ubata ganu nathi wunata maruna eki monawa krnnada http?These hoes ain't loyal
now it's හෑලි time..![]()
මම නන් කියන්නේ බන්,මේ වගේ මෝඩ වැඩ ඉස්සරහත් වෙයි,පුද්ගලිකව මේ මිනිස්සු ඉන්න ෆොටෝස් එකවුන්ට්ස් දාන්න එපා.ඒ මිනිස්සුන්ට සම්බන්ද අනිත් මිනිස්සුත් විදෝනවනේ... මම පක්ශක්ග්රාහී ඇති සමහරවිට,මගේ අදහස
මේවා මෙහෙම පබ්ලික් දාන්න එපා ඕයිphoto removed from reply.
ඔව්වා පවුල් ප්රශ්න. අන්න අහට්ට වෙලා ඉඳපන්.ubata ganu nathi wunata maruna eki monawa krnnada http?
oka hamathanama share wena nisa meke damme..mu maha ponnayekne bn..oka kawadahari bandath gani ta dewi pihitayi ithin..ayi minee marala practice eka thiyenwane..මම නන් කියන්නේ බන්,මේ වගේ මෝඩ වැඩ ඉස්සරහත් වෙයි,පුද්ගලිකව මේ මිනිස්සු ඉන්න ෆොටෝස් එකවුන්ට්ස් දාන්න එපා.ඒ මිනිස්සුන්ට සම්බන්ද අනිත් මිනිස්සුත් විදෝනවනේ... මම පක්ශක්ග්රාහී ඇති සමහරවිට,මගේ අදහස
uba ahatta wela hitapnko mala minee uda nagagena wiriththanne nathuwa ..ඔව්වා පවුල් ප්රශ්න. අන්න අහට්ට වෙලා ඉඳපන්.
මම නන් කියන්නේ බන්,මේ වගේ මෝඩ වැඩ ඉස්සරහත් වෙයි,පුද්ගලිකව මේ මිනිස්සු ඉන්න ෆොටෝස් එකවුන්ට්ස් දාන්න එපා.ඒ මිනිස්සුන්ට සම්බන්ද අනිත් මිනිස්සුත් විදෝනවනේ... මම පක්ශක්ග්රාහී ඇති සමහරවිට,මගේ අදහස
ෆේස්බුක් එකෙන් ගත්තේ බන් !මේවා මෙහෙම පබ්ලික් දාන්න එපා ඕයි
දැන් උන් උන් මරා ගන්න කාලේ ඇවිල්ලාඅරගල කියලා කාලකන්නි රැලක් ජංගි ගලෝගෙන,දෙමලුන්ටයි හම්බයෝන්ටයි පුක දීගේන උන්ගේ බුරියානි එකටයි ඩේටා කාඩ් එකටයි රටම පාවල දුන්න.
ඇත්ත තමයි දැන් නම් සැබෑම වෙනසක් තමා.![]()
minee 300k udin janadhipathi una ponnayekuta hure dana thota mewa monawada ithin?දැන් උන් උන් මරා ගන්න කාලේ ඇවිල්ලා![]()
නඩු දාප්නකෝ පොන්ස් බෝම්බ ගැහුවා නම්minee 300k udin janadhipathi una ponnayekuta hure dana thota mewa monawada ithin?
Adu kule look
උබට තේරුනාද දානන එපා කිව්වේ ඇයි කියාලා.ජීවිතේට දැක්කෙත් අද කුලේයි ඔක්කොම දන්නවා වගේ පම්පෝරි ජනක ඇවිල්ලා කමෙන්ට් කරන හැටි.අඩු තරමේ මැරුන මිනිහෙක්ට අපහාස නොකර ඉන්න දන්නේ නෑ කුලේ ගැන කියවන්නේෆේස්බුක් එකෙන් ගත්තේ බන් !
අපෝ අරුට ඉතින් ජීවිත කාලෙම පසුතැවෙන්න වෙනවනේ දැන්. උට නවත්තන්න කිව්ව නම් නවත්තලා ඔයිට වඩා සුප්පා කැබැල්ලක් දාගෙන ඉන්නත් තිබ්බ. සතියක් දෙකක් කාලේ පන්න ගත්ත නම් ඔය සේරම තරහ මරහවල් ඉවරයි.hiredi puke ariyne appa
උබේ අම්මගේ බඩට උබව දැම්මෙත් සමාජවාදී පක්ෂයේ ප්රධාන ක්රියාකාරී සරසවි සිසුවෙකු බව අනාවරණය කරගෙන නැද්ද බැල්ලිගෙ පුතෝ?මෙන්න ජෙප්පෝ වෙසියෝගේ වැඩ,
"ඝාතනයට සම්බන්ධ සැකකරු පෙරටුගාමී සමාජවාදී පක්ෂයේ ප්රධාන ක්රියාකාරී සරසවි සිසුවෙකු බව අනාවරනවා කරගෙන ඇත."
අම්මෝ ඒක නම් ඇත්ත.. ඔහොම දෙයක් කරලා ජීවත් වෙනවට වඩා හොදයි මැරිලා යන එක..අපෝ අරුට ඉතින් ජීවිත කාලෙම පසුතැවෙන්න වෙනවනේ දැන්. උට නවත්තන්න කිව්ව නම් නවත්තලා ඔයිට වඩා සුප්පා කැබැල්ලක් දාගෙන ඉන්නත් තිබ්බ. සතියක් දෙකක් කාලේ පන්න ගත්ත නම් ඔය සේරම තරහ මරහවල් ඉවරයි.
oww bung hiree yana ekata wada nam muta ohoma ekake karala marila giyaa nam ekakeඅපෝ අරුට ඉතින් ජීවිත කාලෙම පසුතැවෙන්න වෙනවනේ දැන්. උට නවත්තන්න කිව්ව නම් නවත්තලා ඔයිට වඩා සුප්පා කැබැල්ලක් දාගෙන ඉන්නත් තිබ්බ. සතියක් දෙකක් කාලේ පන්න ගත්ත නම් ඔය සේරම තරහ මරහවල් ඉවරයි.
දාන එකත් හොඳයි ෆේස්බුක් එක පුරාම යනවා ඕක..උබට තේරුනාද දානන එපා කිව්වේ ඇයි කියාලා.ජීවිතේට දැක්කෙත් අද කුලේයි ඔක්කොම දන්නවා වගේ පම්පෝරි ජනක ඇවිල්ලා කමෙන්ට් කරන හැටි.අඩු තරමේ මැරුන මිනිහෙක්ට අපහාස නොකර ඉන්න දන්නේ නෑ කුලේ ගැන කියවන්නේ
ඌ හිතං ඉන්නේ ගෙදර එකා උගෙ තාත්තා කියලාඋබේ අම්මගේ බඩට උබව දැම්මෙත් සමාජවාදී පක්ෂයේ ප්රධාන ක්රියාකාරී සරසවි සිසුවෙකු බව අනාවරණය කරගෙන නැද්ද බැල්ලිගෙ පුතෝ?