oita wada hodai kakussi walakata behela innawa.
gay heththa. mun wedi unoth bus wala jackuth gahai kollanta.




අපි චෙන්නායි ගිය වෙලාවෙ අයියයි මමයි ටවුන් එකේ රවුමක් ගියා. කෙලියා කියන්නේ සාරියක් ඇඳගත්ත ලොල්ලෙක් අයියගේ පස්සෙන් එනවා. අනවශ්ය තැන් අල්ලන්න ලෑස්තිය මුගේ. මොනවද මන්ද දෙමලෙන් කිය කිය.
අයිය දෙන්න හැදුවේ පුරෝල. පොලිස් කාරයෙක් ඇවිත් ඌට ගහල පැන්නුව.
යන්තං බේරුනා .
මල මගුලයි කියන්නේ.පොලිස් කාරය පගාව ඉල්ලනවා. ඉල්ලන විදියෙන් තේරෙනවා. බේරුවට.
පොලිසියනේ. කේස් දාගන්නත් බෑ. අනික අපේ රටයැ. දුන්න ඌට රුපියල් 50 කොලයක් ඌත් බලන්නේ නෑ. ඉල්ක්කම බැලුව. දාගත්ත සාක්කුවේ.
මට ඉතින් හැමදාම වගේ ඒ වෙලාවෙත් හිතුනා.
ලෝකෙන් උතුම් රට තාමත් ලංකාව තමයි කියල.
ඒ නම නැති නොකර තියාගත්තොත් ගොඩ තමයි ඉතින්.
i agree....
sama lingikathwaya kiyana eka pahath widiyata dakinna taram pahath manasak mata nam ne...
sema kenata eka ha samana aithi wasikam tiyenna ona...
mekata akamethi wena kattiya wenuwen:-
Uba Napunsakayek wela ipaduna nam uba bella wela dagannawada?
awankawama machanapeee samaajee ithin thaama oowaata huru nee.. kellekta kollek ta paaree yanna beri ratee miona gay rights da?.. eeth ratak develop wenawaa kiyannee meewa legalized karana eka thamaa...
indiaawath ratak da banz.. goo godak misak..
balapan ithin policeya athin balanakota meheth ekai eheth ekai..
umbalaa gay bar walata giyaa needa ..?.. ha ha horee denunaa denunaa




i agree....
sama lingikathwaya kiyana eka pahath widiyata dakinna taram pahath manasak mata nam ne...
sema kenata eka ha samana aithi wasikam tiyenna ona...
mekata akamethi wena kattiya wenuwen:-
Uba Napunsakayek wela ipaduna nam uba bella wela dagannawada?
මාත් එකඟයි....
කාට උනත් පහත් විදියහට අපහාස කරන්න එපා.... ඒකෙන් තමුන්ගෙ පවුල් පසුබිමටත් එල්ල වෙන්නේ පහරක්... හැම දේකම දෙපැත්තක් තියනවා........
ඔව්.ඉතින්. උනුත් මිනිස්සුනේ. උන්ටත් තියෙනවනේ අයිතියක්.
අපිට ඒක චා උනාට උන්ට එහෙම නෑනේ.![]()















gay rights should be legalized




ane palayan yanna. monawada gay bar kiyanne. uba gihin thiyenawa neda? ekane danne.
ehe policiyata wadaa mehe hodai bun.![]()
![]()








ඇය් උබත් පොන්ටියෙක්ඩ?
ඔකුන්ව දකින දකින තැන වෙඩි තියල මරල දාන්න ඔන
රටෙ විනය කන එවුන්![]()
ඇය් උබත් පොන්ටියෙක්ඩ?
ඔකුන්ව දකින දකින තැන වෙඩි තියල මරල දාන්න ඔන
රටෙ විනය කන එවුන්![]()

woow.. our future generation..
shoot everyone....


උබ ඉස්සෙල්ල කතා කරන්න ඉගෙන ගනින්..
netta page gena ke gahan issella oya aba atayak taram molen tikak kalpana karapan!
uba ponnayek wela ipadunanam uba waha kala merenwada'?![]()
ow kattiyama ekathu wela unta hu kiyamu...මුලු ලොකයම අර අරාබි රටවල් වගෙ පොන්නය්න්ව
නැති කරල් දාන්න ඔන
අනෙ අම්ම්ප එපෙ එලකිරි එකෙත් ඉන්නවනෙ පොන්නයන්ගෙ පැත්ත ගන්න එවුන
untath hormone inject karal hari hoda thathweta ganna ona
ඇය් උබත් පොන්ටියෙක්ඩ?
ඔකුන්ව දකින දකින තැන වෙඩි තියල මරල දාන්න ඔන
රටෙ විනය කන එවුන්![]()