සනත් නිශාන්තයා පස්සෙන් එළවන හැටි Video

erozan

Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    hari ban ube amma hathara wate redda ussala kiyala ubama pili gaththa. dan palayan. redde rewila ponnayata
    කෝ උබලගෙ මානව හිමිකම් කෝ ප්‍රජාත්‍රන්ත්‍රවාදි බයිලාව කෝ යුක්තිය ????????ඒව නැ නේද ඔක්කොම බොරුව විතරයි මිනි මස් රහට දගලන තිරිසන්නු...🤮🤮🤮🤮
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    කෝ උබලගෙ මානව හිමිකම් කෝ ප්‍රජාත්‍රන්ත්‍රවාදි බයිලාව කෝ යුක්තිය ????????ඒව නැ නේද ඔක්කොම බොරුව විතරයි මිනි මස් රහට දගලන තිරිසන්නු...🤮🤮🤮🤮


    ko kawuda kiuwe manawahimikam, ප්‍රජාත්‍රන්ත්‍රවාදි baila, ubage oluwa wedunada kohe hari ?????

    ko uththra diyanko??? kohe dennada neda, ube amma hathara wate hukagaththu wesa geni kiyla ubama pili gaththu eke
     
    Last edited:
    • Haha
    Reactions: Xi Jinping

    Xi Jinping

    Well-known member
  • Jan 26, 2022
    17,632
    1
    35,121
    113
    Erozan's Mom's room
    JVP eka me parath kelawanna hadanne . Ai ban ochchara hadissi.

    දැන් ඔයා මොන සාදකේ මතද මේ JVP ලේබල් අලවන්නේ.. මේ රටේ බඩගින්නේ ඉන්නේ JVP එක විතරද ? පාරට බැහැල ගෙදර යන්න කියන්නේ JVP එක විතරද ?
     

    speedmalli

    Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,615
    17,700
    113
    Auckland
    කෝ උබලගෙ මානව හිමිකම් කෝ ප්‍රජාත්‍රන්ත්‍රවාදි බයිලාව කෝ යුක්තිය ????????ඒව නැ නේද ඔක්කොම බොරුව විතරයි මිනි මස් රහට දගලන තිරිසන්නු...🤮🤮🤮🤮
    මොකක්ද අර්බුදය ?
     

    Cypress

    Well-known member
  • Jul 22, 2021
    16,177
    27,654
    113
    ඔක්ශිජන් කන්නද වේස නූගත් මිනීමරු තක්කඩි ගෙරි බල්ලට පොලු වලින් සංග්‍රහ කරමු :frown:
     

    nalin0001

    Well-known member
  • Jun 12, 2014
    20,275
    34,926
    113
    Ai yako oka chande illaddi thopi danagena hitiye nedda oka apathayek bawa. Koheda thopita sewala nandeta 2/3 hadala denna kahillak aawane. Ithin Inna no.1 eke apathayinta kathire gahala parliament yawwa. Dan ithin pissu nandeyage katu kana wahal army eken wedi kanna lesthi weyan
     

    earthling

    Well-known member
  • Jun 15, 2006
    5,873
    5,132
    113
    ko kawuda kiuwe manawahimikam, ප්‍රජාත්‍රන්ත්‍රවාදි baila, ubage oluwa wedunada kohe hari ?????

    ko uththra diyanko??? kohe dennada neda, ube amma hathara wate hukagaththu wesa geni kiyla ubama pili gaththu eke
    Ai ban muwa ignore karanne natte? Me tike muge salariya hadana ekane uba karanne?
     
    • Like
    Reactions: SLK_sri

    EVC

    Well-known member
  • Sep 15, 2008
    29,008
    21,212
    113
    muu eliyata bahinney





    1652232989622.png