Balan hitapan wehena kan. Oke degree ekata SLMC eken approval eka lebunata passe thawa lamai SAITAM ekata enawa. Lankawe samahara parents lata lamayawa doc. kenek karanna loku amaruwak thienawa. Gewal/Idam wikunala hari SAITAM dai.
Anna Kalutara th Indian MANIPAL University eke branch ekak open karanna yanawalu. Medical Faculty ekak ennath puluwan lu. Source :- LankaCnews
මනිපායි සරසවි ශාඛාවක් ලංකාවට.. කැබිනට් අනුමැතිය ලැබේ..
හහ් හහ් හහ් හහ් දුක තුනී කරගන්ඩ ඔහොම කියපන්...ගැසට් එක ගහපු ගමන් සයිටම් හබක්...තාර්කික යමක් කියන්ඩ පුලුවන්ද??? ඔනෙ තැන්කට ඉගෙන ගෙන ආවදෙන්,act 16 ලියල පාස් වෙලා වැඩ්ඩො නම් දොස්තර කම දෙයි...කාටවත් අවුලක් නැ..




