සමලිංගික ක්‍රීඩා උත්සවයක් ලංකාවේ

helo256

Member
Oct 7, 2010
2,093
71
0
අපි චෙන්නායි ගිය වෙලාවෙ අයියයි මමයි ටවුන් එකේ රවුමක් ගියා. කෙලියා කියන්නේ සාරියක් ඇඳගත්ත ලොල්ලෙක් අයියගේ පස්සෙන් එනවා. අනවශ්‍ය තැන් අල්ලන්න ලෑස්තිය මුගේ. මොනවද මන්ද දෙමලෙන් කිය කිය.:lol::lol:
අයිය දෙන්න හැදුවේ පුරෝල. පොලිස් කාරයෙක් ඇවිත් ඌට ගහල පැන්නුව.
යන්තං බේරුනා .:rolleyes::rofl:

මල මගුලයි කියන්නේ.පොලිස් කාරය පගාව ඉල්ලනවා. ඉල්ලන විදියෙන් තේරෙනවා. බේරුවට.:growl::growl:
පොලිසියනේ. කේස් දාගන්නත් බෑ. අනික අපේ රටයැ. දුන්න ඌට රුපියල් 50 කොලයක් ඌත් බලන්නේ නෑ. ඉල්ක්කම බැලුව. දාගත්ත සාක්කුවේ.:oo::baffled::growl:

මට ඉතින් හැමදාම වගේ ඒ වෙලාවෙත් හිතුනා.
ලෝකෙන් උතුම් රට තාමත් ලංකාව තමයි කියල.:cool:

ඒ නම නැති නොකර තියාගත්තොත් ගොඩ තමයි ඉතින්.:)




indiaawath ratak da banz.. goo godak misak..

balapan ithin policeya athin balanakota meheth ekai eheth ekai..

umbalaa gay bar walata giyaa needa ..?.. ha ha horee denunaa denunaa
 

hansa1018

Member
Sep 9, 2008
13,509
1,621
0
Colombo
i agree....
sama lingikathwaya kiyana eka pahath widiyata dakinna taram pahath manasak mata nam ne...
sema kenata eka ha samana aithi wasikam tiyenna ona...

mekata akamethi wena kattiya wenuwen:-

Uba Napunsakayek wela ipaduna nam uba bella wela dagannawada?

මාත් එකඟයි....
කාට උනත් පහත් විදියහට අපහාස කරන්න එපා.... ඒකෙන් තමුන්ගෙ පවුල් පසුබිමටත් එල්ල වෙන්නේ පහරක්... හැම දේකම දෙපැත්තක් තියනවා........

 

IveyStyle

Member
Aug 9, 2010
27,492
1,145
0
SiriLankawe
apeee samaajee ithin thaama oowaata huru nee.. kellekta kollek ta paaree yanna beri ratee miona gay rights da?.. eeth ratak develop wenawaa kiyannee meewa legalized karana eka thamaa...
awankawama machan
awankawama okai attha seen eka...
siri bara siri lanka....
rataka diyunuwa kiyanne palam,karmantha shala hadana eka witharak newe...minisage samajeeya denuma wardhanaya wenna ona..rataka diyunuwak dakinna...
balamu ape kattiya ge tharka issella
 

Kadaya

Well-known member
  • Jun 5, 2009
    3,571
    258
    83
    වල
    indiaawath ratak da banz.. goo godak misak..

    balapan ithin policeya athin balanakota meheth ekai eheth ekai..

    umbalaa gay bar walata giyaa needa ..?.. ha ha horee denunaa denunaa

    ane palayan yanna. monawada gay bar kiyanne. uba gihin thiyenawa neda? ekane danne. :lol::lol:

    ehe policiyata wadaa mehe hodai bun.:yes::yes:

    sgolew.jpg

    i agree....
    sama lingikathwaya kiyana eka pahath widiyata dakinna taram pahath manasak mata nam ne...
    sema kenata eka ha samana aithi wasikam tiyenna ona...

    mekata akamethi wena kattiya wenuwen:-

    Uba Napunsakayek wela ipaduna nam uba bella wela dagannawada?


    මාත් එකඟයි....
    කාට උනත් පහත් විදියහට අපහාස කරන්න එපා.... ඒකෙන් තමුන්ගෙ පවුල් පසුබිමටත් එල්ල වෙන්නේ පහරක්... හැම දේකම දෙපැත්තක් තියනවා........


