සයිටම් අර්බුදය නිමකරන ජනපති ලියවිල්ල

Ridila™

Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?

    සල්ලි රිෆන්ඩ් කළා කියමු. මෙ ළමයින්ගෙ කාලෙ අපරාධෙ නැද්ද ?
    අනික පොඩි පහෙ උන්ගෙ ළමයිනුත් නෙමෙ නෙ ඔකෙ ඉගෙන ගන්නෙ.
    ආණ්ඩුවෙ ඇමතිලාට සම්බන්ධ උන්ගෙ ළමයිනුත් ඉගෙනගන්නෙවා. බස් ගැමුණුගෙ දරුවෙකුත් ඉන්නවද කොහෙද ඔකෙ.
    ඉතිං අවුල් වෙන්නෙ නැද්ද වැඩෙ. මෙක භීෂණයක් දක්වා උඩුදුවයි වගෙ

    Bus Gamunu wage putha :lol:
    Vijith Vijithamuniyage Putha :lol:
    Rohitha Abegunawardana chain horege duwala denna :lol:
    Rajithayage leli :lol:
    Mohan Lal Greru (Lyceum owner) ge mokek harith innawa.

    Okkoma Horu tikage lamai oke :lol:
     

    CodeKU

    Active member
  • Jun 7, 2017
    645
    70
    28
    ayi A/L walin dostharala hadanna puluwanad? koheda ehema tiyenne?

    එ ලෙවල් වලින් වෙන්නෙ දොස්තරලා හදන එක නෙමෙ. දොස්තරලා වෙන්ඩ හදන මෙඩිසින් යන්න ඉන්න එවුන්ව පෙරලා ගන්න එක. හෙතුව පහසුකම් මදි අපෙ රටෙ කැම්පස් වල. කොළඹ ටියුෂන් ඇවිත් ගමෙන් විභාගෙ ලියලා අඩු ලකුණු වලින් දිස්ත්‍රික් පදනමට මෙඩිසින් යද්දි .කොළඹ ටියුෂන් ගිහින් කොළඹම විභාගෙ කරලා වැඩි ලකුණු දාලා දශමෙන් දෙකෙන් ඩෙන්ටල් යනවා.
    ඔන්න ඕකයි තත්වෙ. ඉංජිනියරින් වලත් ඔය දෙම තමා.
     

    GuneBhai

    Well-known member
  • Dec 23, 2011
    15,156
    713
    113
    60 වත්ත

    5 ශිෂ්‍යත්වෙ නම් නවත්තලා දාන්න හැදුවෙ බන්දුල ගුණවර්ධන.
    හෙතුව උනෙ එකෙන් ළමයින්ගෙ නිර්මාණශීලීත්වට මොට වෙනවා කියලා.
    අන්තිමට එකට කෙස් ආවා. 5 ශිෂ්‍යත්වෙ කියන්නෙ ඇත්තටම ළමයින්ට ගොඩාක් ලොකු ප්‍රෙශර් එකක් තමා. එත් දුප්පත් දක්ෂ දරුවෙක්ට ගොඩ යන්න තියෙන මාර්ගයක් නෙ.
    එක නිසා එක නවත්තන එක වැරදි. ඔව්වා නවත්වනවානම් හැම ඉස්කොලෙකටම පහසුකම් දෙන්න ඔනෙ එකවගෙ.

    koheda ban ekenk duppath daruwo goda yanne? scholrship eka pass wela colombo giyata passe unta pressure eka wadee.. game hitiyanan district quota eken campus yanna puluwan...
     

    GuneBhai

    Well-known member
  • Dec 23, 2011
    15,156
    713
    113
    60 වත්ත

    එ ලෙවල් වලින් වෙන්නෙ දොස්තරලා හදන එක නෙමෙ. දොස්තරලා වෙන්ඩ හදන මෙඩිසින් යන්න ඉන්න එවුන්ව පෙරලා ගන්න එක. හෙතුව පහසුකම් මදි අපෙ රටෙ කැම්පස් වල. කොළඹ ටියුෂන් ඇවිත් ගමෙන් විභාගෙ ලියලා අඩු ලකුණු වලින් දිස්ත්‍රික් පදනමට මෙඩිසින් යද්දි .කොළඹ ටියුෂන් ගිහින් කොළඹම විභාගෙ කරලා වැඩි ලකුණු දාලා දශමෙන් දෙකෙන් ඩෙන්ටල් යනවා.
    ඔන්න ඕකයි තත්වෙ. ඉංජිනියරින් වලත් ඔය දෙම තමා.

    itin oka waradine? Oya kramaya wenas karanna onene....?
     

