දැන් නම් මොඩල්ස් වල ඩස්ප ගතිය ගිහිල්ල 


දැන් නම් මොඩල්ස් වල ඩස්ප ගතිය ගිහිල්ල
මොකෙන්ද දන්නේ නැ නේද හදල තියෙන්නේ පට්ට
oya background noise n voice eka nam grok eken mama haduwa ewa wage tama. eken wenna athi. aniht ewageth oya wage tma habaimokenda hadla tiyenne
danta nam AI kiyala hoyaganna puluwan..thawa kal yankota real fake hoyaganna hena gamek denna wei
grok eken