සල්ලී ඉඩම් එක්ක පරිස්සමෙන්

baba-chuti

Well-known member
  • Feb 27, 2017
    7,173
    10,031
    113
    oya vage seen ekak apitah wune. kari nayek awilla podda podda ape maime assata ringanna gatha. anthimata anith nayanta kiyanwa ape idama kohemath vikunnan denne nalu. eyalath aithiya tiynawa lu. vikunna denna bari wenna unta aithiya tiyenawa kiyala nadu danwalu. apita thmai okkama opuwa idan tiyenne. but nadu katha karnna giyoth awurudu ganan yana hinda uta oni kalla dela passe podi gemak gahala kariyata kelawalama damma.
     

    krizta

    Well-known member
  • Nov 9, 2007
    17,906
    3,881
    113
    56
    400 : Bad Request
    oya vage seen ekak apitah wune. kari nayek awilla podda podda ape maime assata ringanna gatha. anthimata anith nayanta kiyanwa ape idama kohemath vikunnan denne nalu. eyalath aithiya tiynawa lu. vikunna denna bari wenna unta aithiya tiyenawa kiyala nadu danwalu. apita thmai okkama opuwa idan tiyenne. but nadu katha karnna giyoth awurudu ganan yana hinda uta oni kalla dela passe podi gemak gahala kariyata kelawalama damma.
    Ado ehema puluwanda ban? mara neethi ne lankave tiyenne.. oppuwa tiyenne ubalage namin nam kohomada un aithiwasikam kiyanne
     
    • Like
    Reactions: sakuntha1996

    pc kush

    Well-known member
  • Feb 5, 2010
    8,621
    2,131
    113
    oya vage seen ekak apitah wune. kari nayek awilla podda podda ape maime assata ringanna gatha. anthimata anith nayanta kiyanwa ape idama kohemath vikunnan denne nalu. eyalath aithiya tiynawa lu. vikunna denna bari wenna unta aithiya tiyenawa kiyala nadu danwalu. apita thmai okkama opuwa idan tiyenne. but nadu katha karnna giyoth awurudu ganan yana hinda uta oni kalla dela passe podi gemak gahala kariyata kelawalama damma.
    story eka kiyapanko poddak apitath yamak igena ganna
     
    • Like
    Reactions: sakuntha1996

    baba-chuti

    Well-known member
  • Feb 27, 2017
    7,173
    10,031
    113
    story eka kiyapanko poddak apitath yamak igena ganna

    kathawa hena lokui bn type karnna kammali. dawasin deken kapu kattak nemei. :confused:

    Ado ehema puluwanda ban? mara neethi ne lankave tiyenne.. oppuwa tiyenne ubalage namin nam kohomada un aithiwasikam kiyanne

    mehemai bn naduwen kohemath dinnane api thama. okkama oppuwa idan tiyenawa. but idam nadu awurudu ganak yanwa ne bn. ekata thmai un ehama karnna haduwe. unta hamaba wenne na kiyala danagenath apiwa rashiyadu karwanna oni usawi gane. oya idam waladi bukthiya kiyala naduwa adenne. nayo hinda case wenne ekai.

    mata num kiyanna tiyenne eka deyai. nayoi yaluwoi gawa ganduneu waladi parissamin. hena padam tikak igena gena inne. thathparagank yanne manussyek wenas wenna salli issraha.
     
    • Like
    Reactions: sakuntha1996

    ITGuy25

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    1,666
    3,992
    113
    ලංකාවේ ඉඩම් නඩු කියන්නේ කොටි වලිග අල්ලගත්ත වගේ තමයි. අවුරුදු 20කින් මෙහා තින්දුවක් හම්බුනොත් ඇති.
     
    • Like
    Reactions: sakuntha1996