Yes NTB eke 250 kapenawa 5000k naththanMata nan hithenne minimum balance eka 5000k wage tiyaganna one athi. Ehema unama masekata gaanak kapenawa.
Anith banks walath oka tiyenawa. Samahara ewage min 3000
බැංකු ලෙප්ට් වෙනවා ෆියැට් ඉවර උනාම . ෆියැට් ඉවරයි මල්ලි අන්තිම කාලේ සල්ලි තියං වැඩක් නෑ
බැංකු ලෙප්ට් වෙනවා ෆියැට් ඉවර උනාම . ෆියැට් ඉවරයි මල්ලි අන්තිම කාලේ සල්ලි තියං වැඩක් නෑ
Mata nan hithenne minimum balance eka 5000k wage tiyaganna one athi. Ehema unama masekata gaanak kapenawa.
Anith banks walath oka tiyenawa. Samahara ewage min 3000
Mokakhari special account ekak wennathi minimum 5000 wage thiyaganna one.
Naththan dan minimum balance eka wadi karalada danne na. Kalin nan 2000 da koheda thibbe.
period ekak tiyenawa 60days da koheda. eth oya uda photo eke nam over yearමාසයක් ගනුදෙනු නොකරාම dormant වෙනවද?
Mata nan hithenne minimum balance eka 5000k wage tiyaganna one athi. Ehema unama masekata gaanak kapenawa.
Anith banks walath oka tiyenawa. Samahara ewage min 3000
Minimum deposit amount එකක් හැම bank වකම තියෙනවා, ඊට වඩා අඩු වුනොත් amount එකක් deduct කරනවා. සාමාන්යයෙන් කරන්නේ operate නොවේන account වල minimum balance එක තියෙනවා. කාලයක් operate කෙරේ නැත්නම් account එක freeze කරනවා. Bank ගිහින්ම තමයි unfreeze කරන්න පුළුවන් වෙන්නේමාසයක් ගනුදෙනු නොකරාම dormant වෙනවද?
ඉස්සර නම් ලියුමක් එවුවේKohomda denuwath karanne