මේකිව මතක සතෙන් සතේ කියලනම් උබට පුත්තලම් බූරුවො දෙන්නෙකුගෙවත් වයස :baffled::baffled::baffled::baffled:
    ඔව්. ඒ ඇඩ් එක ටීවි එකෙ බැලුව මම
     

    Tricle_Buwa

    Well-known member
  • Sep 15, 2019
    13,008
    18,921
    113
    උඹලා කිව්වට විශ්වාස කරන්නෙ නෑ කියල මන් දන්නවා.. Bt මේවගේ කෙල්ලෙක් අපේ batch එකෙත් හිටියා..:yes: මූන නම් පොඩ්ඩක් අවුල් ඒකිගේ හැබැයි කඳ නම් මේ වගේමයි :P
    මුන්ට මෝල් තද වෙලා සුදු ගෑනියෙක් දැකල නෑ වගේ.. අපි වැල හොයන් බලන ටයිප් ඒක තමා මුන්ට උරුම.. :lol:
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,666
    50,035
    113
    සේදවත්ත
    ubath shorts adinne mechchara kotatada? :lol: anika balapnko gale lassana :P
    shorts gahana hama ganima dakkata naginne na bro :D
    මම ඉන්න ලොකෙසන් එකේ සෝට් ගහන හැම කෙල්ලම ඉටුරූප වගේ ප්‍රෙන් 🤪. ඔව් කකුල පොඩ්ඩක් බස්ටි වෙන්න ඕනේ ශෝට්ස් වලට කෙට්ටු ඉරටු වලට ශෝට් ලස්සන නෑ.