i do not have account but i have credit card so no worries
still you have to pay.if it goes bust, you may have to pay back more to save the depositors.

i do not have account but i have credit card so no worries

සම්පත් බැංකුවේ සල්ලි දාපු උන්ට බඩු හරිලු. ඉක්මනට සල්ලි ගනිල්ලා කෙළ වෙන්න කලින්. මම නම් අද පොත වහලා අන්තිම ශතේටම ඇද්දා. උඹලාත් කැමති නම් සල්ලි ටික බේර ගනිල්ලා.
yako ohoma rumours yawanna epa. oka nikan hariyata boruwata petrol iwara wenna yanne kiyala kiyanawa wage. ethakota hema ekaama full tank gahanawa anthimata kohomath petrol iwara wenawa eka nisa

මේ ඔක්කොම පටන් ගත්තේ ධම්මික දෙරණේ ප්රෝග්රෑම් ඵකට අාවට පස්සේ..![]()

මේ ඔක්කොම පටන් ගත්තේ ධම්මික දෙරණේ ප්රෝග්රෑම් ඵකට අාවට පස්සේ..![]()

Mugeth boru kaiya witharai. Healthcare sector eke Hayleys & Delmege deka wahuwa. Hitapu godak unta maseka padi aran gedara yanna kiwwa. Ohomada yako loku company ekak unama? Kalin dawase kiyanawa heta wahanawa kiyala.![]()

සිරා කතාව කෝටි ගණන් බැංකු වලට ණය. උන්ට වඩා ගමේ ස්වයං රැකියා කරන එකා වැදගත්.
![]()
This is how banks collapse. Stop encouraging people to withdraw moron
Ehema banku watenne na bun. Unta ona tharam assets thiyenawa. Awata giyata Fitch ratings hambenne na. Habai umbala wage hithala hama ekama salli addoth nam banuwa watei.

This is how banks collapse. Stop encouraging people to withdraw moron