    CodeKU

    Active member
  • Jun 7, 2017
    645
    70
    28
    Bus Gamunu wage putha :lol:
    Vijith Vijithamuniyage Putha :lol:
    Rohitha Abegunawardana chain horege duwala denna :lol:
    Rajithayage leli :lol:
    Mohan Lal Greru (Lyceum owner) ge mokek harith innawa.

    Okkoma Horu tikage lamai oke :lol:


    එකනෙ .මෛතී ආණ්ඩුව කරනවද කියලා හිතන්න වෙනවා මෙහෙම තීරණ ගත්තොත්.
    මට පෙන්නෙ මෙතන වෙනම ගෙම් එකක් යන්නෙ.
    ඩොකාලයි ,පොලිටික්කොයි අපිට ආතල් දෙනවා දෙපැත්තට welaa.
     

    kutumba

    Banned
    May 30, 2017
    29
    3
    0

    5 ශිෂ්‍යත්වෙ නම් නවත්තලා දාන්න හැදුවෙ බන්දුල ගුණවර්ධන.
    හෙතුව උනෙ එකෙන් ළමයින්ගෙ නිර්මාණශීලීත්වට මොට වෙනවා කියලා.
    අන්තිමට එකට කෙස් ආවා. 5 ශිෂ්‍යත්වෙ කියන්නෙ ඇත්තටම ළමයින්ට ගොඩාක් ලොකු ප්‍රෙශර් එකක් තමා. එත් දුප්පත් දක්ෂ දරුවෙක්ට ගොඩ යන්න තියෙන මාර්ගයක් නෙ.
    එක නිසා එක නවත්තන එක වැරදි. ඔව්වා නවත්වනවානම් හැම ඉස්කොලෙකටම පහසුකම් දෙන්න ඔනෙ එකවගෙ.



    ඒ කෙන් ලොක්කෝ ගැලවෙනව මොකද උන් ලොකු ඉස්කොලවල E F I J K L පංති හදල හරි උගෙ ලමයව දාගන්නව ..ඊටපස්සේ ඌ පිස්සු කෙලල විභාගය ඇනගත්තම සයිටමේට රින්ගවගන්නව කොහොමද මොලේ..
     

    CodeKU

    Active member
  • Jun 7, 2017
    645
    70
    28
    koheda ban ekenk duppath daruwo goda yanne? scholrship eka pass wela colombo giyata passe unta pressure eka wadee.. game hitiyanan district quota eken campus yanna puluwan...


    ගමෙ හිටියානම් දිස්ත්‍රික් කොටා එකෙන් කැම්පස් යන්න අර ශිෂ්‍යත්වෙ ලියන පොඩි එකා බ්‍රයිට් වෙවිද දන්නෙ නැහැ එ එල්වල් වෙද්දි .වුණා කියමු .සමහරක් ඉස්කොලවල් වල එ ලෙවල්ස් නැහැ. තිබ්බත් ඉගෙන ගන්න තරම් පහසුකම් නැහැ.
    අනික ගමෙ ඉඳන් කොළඹම එන්න ඔනෙ නැහැ. තමන්ගෙ ප්‍රදෙශෙ තියෙන හොඳම ඉස්කොලෙට යන්න හරි චාන්ස් එකක් තියෙනවානෙ. දෙපැත්තක් තියෙනවා බන් මෙ කතාවෙ .
     

    GuneBhai

    Well-known member
  • Dec 23, 2011
    15,156
    713
    113
    60 වත්ත

    ගමෙ හිටියානම් දිස්ත්‍රික් කොටා එකෙන් කැම්පස් යන්න අර ශිෂ්‍යත්වෙ ලියන පොඩි එකා බ්‍රයිට් වෙවිද දන්නෙ නැහැ එ එල්වල් වෙද්දි .වුණා කියමු .සමහරක් ඉස්කොලවල් වල එ ලෙවල්ස් නැහැ. තිබ්බත් ඉගෙන ගන්න තරම් පහසුකම් නැහැ.
    අනික ගමෙ ඉඳන් කොළඹම එන්න ඔනෙ නැහැ. තමන්ගෙ ප්‍රදෙශෙ තියෙන හොඳම ඉස්කොලෙට යන්න හරි චාන්ස් එකක් තියෙනවානෙ. දෙපැත්තක් තියෙනවා බන් මෙ කතාවෙ .