    ඔව්.ඉතින්. උනුත් මිනිස්සුනේ. උන්ටත් තියෙනවනේ අයිතියක්.
    අපිට ඒක චා උනාට උන්ට එහෙම නෑනේ.:dull:

    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
     
    Last edited:

    subspace

    Active member
  • Oct 24, 2010
    519
    218
    43
    Denver
    ane palayan yanna. monawada gay bar kiyanne. uba gihin thiyenawa neda? ekane danne. :lol::lol:

    ehe policiyata wadaa mehe hodai bun.:yes::yes:
    sgolew.jpg

    ඉන්දියාවට වඩානම් defa ලංකාව හොඳයි. හැබැයි මහත්වරුනේ ලංකාවටත් තව ගොඩක් දුර යන්න තියෙනවා. තාක්ෂනය, ආර්ථිකය ගැන නෙමේ කිව්වේ. මිනිස්සු හිතන පතන විදිය ගැන.
    මගේ gay/lesbian සම්බන්ද සරල තියරියයි තියෙන්නේ. තමන්ගේ පක්ෂත් බාගයට දාගන්න ද්‍රව්‍ය තීරණය කිරීමේ අයිතිය තියෙන්නේ තමන්ටයි කියන එක. :P:P:P

    අනෙක සහෝදරයෙක් කියල තිබ්බ ඕව legalize කරොත් ලෝල්ලලා ඇවිල්ල අපට පාරේ බැහැල යන්න වෙන්නේ න කියල. මුලින් කියන්න ඕනේ ඔය ලොල්ල පස්සෙන් එන සීන් එකයි කෙල්ලන්ට පස්සෙන් ගිහින් කරදර කරන, බස් වල ජැක් ගහන කොල්ලන්ගේ සීන් එකයි අතර මටනම් කිසි වෙනසක් නෑ. පස්සෙන් ඇවිත් කරදර කරන ඕනේ එකෙක්ගේ කන පලන්න ඕනේ. උන්ට උන්ගේ පාඩුවේ උන්ගේ වැඩේ කරගෙන යන්න දීල අපේ වැඩක් බලගත්තනම් ඉවරයි නේ. :rolleyes:
     

    Snake eyes

    Member
    Nov 18, 2009
    1,932
    69
    0
    Negombo,Now in U.K
    මුලු ලොකයම අර අරාබි රටවල් වගෙ පොන්නය්න්ව
    නැති කරල් දාන්න ඔන:angry::angry:
    අනෙ අම්ම්ප එපෙ එලකිරි එකෙත් ඉන්නවනෙ පොන්නයන්ගෙ පැත්ත ගන්න එවුන

    untath hormone inject karal hari hoda thathweta ganna ona:P:P
     

    helo256

    Member
    Oct 7, 2010
    2,093
    71
    0

    ඇය් උබත් පොන්ටියෙක්ඩ?
    ඔකුන්ව දකින දකින තැන වෙඩි තියල මරල දාන්න ඔන


    රටෙ විනය කන එවුන්:angry::angry::angry::angry:

    woow.. our future generation..

    shoot everyone....
     

    IveyStyle

    Member
    Aug 9, 2010
    27,492
    1,145
    0
    SiriLankawe

    ඇය් උබත් පොන්ටියෙක්ඩ?
    ඔකුන්ව දකින දකින තැන වෙඩි තියල මරල දාන්න ඔන


    රටෙ විනය කන එවුන්:angry::angry::angry::angry:

    උබ ඉස්සෙල්ල කතා කරන්න ඉගෙන ගනින්..

    netta page gena ke gahan issella oya aba atayak taram molen tikak kalpana karapan!
    uba ponnayek wela ipadunanam uba waha kala merenwada'?:rolleyes:
     

    Snake eyes

    Member
    Nov 18, 2009
    1,932
    69
    0
    Negombo,Now in U.K

    උබ ඉස්සෙල්ල කතා කරන්න ඉගෙන ගනින්..

    netta page gena ke gahan issella oya aba atayak taram molen tikak kalpana karapan!
    uba ponnayek wela ipadunanam uba waha kala merenwada'?:rolleyes:


    කවුරු උන් ත් හැසිරෙන විදිහක් තියනව
    එක ඉගෙන ගත්තනම් සමජයෙ මෙය් වගෙ තත්වෙකට පත්වෙන්නෙ නැ
    musical show එකකට ගියනම් මම කියන එක පැහැදිලි වෙනව
    මම කියන එකට කවුරුත් එකග නැද්ද
     

    IveyStyle

    Member
    Aug 9, 2010
    27,492
    1,145
    0
    SiriLankawe
    මුලු ලොකයම අර අරාබි රටවල් වගෙ පොන්නය්න්ව
    නැති කරල් දාන්න ඔන:angry::angry:
    අනෙ අම්ම්ප එපෙ එලකිරි එකෙත් ඉන්නවනෙ පොන්නයන්ගෙ පැත්ත ගන්න එවුන

    untath hormone inject karal hari hoda thathweta ganna ona:P:P
    ow kattiyama ekathu wela unta hu kiyamu...
    marala damu!
    uba kiyana deka ubatawath watinakamk nethi eke uben mona upades da ban
    tamank katha karana de wagakeemak ethiwa katha karapan!
    katata ena sema deyakma type karanne nethuwa