සරලයි . තව්හිත්ලගෙ ප්ලෑන් එක උනේ මේකයි

skymicro

Well-known member
  • May 22, 2014
    16,759
    14,261
    113
    37
    ඒක වැඩක් නෑනෙ
    සරලයි . තව්හිත්ලගෙ ප්ලෑන් එක උනේ මේකයි

    බෝම්බ ගහපු දවසෙ ඉදලම මන් කල්පනා කලේ ඇයි මුන් මේ වගේ මෝඩ වැඩක් කලේ කියල. මොකද දැන් වෙලා තියන දේවල් අනුව උන්ගෙ පවුල් පිටින් හිරේ උන්ගෙ ප්ලෑන් ඔක්කොම වතුරෙ මේ එකපාරටම ෆෝම් වෙලා බෝම්බ ගහපු එකෙන්. මන් මේ ගැන යාලුවන්ගෙන් අහුවහම උන් කිව්වෙ ජ්‍යාත්ත්‍යන්තරේ අවදානෙ ගන්න කියල. ඒත් දැන් තේරෙනව ඒක එහෙම නෙමෙයි කියල මේ හැම තැනින්ම අහුවෙන කඩු කිණිසි ආයුද දැක්කහම. මේකයි මට අනුව ප්ලෑන් එක.
    මුස්ලිම් සමාජයේ සාමාන්‍ය සන්ක්‍යාවක් මේ ප්‍රහාරය ගැන කලින් දැනුවත් ඇති. ඔවුන්ට ඕන උනේ බෝම්බ වලින් පස්සෙ සින්හලයො ෆෝම් වෙලා උන්ගෙ ගෙවල් පල්ලි වලට ගහන්න ආවහම සින්හලයො වැඩි ගානක් කපල වෙඩි තියල මරල සින්හලයො උන්ට ගැහුව කියල ජ්‍යාත්ත්‍යන්තරේටත් ගෙනිහින් උන්ගෙ වාසියට හරවගන්න.ඒකයි උන් බෝම්බෙට කලින් උන් ආයුද රැස් කරේ. නැත්තන් ඔය මරාගෙන මැරෙන උන් දේපල ලියල සල්ලි දීල ඇමිනෙන්න හදන්නෙ නෑ. සින්හලු ගහන්න ගියෙ නැති එකෙන් උන්ගෙ ප්ලෑන් ඔක්කොම අල වෙලා කෙල වෙලා ඉන්නෙ. ඒත් මතක තියාගන්න ඕන වැඩි පිරිසක් කලින් දන්නව .ලොකු පිරිසක් ,බහුතරය සමහර විට මුලු මුස්ලිම් සමාජයම
    හිතපන් මචන් එහෙම ගැහුවනම් ලන්කාවෙ දැන් සතියක් වෙලා අපි තාම ගහගන්නව. කොන්ට්‍රෝල් කරන්න බැරි වෙනව. උන් ආමි ඇදුම් තියාගෙන හිටියෙ ඒව ඇදගෙන අවිල්ල මරන්න නම් ලන්කාවෙ ආමි එකත් මෙහෙම කරනව කියල අසාම් අමීන්ල ලස්සනට කියයි. එහෙම උනානම් ලන්කාවට සාම හමුදාවක් දැන් එවල .​
     
    Last edited:

    nikdw

    Well-known member
  • Jul 17, 2016
    10,276
    4,966
    113
    hoda wade unta oya jara agama adahana nisa okun oya vidawanne thawath vidawanna swmadharamyenma ida selsewei. okun hitnanne okunge alla awith beri kiualada allla hulla tama antimata unge businesunth ala wela. dan uber pickme muslim eunta belle wela daganna wela athi. unge nama dakkagaman trip cancel wenawane. :lol:
     

    Deleted

    Well-known member
  • Aug 7, 2016
    8,971
    6,368
    113
    dan muslim unta pare balahala yanna ba. ada train eke 3 sarayak musilm kello vagayak chek kara civil inna police ayath check karanava arun diha minissu balanne thasthavadin vage

    :yes:අනිවා ඵයාලමනේ වැරදි ඉතිං.අපි මොනා කරන්නද..
     