    ehema una kiyala rate okkoma lamayinwa apahasuthawata path karana eka waradi.....
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ශිට් කො බන් සයිටම් ඔනෙමයි කියල උඩ පැනපු උන්..ආසාවට නැනෙ එකෙක් හොයා ගන්ඩ...:lol::lol:
     

    Red_frame

    Member
    Sep 11, 2015
    8,026
    527
    0
    ඕකනං වැහෙන්නේ නෑ.
    මිනිමම් ස්ටෑන්ඩර්ඩ්ස් ගැසට් කරාට පස්සේ ඔකුන් කරන්නේ ඕකුන්ගේ අඩුපාඩු තියෙන ඒව අප්ග්‍රේඩ් කරනවා.
    සෙමි ගවර්මන්ට් උනාට පස්සේ ඒ අවශ්‍ය සායනික පුහුණුව රජයේ රෝහල් හරහා නොමිලේම දෙන්න පුළුවන්..
    දැන් ගවර්මන්ට් උන් බනින්නේ ප්‍රමිතියක් නෑ ප්‍රමිතියක් නෑ කියලනේ..
    පිලිගත් ප්‍රමිති මට්ටමක් නීතීගත කරවපු ගමං උන්ට කියන්න දෙයක් නැති වෙනවා..
    අන්න ඒකයි ඔය කරන්න යන්නේ..
    ඕකනං වහන්නේ නෑ ලොවෙත්..
    කොච්චර අපරාධයක්ද ඒක..
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    me innawa..

    උබ උන්නෙ තැනින් තැනනෙ, ෆේක් හිටන් හදාගෙන දගලපු උන් හිටිය, මම අහන්නෙ කෝ ඒ ෆේක් කාරයො...
     

    Janith1994

    Member
    Jul 31, 2016
    2,280
    181
    0
    දොස්තරල දිනුව කියල කියමු නේද...:yes::yes:

    දොස්තරල දිනුව කියල කියමු නේද...

    Koheda docs la / Anthare dinala thienne? Strike/ Picketing keruwe Ragama medical faculty ekata kala wage kelinma anduwata ganna kiyala. SAITAM wahanna kiyala. :lol:

    Oya den deela thiena porondu kalin dunna ewama thamai
    Oita kalinuth SAITAM eka share market eke list karanawa kiyala kiewwa, SLMC + UGC final exam eka karanawa kiewwa :)
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    Koheda docs la / Anthare dinala thienne? Strike/ Picketing keruwe Ragama medical faculty ekata kala wage kelinma anduwata ganna kiyala. SAITAM wahanna kiyala. :lol:

    Oya den deela thiena porondu kalin dunna ewama thamai
    Oita kalinuth SAITAM eka share market eke list karanawa kiyala kiewwa, SLMC + UGC final exam eka karanawa kiewwa :)

    ඔව් ඔව් කියුව කියුව , කටින් කියුව කියල කොහෙවත් නිතිගත උනේ නැනේ...දැන් ගැසට් එක ගහන්ඩ ඔනනෙ...ඊට පස්සෙ නිතිගතයි...නිතිගත උනාට පස්සෙ නෙවිලට කොරන්ඩ පුලුවන් ලබ්බක් නැති වෙනව...සයිටම් එකට පැවැත්මක් නැති වෙනව..ඒ කියන්නෙ වැහෙනව...දොස්තරල සහ විශ්ව විද්යාල සිසුන් දිනුව වෙන්නෙ එහෙම.:cool::cool:..ගැසට් එක නොගහ උන්නොත් ආයෙ දොස්තරල ස්ටයික් කරනව...:yes::yes:
     

    Janith1994

    Member
    Jul 31, 2016
    2,280
    181
    0
    Published on May 5, 2017

    පසුගිය මාස කිහිපය තුළ අපි රජය විදියට ප‍්‍රතිපත්ති තීරණ රාශියක් අරගෙන බොහෝ වෙනස්කම් කළා සයිටම් ආයතනයේ. සයිටම් ආයතනයේ ඉගෙනගන්න දරුවන්ට රජයේ රෝහල් වල සායනික පුහුණුවක් දීම අනිවාර්ය කළා. ඒ වගේම ශ‍්‍රී ලංකා වෛද්‍ය සභාව හා විශ්වවිද්‍යාල ප‍්‍රතිපාදන කොමිෂන් සභාව අනුමත කරන විභාගයට මේ ළමයි අනිවාර්යෙන් පෙනීසිටිය යුතුයි කියලා මේ ළමයි තීන්දු කළා. ඒ වගේම වෛද්‍ය උපාධියක අවම සුදුසුකම් ගැසට් කළයුතුයි කියලා තීන්දුවක් ගත්තා. සයිටම් රෝහල රජයට පවරාගන්න අපි තීරණය කළා. තනි පුද්ගලයෙක් අත තිබුණ සයිටම් ආයතනය සාමුහික ව්‍යාපාරයක් විදියට ඉදිරිපත් කළයුතුයි කියන නියෝගය නිකුත් කළා. තනි පුද්ගලයෙකුගේ අත තිබුණ සයිටම් විද්‍යාලය රජය විසින් නිර්දේශ කරනු ලබන පාලක මණ්ඩලයක් අතට පත්වියයුතුයි කියන තීරණය ගත්තා. මම අහනවා තවත් මොනවද කරන්න ඉතුරු වෙලා තියෙන්නේ කියලා.

