කෝ උබලගෙ මානව හිමිකම් කෝ ප්රජාත්රන්ත්රවාදි බයිලාව කෝ යුක්තිය ????????ඒව නැ නේද ඔක්කොම බොරුව විතරයි මිනි මස් රහට දගලන තිරිසන්නු...hari ban ube amma hathara wate redda ussala kiyala ubama pili gaththa. dan palayan. redde rewila ponnayata
කෝ උබලගෙ මානව හිමිකම් කෝ ප්රජාත්රන්ත්රවාදි බයිලාව කෝ යුක්තිය ????????ඒව නැ නේද ඔක්කොම බොරුව විතරයි මිනි මස් රහට දගලන තිරිසන්නු...hari ban ube amma hathara wate redda ussala kiyala ubama pili gaththa. dan palayan. redde rewila ponnayata
කෝ උබලගෙ මානව හිමිකම් කෝ ප්රජාත්රන්ත්රවාදි බයිලාව කෝ යුක්තිය ????????ඒව නැ නේද ඔක්කොම බොරුව විතරයි මිනි මස් රහට දගලන තිරිසන්නු...![]()
JVP eka me parath kelawanna hadanne . Ai ban ochchara hadissi.
Adooo 130kmh daaaaa...?????130kmh speed tiyenne oka allanna puluwan
ahhhh aththadaaaaaaaaJVP eka me parath kelawanna hadanne . Ai ban ochchara hadissi.
මොකක්ද අර්බුදය ?කෝ උබලගෙ මානව හිමිකම් කෝ ප්රජාත්රන්ත්රවාදි බයිලාව කෝ යුක්තිය ????????ඒව නැ නේද ඔක්කොම බොරුව විතරයි මිනි මස් රහට දගලන තිරිසන්නු...![]()
ඔව් දැන් නන්දෙට ගම සමග පිළිසදරට සියල්ල සුදානම්තාම ගේම යනව නේද, කවුද පොන්නයෙක් සියල්ල සන්සුන් කියල දාලත් තිබ්බ,![]()
Ai ban muwa ignore karanne natte? Me tike muge salariya hadana ekane uba karanne?ko kawuda kiuwe manawahimikam, ප්රජාත්රන්ත්රවාදි baila, ubage oluwa wedunada kohe hari ?????
ko uththra diyanko??? kohe dennada neda, ube amma hathara wate hukagaththu wesa geni kiyla ubama pili gaththu eke