    Deleted

    Well-known member
  • Aug 7, 2016
    8,971
    6,368
    113
    hoda wade unta oya jara agama adahana nisa okun oya vidawanne thawath vidawanna swmadharamyenma ida selsewei. okun hitnanne okunge alla awith beri kiualada allla hulla tama antimata unge businesunth ala wela. dan uber pickme muslim eunta belle wela daganna wela athi. unge nama dakkagaman trip cancel wenawane. :lol:

    මම නම් Buddhist.ඒ උනාට පල්ලි වලට ගහපු ඵක මට නම් පන්සලකට ගැහුව වගේ දැනෙන්නෙ.පව්‍ අර ළමයි ටික..:(
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,005
    40,911
    113
    සිරාවටම එහෙම එකක් තියෙනව තමයි. සිංහළු සෙට් එහෙක එක යකඩ කෑල්ලක් යනව නම්, ලී කෑලි 10ක් විතර යනවා. සිංහළු ගියා නම් ඉස්ලාම් අන්තවාදියො ටික, සිංහළුන්ට දුර තියා වෙඩි දියලා, ලඟට ඇවිල්ලා කපන සීන් එකක් යන්න තිබ්බා.
     

    skymicro

    Well-known member
  • May 22, 2014
    16,759
    14,261
    113
    37
    ඒක වැඩක් නෑනෙ
    අඩුම ගානෙ අසාම් අමීන්ට වත් දැන් කටක් අරින්න බෑ. මුස්ලිම් ඇමතිවරුත් මුක පූට්ටු වෙලා. අඩුම මාස 4ක් යනකන් වත් ඕකුන්ගෙ ගෙවල් එක දිගටම සර්ච් කරන්න ඕන
     

    skymicro

    Well-known member
  • May 22, 2014
    16,759
    14,261
    113
    37
    ඒක වැඩක් නෑනෙ
    සිරාවටම එහෙම එකක් තියෙනව තමයි. සිංහළු සෙට් එහෙක එක යකඩ කෑල්ලක් යනව නම්, ලී කෑලි 10ක් විතර යනවා. සිංහළු ගියා නම් ඉස්ලාම් අන්තවාදියො ටික, සිංහළුන්ට දුර තියා වෙඩි දියලා, ලඟට ඇවිල්ලා කපන සීන් එකක් යන්න තිබ්බා.

    තාමත් කඩු අහුවෙන්නෙ උන් ලෑස්ති උනේ ඒකටමයි. උන් කලින් ඉදන්ම දන්නව. සින්හලු ගහන්න ගිහින් මැරුම් කෑවනම් අපිටත් කතා කරන්නවත් බැරිවෙනව.
     
    Last edited:

    sachith19920726

    Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions
    knife attack එක උන් පැහැදිලිව කියල තියෙන්නෙ බන් ඉතින් ඕක කරන්න තමයි හිටියෙ

    අනික.. පොනිල ඕක දැනන් හිටිය කොහෙ හරි මොනා හරි වෙයි කියල අඩුම තරමේ මෙච්චර විනාසයක් වෙයි කියල හිතුවෙ නෑ..
    ඇමරිකන් යුද නැව ඇවිත් මාස 6-8 යද්දී බෝම්බ පිපිරෙනවා..
    එන්නෙ marines ල 900 එක්ක.. (LINK) ඒ නැවට ගෙනියන පැකේජ් කස්ටම් එකෙන් වත් චෙක් කරන්න අවසර නෑ..
    දැන් බෝම්බ පිපිරුණා..
    පොනිල ජාත්‍යන්තර ත්‍රස්තවාදය අපි මේකට විදෙස් සහය ගන්නව කිව්වා..

    දැන් ඇමරිකන් බට පිරිස් ලංකාවට සම්ප්‍රාප්ත උනා ආදරේට අපිට.. හිතන්න පැති ඕන තරම් තියනව
     
    Last edited:

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,005
    40,911
    113
    තාමත් කඩු අහුවෙන්නෙ උන් ලෑස්ති උනේ ඒකටමයි. උන් කලින් ඉදන්ම දන්නව. සින්හලු ගහන්න ගිහින් මැරුම් කෑවනම් අපිටත් කතා කරන්නවත් බැරිවෙනව.
    හම්බෙන්නෙ මෙහෙම නම් කොච්චර හංගන්න ඇත්ද. අහුවෙන ඒවා මීඩීයාවලට නොදී එක දිගට සර්ච් කරානම් මීට වඩා අල්ලගන්න තිබ්බා.
     
    • Like
    Reactions: C_A_S_P_E_R

    laknath123

    Well-known member
  • Jun 23, 2007
    18,233
    3,061
    113
    click here
    knife attack එක උන් පැහැදිලිව කියල තියෙන්නෙ බන් ඉතින් ඕක කරන්න තමයි හිටියෙ

    අනික.. පොනිල ඕක දැනන් හිටිය කොහෙ හරි මොනා හරි වෙයි කියල අඩුම තරමේ මෙච්චර විනාසයක් වෙයි කියල හිතුවෙ නෑ..
    ඇමරිකන් යුද නැව ඇවිත් මාස 6-8 යද්දී බෝම්බ පිපිරෙනවා..
    එන්නෙ marines ල 900 එක්ක.. (LINK) ඒ නැවට ගෙනියන පැකේජ් කස්ටම් එකෙන් වත් චෙක් කරන්න අවසර නෑ..
    දැන් බෝම්බ පිපිරුණා..
    පොනිල ජාත්‍යන්තර ත්‍රස්තවාදය අපි මේකට විදෙස් සහය ගන්නව කිව්වා..