     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    Published on May 5, 2017

    පසුගිය මාස කිහිපය තුළ අපි රජය විදියට ප‍්‍රතිපත්ති තීරණ රාශියක් අරගෙන බොහෝ වෙනස්කම් කළා සයිටම් ආයතනයේ. සයිටම් ආයතනයේ ඉගෙනගන්න දරුවන්ට රජයේ රෝහල් වල සායනික පුහුණුවක් දීම අනිවාර්ය කළා. ඒ වගේම ශ‍්‍රී ලංකා වෛද්‍ය සභාව හා විශ්වවිද්‍යාල ප‍්‍රතිපාදන කොමිෂන් සභාව අනුමත කරන විභාගයට මේ ළමයි අනිවාර්යෙන් පෙනීසිටිය යුතුයි කියලා මේ ළමයි තීන්දු කළා. ඒ වගේම වෛද්‍ය උපාධියක අවම සුදුසුකම් ගැසට් කළයුතුයි කියලා තීන්දුවක් ගත්තා. සයිටම් රෝහල රජයට පවරාගන්න අපි තීරණය කළා. තනි පුද්ගලයෙක් අත තිබුණ සයිටම් ආයතනය සාමුහික ව්‍යාපාරයක් විදියට ඉදිරිපත් කළයුතුයි කියන නියෝගය නිකුත් කළා. තනි පුද්ගලයෙකුගේ අත තිබුණ සයිටම් විද්‍යාලය රජය විසින් නිර්දේශ කරනු ලබන පාලක මණ්ඩලයක් අතට පත්වියයුතුයි කියන තීරණය ගත්තා. මම අහනවා තවත් මොනවද කරන්න ඉතුරු වෙලා තියෙන්නේ කියලා.


    කොරන්ඩ තියෙන දේ ගැසට් එක ගහන එක...ඔය නිවටය කටින් කියන දේවල් මේ ලකාවෙ කවුරුවත් පිලිගන්නෙ නැ කියල උබ දන්නවනෙ.. ඒක නිසා නිවටයට දැන් තියෙන්නෙ කටින් බතල හිටවීම පසකට දාල ගැසට් එක ගහන එක ...ඊට පස්සෙ සයිටම් හබක්..:yes::yes:
     

    guranzz

    Member
    Feb 12, 2017
    124
    23
    0
    උබලගේ පක්ෂේ උන් ඉන්නකන් මේ කපේදී ලංකාවට හරියන්නේ නැහැ.2020 UNP ආණ්ඩුවක් ආවහම බලාගමු.:yes:
    roflmao.gif
     

    Janith1994

    Member
    Jul 31, 2016
    2,280
    181
    0
    දැන් ගැසට් එක ගහන්ඩ ඔනනෙ...ඊට පස්සෙ නිතිගතයි...නිතිගත උනාට පස්සෙ නෙවිලට කොරන්ඩ පුලුවන් ලබ්බක් නැති වෙනව...සයිටම් එකට පැවැත්මක් නැති වෙනව..ඒ කියන්නෙ වැහෙනව...

    :lol::lol::lol:

    Balan hitapan wehena kan. Oke degree ekata SLMC eken approval eka lebunata passe thawa lamai SAITAM ekata enawa. Lankawe samahara parents lata lamayawa doc. kenek karanna loku amaruwak thienawa. Gewal/Idam wikunala hari SAITAM dai.

    Anna Kalutara th Indian MANIPAL University eke branch ekak open karanna yanawalu. Medical Faculty ekak ennath puluwan lu. Source :- LankaCnews

    මනිපායි සරසවි ශාඛාවක් ලංකාවට.. කැබිනට් අනුමැතිය ලැබේ..