Yaddi goatIt's Porsche
It's Porsche
අරුන් දෙන්නට බයිට් නොකර ඉදපන්Yaddi goatcheese
salmon
aran yanna ona daneta
Hungarian goat cheese & Maldives salmon ද?Yaddi goatcheese
salmon
aran yanna ona daneta

oya Micro eke tibba ewa ney da..?Import restriction tiyeddi oka import kare kohomada![]()
Ruwanveliseyata yanna thibba oken..passe ethanin barayak wenna thibba
oya Micro eke tibba ewa ney da..?
mama dekala tiyenawa Micro show room wala awurudu ganaka idan owa dala tiyenawa.
Thamanta wanda ganna wenama gaatha hadapu thatta bro.
It's Porsche
Porsche 718 Boxter
kohomada ban mu meka gatte ?
"oka nan nothing kollo" wage inneI think the monk knew it. Probably why he act like it’s not a big deal. Buddhists monks have a lot of wisdom. They know which one is the entry level and which one is the real deal.
------ Post added on Jan 8, 2022 at 1:00 PM