    දැන් ඇමරිකන් බට පිරිස් ලංකාවට සම්ප්‍රාප්ත උනා ආදරේට අපිට.. හිතන්න පැති ඕන තරම් තියනව
    කලගුණ සළකන්න වෙනවනේ :yes:
     

    C_A_S_P_E_R

    Well-known member
  • Apr 4, 2016
    1,286
    367
    83
    හම්බෙන්නෙ මෙහෙම නම් කොච්චර හංගන්න ඇත්ද. අහුවෙන ඒවා මීඩීයාවලට නොදී එක දිගට සර්ච් කරානම් මීට වඩා අල්ලගන්න තිබ්බා.

    ow ban ekanam aththa...Eth ape unta NEWS nathi unamath naliyanawane...Anika media karayo..un ekka ba karanna...Ara Thanujaka kiwwa wage hama redda assema ringana nisa shot eka denna one unta denna widiyakuth na..
     
    • Like
    Reactions: ruchira55

    cookies572

    Well-known member
  • Apr 13, 2011
    824
    698
    93
    සිංහල දෙමල මිනිස්සුන්ට තියෙන ජිවත් විමෙ අරගලය ගොඩක් මුස්ලිම් උන්ට නැ, උන්ගෙ බිස්නස් කියලා හිතනවනම් උබලා වැරදි උන්ට පිටරටවල් වලින් සල්ලි එනවා ලමයි හදන්න/ ආගමික මතවාද පතුරන්න. ඉතින් ගොඩක් මුස්ලිම් උන් සල්ලි හින්දා මුලින්ම ඔකට බැදනවා. පස්සේ දන්නෙම නැතුව උන් පිටරට මතවාදිකයන්ගේ ගොදුරු වෙලා ඉවරයි. අනිවා මොකක් උනත් ඉලගට ඒ ආන්ඩුවකින් ආගමික ස්තනවලට හො මොනයම් කාරනයකට සල්ලි ඒ එව අදික්ශනය කරන්න ඔනෙ. තාමත් මුස්ලිම් කඩවලට යන අය මත තියා ගන්න උබලත් මැරුනු හැම කෙනෙක්ටම වග කියන්න ඔනෙ. මොකද උබල නිව්ස් බැලුවානම් පෙනෙක් අල්ලපු හැම එකාම කඩ තියාගෙන තමා වැඩෙ කරල තියෙන්නෙ. උන්ට සල්ලි පුදලා උන්ගෙන්ම මැරුම් කාපු සින් එකක් තියෙන්නෙ.
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,005
    40,911
    113
    ow ban ekanam aththa...Eth ape unta NEWS nathi unamath naliyanawane...Anika media karayo..un ekka ba karanna...Ara Thanujaka kiwwa wage hama redda assema ringana nisa shot eka denna one unta denna widiyakuth na..
    අපිටත් ඉතින් නිවුස් නැතුව කෑවෙ නෑ වගේ සීන් එකක් තියෙනවනෙ. නිවුස් නැති උනොත් හිතන්නෙ නීතිය ක්‍රියාත්මක වෙන්නෙ නෑ කියලා. සිංහළු ගෙවල් වලට වෙලා හිටියෙ ඔහොම හරි නිවුස් එකක් කනට වැටුන නිසයි. ඒ පැත්තෙන් බලනකොට ජාතියක් හැටියට අපි සේරම වරද්දගෙන බන්.
     

    N sriyantha

    Well-known member
  • Feb 4, 2007
    6,786
    386
    113
    අඩුම ගානෙ අසාම් අමීන්ට වත් දැන් කටක් අරින්න බෑ. මුස්ලිම් ඇමතිවරුත් මුක පූට්ටු වෙලා. අඩුම මාස 4ක් යනකන් වත් ඕකුන්ගෙ ගෙවල් එක දිගටම සර්ච් කරන්න ඕන

    Aniwa :yes:
     

    Dharatha

    Well-known member
  • Dec 29, 2006
    14,718
    4,600
    113
    මම නම් Buddhist.ඒ උනාට පල්ලි වලට ගහපු ඵක මට නම් පන්සලකට ගැහුව වගේ දැනෙන්නෙ.පව්‍ අර ළමයි ටික..:(

    Hambayo mae karapu waden une bedila thibba rata jathin n samaja kotas ekathu una eka..dan sinhala bawdha n christian,demala hindu n christian n bai n toi okkotama common enemy kenek inawa ae thamai hambayo