සරල අනුර තම දෙමව්පියන් සමග

KasunKDP

Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    uba kawuruwath kiyana ewa wiswasa karanne na newe oka niwaradi karapan mama Lapa kotai bona vijitha herathui kiyana ewa hara wena mukuth wis wasa karanne na kiyala:D:D:yes::yes::D:D

    uba man gana duk wena hinda wenna athi anurayawa sudda karanne neda?:D:D:yes::yes::D:D nathuwa anura gana duka hinda newei ne:D:D:yes::yes::D:D

    mama koi weleda bn anurawa sudda kare…!

    mama kathawata patalune uba u "bappata wasa dila marala , punchiwa banda" kiwwa nisa… eka extreme claim ekakne bn... samayen manussayek ehema deyak karanne nane... :baffled:

    mama kawada wath uge political dewal sudda karanna gihilla thiyanawada?:D
     

    giggee

    Well-known member
  • Jan 26, 2008
    10,681
    2,125
    113
    mama koi weleda bn anurawa sudda kare…!

    mama kathawata patalune uba u "bappata wasa dila marala , punchiwa banda" kiwwa nisa… eka extreme claim ekakne bn... samayen manussayek ehema deyak karanne nane... :baffled:

    mama kawada wath uge political dewal sudda karanna gihilla thiyanawada?:D


    uba ithin sudda karapu wellawak kiyala kiyanna ba hama welawema karana eka nisa. koi welaweth kiyala daganin ekata uththare.:D:D:yes::yes::D:D anuraya uge punchi ammage kalin kasade lamai pvt uni dala campus lamai pvt uni wahanna pare yawwa eke idan uwa sudda kare ara man dapu jvp heluwa thread eke:D:D:yes::yes::D:D

    Extreme claim ekak tama. nathuwa 80000 k marapu un election illane? factory gini tiyapu hamuduruwaru 726 namak apawath karawala e pin kata kadala salli gathha ewa extreme newe? un llight danna epa kiyala chit bedala light dapu unwa ude marapu eka extreme newe? ohoma ithin transformers trains factory lot pitin gini tibba ewa sulu dewal un karapu nisa . unta bappa maruwa kiwwama eka withrak extreme?:D:D:yes::yes:;);):D:D
     
    Last edited:

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell

    uba ithin sudda karapu wellawak kiyala kiyanna ba hama welawema karana eka nisa. koi welaweth kiyala daganin ekata uththare.:D:D:yes::yes::D:D anuraya uge punchi ammage kalin kasade lamai pvt uni dala campus lamai pvt uni wahanna pare yawwa eke idan uwa sudda kare ara man dapu jvp heluwa thread eke:D:D:yes::yes::D:D

    Extreme claim ekak tama. nathuwa 80000 k marapu un election illane? factory gini tiyapu hamuduruwaru 726 namak apawath karawala e pin kata kadala salli gathha ewa extreme newe? un llight danna epa kiyala chit bedala light dapu unwa ude marapu eka extreme newe? ohoma ithin transformers trains factory lot pitin gini tibba ewa sulu dewal un karapu nisa . unta bappa maruwa kiwwama eka withrak extreme?:D:D:yes::yes:;);):D:D


    mata mathaka na uba oya kiyana JVP helu thread ekak.. eth mama wishwassa karana deyak thamai " socialist Nowana rataka , socilism advocate karana aya socilist country ekaka mul awadiye ath widinna wena low facilities walata anuwa jiwath wenna one na" kiyana eka… mama oya thread eke comment kara nam oya karanawa describe karala athi hodata…

    oya 80000k marena kale anura podi kollek ne... :baffled: u dan active inna political party eka Issara kale mini marapu nisa dan anura marry karala inna ganiwa ganna aththe minihata wasa dila marala kiyalada uba kiyanne? :rofl:
     

    giggee

    Well-known member
  • Jan 26, 2008
    10,681
    2,125
    113
    mata mathaka na uba oya kiyana JVP helu thread ekak.. eth mama wishwassa karana deyak thamai " socialist Nowana rataka , socilism advocate karana aya socilist country ekaka mul awadiye ath widinna wena low facilities walata anuwa jiwath wenna one na" kiyana eka… mama oya thread eke comment kara nam oya karanawa describe karala athi hodata…

    oya 80000k marena kale anura podi kollek ne... :baffled: u dan active inna political party eka Issara kale mini marapu nisa dan anura marry karala inna ganiwa ganna aththe minihata wasa dila marala kiyalada uba kiyanne? :rofl:

    Anura podi kollek kiyala uwa sudda karanana yanna epa u 80 pannath podi tama. uge size eka ohoma unata u e kale game chit bedala bicycle eke light off karanna kiyala adath e gam wala achchila kiyanna anna ara e kale light off karanna chit bedapu lape tiyena kota kolla janadipath wenna yanawa kiyala:D:D:yes::yes:;);):D:D


    ubata mathaka nathuwa athi e thread eka mokada anurayage podi kale pilibada wage dewal ne ubata mathaka:D:D:yes::yes::D:D

    socialist countries kiyala tiyenne loke okkoma fail ewa. china unath ada inna thathweta awe Anura kumara wage ara buruwa carl marks wa atha arala Helena wijewardana param parawe Ranil ekka eka set unama. Issra hitapu pili welakata adinne nathi nanne nathi ekada dan inne?

    dan balapanko Sudu wela ,lapeth nathi wela (Rajapakshala lape hora kawa kiyalath news 1k yanawa) sudu wela lape nathi wela balapn nomination dena dawase dapu genuine leather shoes deka:D:D:yes::yes:;);):D:D uta kade gihin wadak na . U bappawa marala punchi amma ussan awa but U dan gentleman wegana enne Ranil eka indala. ubalath wadagath minissu arshaya karapn anna edata ubalath goda anurath goda .danata u withrak goda . Socilism kare tiyan economy class fly karanawada nathnam Ranil wage high class porak ashraya karala business class fly karanawada? anuraya decide karala iwarai high classporak ashraya karanna. ubalath oken ain wela high class un ekka mix wenna:D:D:yes::yes:;);):D:D
     
    Last edited:

    giggee

    Well-known member
  • Jan 26, 2008
    10,681
    2,125
    113
    සිංහලෙන් කොටපල්ලකෝ කොටන දෙයක් :no:

    mechchara wela awul nowuna eka dan awul unada? :D:D:yes::yes::yes::D:D kamak na machn . Anura Tama loken hodama kena. api me boru kiyanawata apita kalu gal walin gahanna one :D:D:yes::yes::

    Ath kalu gal iwarane:D:D:yes::yes::D:D
     
    Last edited:

    Kamal1996

    Well-known member
  • Jun 25, 2021
    1,017
    1,204
    113
    demawpiyanta salakanne nathuwa mu Ireland walin gewal gannawa. Business class fly karanawa.:D:yes: adu gane ara print karapu Mug 2k Wath genath dunna da danne na:D:D:yes::yes:;). Ammala thathla waga kiynna one mun 88/89 lig:yes:ht off karanna kiyala chit bedaddi mini maraddi bus gini tiyaddi no dakka wage mu gana hoyala baluwe nathi ekata:D.. Mu wage ekek tane Helena wijewardana parampara we kenek eka sofa eke inda ganna Ida dunne. :D:yes::D
    Ireland wala gedara address eka mkdda ?