සබරගමු පොන්නයන් විසින් මැරූ තරුනයා 😑🤮

spookydude

Active member
  • Nov 2, 2021
    164
    180
    43
    Social arrears තියෙන කැලේ රීපු අඩු කුලේ එවුන්ගෙ පකේ උපසංස්කෘතිය.

    Company වල recruitment, interview handle කරන එවුන් මේකේ ඉන්නවා නම් මුන්ව note කරගෙන blacklist කරපල්ලා. මම නම් HR එකේ interview panels වල ඉන්නකොට දුර පළාතක degree holder කෙනෙක් interview ආවොත් හොදට විමසිලිමත් වෙනවා. මට මේ අපතයෝ detect කරන්න හොද ඉවක් තියෙනවා. ඊට පස්සෙ campus එකේ extracurricular activities ගැන ලස්සනට leading ප්‍රශ්න අහපුවාම student unions වලින් කලා උළෙලවල්, නාට්‍ය organize කරපුවා ලස්සනට උන්ගේ කටින් පනිනවා. එතැනින්ම ඌ ඉවරයි.
    Artist kenek wena eke waradda mokakda? Mn sirawatama danne nathi nisa ahanne
     
    • Like
    Reactions: Smart-Raptor

    Amith0424

    Well-known member
  • Oct 27, 2010
    14,324
    24,532
    113
    ℒ𝓸𝓬𝓪𝓽𝓲𝓸𝓷
    එළියෙදි දුන්නනම් හරි හොඳි ඕන්නෙ නැති වෙන්න හාල්පාරුවන්ට.
    එක පාරක් රැග් කරල හාල්පාරුවන්ට දුන්න දීමක් පොලීසියෙ උන් ගැන බැලුවෙවත් නෑ.
     

    Smart-Raptor

    Active member
  • Apr 6, 2025
    175
    256
    43
    විසදුම සරලයි .. ඕකුන් job වලට ගන්න හොඳ නෑ ..
    interview වලදී අපි නම් consider කරන්නේ gov campus වලින් Colombo, Moratuwa , Pera විතරයි ..
    Dude what is the reason for disliking the OG post ?
    I thought that u were one of the raggers in the pics that I mentioned in the OG post
     

    Tikiril

    Well-known member
  • May 14, 2021
    508
    937
    93
    දැනට ඔය රැග් ප්‍රශ්නෙ නැත්තෙනම් කොළඹ, මොරටුව, ඌව වෙල්ලස්ස තමයි මන් දන්න විදියට.
    ඕවට නීතිමය ක්‍රියාමාර්ග නොගන්න කන් හොද වෙන්නෙ නෑ. කෙලින්ම කැම්පස් එකෙන් එලවල, ජීවිතේටම මතක හිටින එකක් කරන්න ඕන.
     

    Sen-lu

    Well-known member
  • පොන්නයො ටික දැන් රත් වෙලා ඇති බඩු බනිස් වෙලා තියෙන හින්දා
    හුකෝලා ගන්නෝනෙ :yes:
    ලේසි නෑ වැඩේ ඔප්පු උනොත්. Can kiss goodbye to your entire youth.
     

    ManOfSteel

    Well-known member
  • Jan 4, 2013
    2,940
    3,028
    113
    Invalid
    Social arrears තියෙන කැලේ රීපු අඩු කුලේ එවුන්ගෙ පකේ උපසංස්කෘතිය.

    Company වල recruitment, interview handle කරන එවුන් මේකේ ඉන්නවා නම් මුන්ව note කරගෙන blacklist කරපල්ලා. මම නම් HR එකේ interview panels වල ඉන්නකොට දුර පළාතක degree holder කෙනෙක් interview ආවොත් හොදට විමසිලිමත් වෙනවා. මට මේ අපතයෝ detect කරන්න හොද ඉවක් තියෙනවා. ඊට පස්සෙ campus එකේ extracurricular activities ගැන ලස්සනට leading ප්‍රශ්න අහපුවාම student unions වලින් කලා උළෙලවල්, නාට්‍ය organize කරපුවා ලස්සනට උන්ගේ කටින් පනිනවා. එතැනින්ම ඌ ඉවරයි.
    මම නං කාලෙක ඉඳල recruit කරන්නේ private university ගිය උන් විතරයි
    government උන් කොර කරලා යවනවා :lol: :lol: :lol:
     

    Brandy2020

    Well-known member
  • May 15, 2018
    20,605
    25,962
    113
    494730178_1142739260874421_6550480528332814940_n.jpg



    me inne thawa ekiyaklu ...yikes



    494324044_1032071422217835_7560978850232881690_n.jpg
    සුනඛ අසිපත්
    බලු කඩුව
    කළු බඩුව
     

    පෝරිසාදයා

    Well-known member
  • Oct 24, 2011
    7,205
    9,812
    113
    එළියෙදි දුන්නනම් හරි හොඳි ඕන්නෙ නැති වෙන්න හාල්පාරුවන්ට.
    එක පාරක් රැග් කරල හාල්පාරුවන්ට දුන්න දීමක් පොලීසියෙ උන් ගැන බැලුවෙවත් නෑ.
    එළියේදි නෙමේ බං ඇතුලේදීම වෙච්ච සීන් එකක් කියන්නම්.
    කොල්ලා නාලන්දේ.... තාත්තා ලෝය කෙනෙක්
    රජයේ කැම්පස් එකක්.
    කොළඹ උන්ට වෙනම අරගෙන රැග් කරනවා..අරූ දවස් දෙක තුනක් බැලුවා..
    ගෙනාවා දැලිපිහිය .
    ඊළග දවසේ රැග් කරන එකෙක් ගේ මුණ හරහා ඇදලා අරිය. දුවලා ගිහින් පොලිසියට ගියා අරුන් රෙග් කරනවා බේරෙන්න කැපුවා කියලා.
    නඩුව ගියා.. අරුන් ට ටික දවසක් හි රේ ඉන්න උනා.
    මුණ කැපිච්චව එකා ජීවිත කාලයම කැළලක් හදාගත්තා.
    කොල්ලා pvt කැම්පස් එකකට ගියා ඊට පස්සේ ..
     

    Smartm

    Well-known member
  • Jul 19, 2008
    20,228
    20,863
    113
    හස්තිශෛලපුර
    එළියේදි නෙමේ බං ඇතුලේදීම වෙච්ච සීන් එකක් කියන්නම්.
    කොල්ලා නාලන්දේ.... තාත්තා ලෝය කෙනෙක්
    රජයේ කැම්පස් එකක්.
    කොළඹ උන්ට වෙනම අරගෙන රැග් කරනවා..අරූ දවස් දෙක තුනක් බැලුවා..
    ගෙනාවා දැලිපිහිය .
    ඊළග දවසේ රැග් කරන එකෙක් ගේ මුණ හරහා ඇදලා අරිය. දුවලා ගිහින් පොලිසියට ගියා අරුන් රෙග් කරනවා බේරෙන්න කැපුවා කියලා.
    නඩුව ගියා.. අරුන් ට ටික දවසක් හි රේ ඉන්න උනා.
    මුණ කැපිච්චව එකා ජීවිත කාලයම කැළලක් හදාගත්තා.
    කොල්ලා pvt කැම්පස් එකකට ගියා ඊට පස්සේ ..
    කොල්ලා pvt කැම්පස් එකකට ගියා ඊට පස්සේ .. :lol: :lol: