වෙන එකෙක්ට වුන නිස අහක බලන් යනවාදporeal eka denna one kariyanta. maranawa mata karanam
Artist kenek wena eke waradda mokakda? Mn sirawatama danne nathi nisa ahanneSocial arrears තියෙන කැලේ රීපු අඩු කුලේ එවුන්ගෙ පකේ උපසංස්කෘතිය.
Company වල recruitment, interview handle කරන එවුන් මේකේ ඉන්නවා නම් මුන්ව note කරගෙන blacklist කරපල්ලා. මම නම් HR එකේ interview panels වල ඉන්නකොට දුර පළාතක degree holder කෙනෙක් interview ආවොත් හොදට විමසිලිමත් වෙනවා. මට මේ අපතයෝ detect කරන්න හොද ඉවක් තියෙනවා. ඊට පස්සෙ campus එකේ extracurricular activities ගැන ලස්සනට leading ප්රශ්න අහපුවාම student unions වලින් කලා උළෙලවල්, නාට්ය organize කරපුවා ලස්සනට උන්ගේ කටින් පනිනවා. එතැනින්ම ඌ ඉවරයි.
Meke awla mkkda ban?Student unions වලින් කලා උළෙලවල්, නාට්ය organize කරපුවා ලස්සනට උන්ගේ කටින් පනිනවා. එතැනින්ම ඌ ඉවරයි.
Dude what is the reason for disliking the OG post ?විසදුම සරලයි .. ඕකුන් job වලට ගන්න හොඳ නෑ ..
interview වලදී අපි නම් consider කරන්නේ gov campus වලින් Colombo, Moratuwa , Pera විතරයි ..
My apologies for the accidental thumbs down. Definitely feeling more of aDude what is the reason for disliking the OG post ?
I thought that u were one of the raggers in the pics that I mentioned in the OG post
ලේසි නෑ වැඩේ ඔප්පු උනොත්. Can kiss goodbye to your entire youth.පොන්නයො ටික දැන් රත් වෙලා ඇති බඩු බනිස් වෙලා තියෙන හින්දා
හුකෝලා ගන්නෝනෙ![]()
මම නං කාලෙක ඉඳල recruit කරන්නේ private university ගිය උන් විතරයිSocial arrears තියෙන කැලේ රීපු අඩු කුලේ එවුන්ගෙ පකේ උපසංස්කෘතිය.
Company වල recruitment, interview handle කරන එවුන් මේකේ ඉන්නවා නම් මුන්ව note කරගෙන blacklist කරපල්ලා. මම නම් HR එකේ interview panels වල ඉන්නකොට දුර පළාතක degree holder කෙනෙක් interview ආවොත් හොදට විමසිලිමත් වෙනවා. මට මේ අපතයෝ detect කරන්න හොද ඉවක් තියෙනවා. ඊට පස්සෙ campus එකේ extracurricular activities ගැන ලස්සනට leading ප්රශ්න අහපුවාම student unions වලින් කලා උළෙලවල්, නාට්ය organize කරපුවා ලස්සනට උන්ගේ කටින් පනිනවා. එතැනින්ම ඌ ඉවරයි.
Personal arrears cover කරන්න බැරි වෙන විදියට හදාගත්තොත් මේකෙන්ම රැග් නවත්තන්න පුලුවන්.
එළියේදි නෙමේ බං ඇතුලේදීම වෙච්ච සීන් එකක් කියන්නම්.එළියෙදි දුන්නනම් හරි හොඳි ඕන්නෙ නැති වෙන්න හාල්පාරුවන්ට.
එක පාරක් රැග් කරල හාල්පාරුවන්ට දුන්න දීමක් පොලීසියෙ උන් ගැන බැලුවෙවත් නෑ.
කොල්ලා pvt කැම්පස් එකකට ගියා ඊට පස්සේ ..එළියේදි නෙමේ බං ඇතුලේදීම වෙච්ච සීන් එකක් කියන්නම්.
කොල්ලා නාලන්දේ.... තාත්තා ලෝය කෙනෙක්
රජයේ කැම්පස් එකක්.
කොළඹ උන්ට වෙනම අරගෙන රැග් කරනවා..අරූ දවස් දෙක තුනක් බැලුවා..
ගෙනාවා දැලිපිහිය .
ඊළග දවසේ රැග් කරන එකෙක් ගේ මුණ හරහා ඇදලා අරිය. දුවලා ගිහින් පොලිසියට ගියා අරුන් රෙග් කරනවා බේරෙන්න කැපුවා කියලා.
නඩුව ගියා.. අරුන් ට ටික දවසක් හි රේ ඉන්න උනා.
මුණ කැපිච්චව එකා ජීවිත කාලයම කැළලක් හදාගත්තා.
කොල්ලා pvt කැම්පස් එකකට ගියා ඊට පස්සේ ..
